Inlägg från: Kissekatten2014 |Visa alla inlägg
  • Kissekatten2014

BIM September

Jadu skrev 2015-09-09 09:13:54 följande:

Tack så jätte mkt. Det värmer att det finns så mkt stöd

Vi finns ju här för varandra med och stötta och peppa varandra..

Det gör ni helt rätt i och bara rå om varandra ikväll..
  • Kissekatten2014
    Sundaymorning skrev 2015-09-09 12:11:46 följande:

Åh jag kan knappt tro det!! Kunde inte hålla mig. Är gravid!!

Skit RFSU stickor som visar negativt!!

Grattis grattis.. Va kul härligt med alla plussare... Själv väntar jag på bim .
  • Kissekatten2014
    Moneal skrev 2015-09-09 13:06:14 följande:

hehe ja, har du långt kvar till bim?

Om kroppen är som den ska har jag bim 14/9... Känns som om det blir mens då min temp sjunker för varje dag nu, temat varje morgon..
  • Kissekatten2014
    Moneal skrev 2015-09-09 13:25:47 följande:

okej, men inte säkert, tempen kan säkert stiga igen :)

Håller tummarna!

Tack man kan ju hoppas iaf. Men känner mig totalt ogravid just nu..
  • Kissekatten2014

Jag sluta jobbet vid halv se och när jag cykla hem så fick jag värk inte mensvärk och stickningar eller nyp heller svårt och förklara hur det kändes och denna värk hat suttit i sen jag kom hem.. Hade stickningar förta onsdagen och torsdagen.. Hade äl i förra tisdagen men haft ömma bröst men denna veckan har jag inte känt nånting så jag känner mig totalt ogravid.

• Kissekatten2014
    Suada86 skrev 2015-09-10 09:27:39 följande:

Hej tjejer..härkom mensen för tidigt en HEL vecka...konstigt...hade alltså bara en cykel på 20 dagar..aldrig hänt innan...nån som känner igen sig?

Har någon provat rosenrot? Vilken sort isåfall?

Kram på er kämpar

Men oj har du slutat nyligen med preventivmedel...Jag har rosenrot forte tror jag och tycker det helt okej känner större lustigt. . Köpte det på graviditetenkollen och glöm inte folsyran.
  • Kissekatten2014
    Madeleine 916 skrev 2015-09-10 16:46:40 följande:

Jag fick jätte svagt plus nu på bim -5 jag hoppas det är på riktigt. För jag fick mf förra månaden så det inte är något som är kvar från då. jag tog ett grav-test när blödning hade slutat och då var det fortfarande plus men knappt så man såg det. Tror ni att det är ny graviditet nu?

Håller tummarna att det är en ny graviditet..
Svar på tråden BIM September