BIM September
Hmmm förvirrad nu.. Är det mens jag har eller blev det bara en sportig eftersom jag bara har haft svagt ljusrosa hela dagen och nu ikväll inget.. Har bim imorgon...
Hmmm förvirrad nu.. Är det mens jag har eller blev det bara en sportig eftersom jag bara har haft svagt ljusrosa hela dagen och nu ikväll inget.. Har bim imorgon...
håller tummarna att det bara är spotting :)
Har du testat något?.
inget alls? att du klarar det är starkt! :)
Håller tummarna för dig :)
inget alls? att du klarar det är starkt! :)
Håller tummarna för dig :)
Kroppen är nog inte sig själv har bim idag,både igår och idag har jag haft väldigt väldigt lite blödning vart mer som flytning som vart ljusrosa har ingen mensvärk.. Eller är det mensen bara att den är väldigt sparsam denna månaden? Någon som vart med om något liknande.
Man kan ju få små blödningar då mensen skulle kommit när man är gravid. Eller så är det bara mensen som är trögstartad den här månaden. Har du testat nått?
Jag kanske är löjlig, men istället för att vänta på ett plus väntar vi nu på någon att klä på bodyn med.. Jag vet inte men jag känner mig mer peppad.. Ugh, hormonerna är crazy idag!
Har insett att det är mensen som kommit lite seg dragen.. Så det va inte bara ljusrosa flytningar när det väl satte igång.. Så lycka till alla tjejer..
so, this just happened..!
[quote=75768290][quote-nick]Moneal skrev 2015-09-17 14:40:10 följande:[/quote-nick]
Kan det bli något av detta tror ni?
[quote]
Jag ser med något