BIM September
Ha ha bars och köra på tjejen
Ha ha bars och köra på tjejen
Blinkande glad gubbe på Äl-testet idag, rock'n'roll haha!
Jag har BIM den 13/9. Har velat haft barn ett tag. Men det känns som jag är gravid nu, eller skengravid?
Säkert skengravid...Men jag har liknande mensvärk vid äggstockarna och livmodern, sen tycker jag själv att jag är mer trött, glansigare ögon och synligare ådror på benen.
Mensen lär ju dock komma.
Grattis alla plussare... Själv har jag bim den 15/9 så lång väntan..
Och jag 16... Tiden går sagta!
Inte lyckats få något positivt äl test. Mehade ömma äggstockar för 1,5 vecka sedan. Idag tog jag ett gravtest lite på chans. Där fanns två streck!
Ja.. Här tänker jag är jag ibte lite öm? Men så har jag kommit på att jag var lite små dålig i magen i helgen.. Och efteråt blir jag alltid stenhård.. Tidigare graviditeter har jag varit så trött innan.. Vetkligen inte kunnat hålla mig vaken.. Bägge mina barn blev till direkt (en efter nuva ribg!) min senaste geav blev till trots akut ppiller..! Men gjorde en abort.. Men hoppas jag har lätt för bli gravid.. Eller så har man haft sin tur? Sen har jag en annan kille nu... Så.. Denna väntan..!!! Men tycker nog de drar i högrt sida lite ????
Hur länge har du använt det?
Så jäkla onödigt o skriva utan riktig info... Men jag är döööööönyfiken. Bim -8 i morgon... Lite småvärk o stickningar i livmodern men inte hela tiden så vet ej... Sjukt trög mage, ömma ådriga bröst (men det har jag ju haft i flera månader..)
Grattis alla lyckliga plussisar!! :D
Kissekatten, vad ska du använda för test o när??
Grattis återigen till plus som tillkommit.. Får mig och bara längtar ännu mer