BIM September
Har typ 6-7 dagar kvar till bim och nu idag och igår har jag börjat känna lätt yrsel..
Kan detta vara ett grav. tecken?
Har typ 6-7 dagar kvar till bim och nu idag och igår har jag börjat känna lätt yrsel..
Kan detta vara ett grav. tecken?
Trodde jag hade ÄL onsdag/torsdag nån gång.. Men igårkväll och nu har jag sån molande stickande smärta att jag funderar på om ÄL är extremt sen bara.. Eller om det är något annat som håller på att hända.. Kände av typiska ÄL symptom i onsdags..
Jag fick det förra månaden också och sen kom mensen, alla andra test var negativa! Dock så var de strecken som dök upp sist lite mer "utsmetade" än det jag såg idag. Men vågar verkligen inte hoppas!
Så här såg det ut ca en timme efter jag tagit det, men kollade bara efter tre minuter och sen la jag undan det, så vet ej när strecket dök upp.
Tror nog att det är kört för mig. Testade negativt nu på BIM-2...
Jag har två kids sedan innan, båda på första försöket!
Sambon har med två barn innan.
VARFÖR GÅR DET INTE???
Vi prickar in äl varje gång!
Tog ur pstav i början av maj men jag hade bara i den i 3 månader så den kan väl inte ha fuckat up min kropp allt för mkt?
ALLTSÅ JAG ORKAR INTEEEEE!!!
Undrar om det är någon som ser på dagens sticka från tl. Tycker mig själv se en liten ökning. Denna är oredigerad.
Åh tack va glad jag blir att ni ser! Vågar inte tro det än... Blir ett cb i morgon.
Första ja
Men egentligen oplanerat OM jag är gravid, så jag passar kanske inte in här. Min sambo vill vänta lite till med barn medans JAG längtar jätte mycket...
Varför ska karlar var så trögstartade? Vi är 28 & 30 och blir inte yngre direkt
Plussade i söndags på BIM-4. Tog ut spiralen veckan innan jag skulle ha ÄL och redan gravid! Måste prickat helt rätt:) hade frossa,nyssningar och snuva som första tecken och testade neg BIM-6 ich BIM-5 ovh starkt positivt på BIM-4 med cb digital och apotekets egna! dom tidigare negativa var med testlagrets stickor!
Ser ni vad jag ser?!
O
Tack!:)
Svårt att ta in när man försökt så länge!
Man vet aldrig hur snabbt eller långsamt det går. Sonen blev till på 2a försöket och nu fick vi ju plus först på 15e. Håller tummarna för dig!:)
Jag provade äl-test en månad men fick aldrig någon stegring. Har man ändå sex som minst varannan/var tredje dag så behöver du inte dom. Och dom visar ju ändå bara stegringen, inte om ägget verkligen släpper. Men om du tror att det kan ha en lugnande inverkan så kör på!:)
Är ganska säker på att jag fått mf. Började blöda igår kväll..knappast en sen mens.
Konsistensen stämmer dessutom på vad jag läst om mf.
Jävla helvete :( det här suger!
Jag är ju inte säker, men just nu tyder allt på det. Men ska ringa barnmorska och fråga om det går att ta reda på.
Bara att hoppas att man blir återställd fort och att ägglossningen kommer snart.
Tack för tummar och tår!
Ja, det var min tanke. Har några kvar hemma. Ska ringa bm imorgon och fråga om de kan kolla om det var mf. Eftersom jag läste någonstans att man ej bör använda tampong vid mf pågrund av infektionsrisken så undrar jag ju om jag borde använda det, men jag kan verkligen inte med bindor, läcker ALLTID och jag upplever det så himla ofräscht. Därför vill jag ju verkligen veta.
Missade telefontiden tyvärr. Så får ringa imorgon igen :/
Nä, idag har vimspellen satt på en notis när telefontiden börjar :)
De gör inget om man inte blöder väldigt länge eller har väldigt ont.
Suger lite eftersom jag vill veta om det var mf eller ej. Men jag utgår från att det var det. Blödningarna har snart över iaf. Mest haft bruna flytningar i 2,5 dagar nu.
Jag är ganska övertygad om att det var missfall, och jag försöker ju såklart se det som att det inte är något att vara ledsen över. Så himla synd bara eftersom vi har försökt i 5mån och det här var första gången det tog sig.
Jag har mens alltid 5 dagar, de är aldrig sen som den var nu. Plus att jag är ganska säker på att kag hade nidblödning innan bim och andra symtom också.
Bara att kämpa på och hoppas på att det tar sig snart igen :)
Tack så mycket! :D