Inlägg från: Kissekatten2014 |Visa alla inlägg
  • Kissekatten2014
    mariafii skrev 2015-09-07 20:52:25 följande:

Min brukar stiga 0.5 grader efter ÄL

Första cyklen jag tempar.. Har en hel vecka kvar till bim..
  • Kissekatten2014
    misslina skrev 2015-09-07 20:54:52 följande:

Tempen ska stiga i samband med äl. Sen sjunker tempen om mensen kommer, annars håller tempen sig hög!

Lycka till :)

Hoppas inte den dippar nu då utan håller sig lite högre.. Har en vecka kvar till lång väntan..

• Kissekatten2014
    mariafii skrev 2015-09-07 21:06:32 följande:

Hoppas den inte går ner. Jobbigt att vänta bara

Hoppas det med.. Har inget tålamod vill att allt ska ske på en gång..
  • Kissekatten2014
    Koovah skrev 2015-09-07 21:15:03 följande:

Hej! :) jag hoppar in här, även fast det är lite sent. Har hängt lite i bakgrunden ett tag. BIM är imorgon och jag hade ÄL runt den 25e augusti. Det är andra försöket på första barnet för mig (sambon har 3 sedan innan som längtar lika mycket som vi gör!). Jag slutade med P-piller den 4/7.

Kul att det är så många som har plussat hittills. Grattis till er! :)

Va skönt med bim imorgon jag har bim nästa tisdag.. Så lång väntan.. Detta är vårt första försök, första gemensamma barnet då han har två sen innan.. Ska bli spännande och kul resa..
  • Kissekatten2014
    Koovah skrev 2015-09-07 23:03:32 följande:

Ja superskönt och spännande! Det har varit en lång väntan, har en cykel på 30 dagar nu efter pillerstopp... :(

Spännande! Håller tummarna :)

Denna långa väntan mellan äl och bim är så lång.. Blev lite ledsen när dem sköt fram min mens nu ska få den på måndag efter jag hade lagt in min temp imorse..
  • Kissekatten2014

Typiskt med har bim nu på måndag den ändra dag efter jag hade tagit tempen imorse typiskt också är rädd för att jag missa äl- dagen också nu..

• Kissekatten2014
    mariafii skrev 2015-09-08 13:41:13 följande:

Kunde inte vänta då jag känner mig jätte gravid. Kissade senast för 3 timmar sen och nu inte testat på morgonurin men fick ändå pluss :) gick på första försöket fast de egentligen inte är bästa tillfället men är väl då det är klart de blir. Det löser man

Grattis grattis.. Har bim nu på måndag den ändra sig efter jag tagit tempen i morse och fyllde i den så jag antar jag missat äl med denna månaden..
  • Kissekatten2014
    mariafii skrev 2015-09-08 15:15:41 följande:

Hur har ni mysigt där runtomkring då?

Det blev förra tisdagen och sen blev det onsdag och torsdag veckan innan.. Fick positivt utslag på äl förra måndagen och enligt natural cycles hade jag äl förra tisdagen..

Grattis ännu en gång..
  • Kissekatten2014
    Jadu skrev 2015-09-09 07:52:13 följande:

Ursäkta att jag gnäller men måste få ur de inan jag bryter ihop på jobbet.

Min sambo tar detta hårdast,det blir en kamp att få han att må bra så det känns som jag själv inte få sörja själv.

Sänder varma kramar till dig känns att du behöver det..
Svar på tråden BIM September