• missmissis

Gravid efter IVF hösten 15

Tänkte skapa en tråd för oss kämpare som äntligen plussat så vi kan följas åt under graviditeten. Första barnet eller syskon.

Har ett barn med hjälp av IVF och är äntligen gravid efter många försök. BF maj 2015.

Välkomna!

• Svar på tråden Gravid efter IVF hösten 15
  • Gweny
    Sälma Riit skrev 2016-05-10 20:37:32 följande:

Jag var på MVC idag igen pga huvudvärk (är tvungen att höra av mig så fort något blir negativt) och då har det börjat sippra ut äggvita i urinen och blodtrycket var skyhögt. Väl på BB var allt ok igen. Ska dit på torsdag igen så nu känns det som att det kan bli igångsättning när som helst. Men jag är längre gången än du väl? V 38+0 idag för mig.

Oj hoppas det inte blir ännu värre för dig! Se hur det blir med igångsättning då.

Jo du ligger lite före, jag är i v.36.

Du får uppdatera hur allt går!
  • Lulak1

Stort Grattis till Hoppsan och Jasmin !! 
    Så underbart är ni har era bebisar nu. 

Jag väntar och väntar och ingenting, har värkar men inget regelbunden. 
    Är i 39+1 idag så vill verkligen att bebisen ska komma nu :) .

• Hey.orange

Grattis jasmin och välkommen hem hoppsan!
    Själv är jag beräknad till 20/6, jobbar till 3/6. Så jag kanske är sist ut ligan?

• Gweny

Så kul att det händer mycket i tråden nu och det närmar sig för alla och några fått.

Så länge som vi alla väntat!

Lulak>> spännande, nedräkning nudå.

Hey.orange>> jag är beräknad 11/6, så du kan ju hinna få före om din är tidig och min sen.

• Hoppsan2016

Ja titta bara på mig haha. Hade bf 14 juni och jag "vann"

Gweny skrev 2016-05-11 12:22:01 följande:

Så kul att det händer mycket i tråden nu och det närmar sig för alla och några fått.

Hey.orange>> jag är beräknad 11/6, så du kan ju hinna få före om din är tidig och min sen.

• Gweny
    Hoppsan2016 skrev 2016-05-11 13:07:31 följande:

Ja titta bara på mig haha. Hade bf 14 juni och jag "vann"

Ja vilken tjuvstart!
  • Junilängtan

Så underbart att se att det går framåt, två födda redan - det ger en verkligen hopp/framtidstro om att detta inte är ett evighetstillstånd (som det känns som nu) ;)

• Hey.orange
    Gweny skrev 2016-05-11 12:22:01 följande:

Lulak>> spännande, nedräkning nudå.

Så sant! Och ja, det känns helt overkligt att några av oss redan fått sina små, är det så nära?! Det är helt sanslöst, efter några år av misstro!!!
  • Lutetzia

Hoppsan: Grattis! Hoppas att amningen kommer igång. Ser fram emot att höra mer om din upplevelse.

Jasmin: Stort grattis! Härligt att höra att allt har gått bra med din dotter!

Jag som bara är i v 34 längtar verkligen massor efter bebisgos nu. :)

• frucgsvensson

BM-besök idag. Alla värden såg bra ut. Jag har gått upp 10 kg såhär långt. Lillbebben är ruckbar, inte fixerad alltså vad jag förstår? Men huvudsaken att han ligger neråt med huvudet sa BM, och det har han gjort under alla undersökningar. V. 37 i tisdags.

Svar på tråden Gravid efter IVF hösten 15