• Elliott94

Första barnet BF juni 2016

Har testat svaga plus och idag vågade jag mig på ett clearblue digital.
    Hade tyckte de hade varit roligt att följas åt.
    Om jag tar från min sista mens första dag så är jag beräknad till 6/6-2016.
    Någon mer med första barnet och BF i juni 2016?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-10-04 10:56
    ? tillägg

3 Juni
    little­missE - 24år, 1:a barnet, Öland

6 Juni
    Tessan120 - 30 år, 1:a barnet, Bålsta

6 Juni
    Elliott94 - 21 år, 1:a barnet, Trelleborg

9 Juni
    Knaappeen - 25 år, 1:a barnet, Västerås

10 Juni
    Erla4 - 26 år, 1:a barnet, Mellerud

13 Juni
    Ellaria - 26 år, 1:a barnet, Ängelholm

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-10-09 06:49
    8 Juni
    Pyretsmamma82 -

• Svar på tråden Första barnet BF juni 2016
  • knaappeen

1 juni

Emeliebf2016- 25 år ,Karlstad

3 Juni

little­missE - 24år, Öland

4 juni

Missdalvik- 25 år , Jönköping

5 Juni

Marty88 - 27 år, Borås

6 Juni

Tessan120 - 30 år, Bålsta

Ramiz -32 år, Gävleborg

8 juni

Pyretsmamma82 -33 år, Göteborg

Fia80- 35 år , Göteborg

9 Juni

Knaappeen - 25 år, , Västerås

Tjogge- 29 år, Helsingborg

10 Juni

Erla4 - 26 år, Mellerud

13 Juni

Ellaria - 26 år, Ängelholm

MA första grav med första barnet i v 12(nov) Nya tag nu minbebis.com/blogg/knappen/
  • Elliott94

Är det någon som vet om jag kan redigera i mitt första inlägg där uppe så jag kan lägga till alla? :)

• knaappeen

Åh sån härlig känsla att se att graviditeten går framåt å att rosa flytningarna på BIM bara var just oskyldiga rosa flytningar

4+4 idag!

MA första grav med första barnet i v 12(nov) Nya tag nu minbebis.com/blogg/knappen/
  • tessan120
    Elliott94 skrev 2015-10-05 10:03:51 följande:

Är det någon som vet om jag kan redigera i mitt första inlägg där uppe så jag kan lägga till alla? :)

Lättast kanske är att ha en egen bf tråd? Annars kommer du få uppdatera hela tiden.

Ikväll har jag pysslat lite. Jag köpte vita muggar som jag sedan skrivit mormor/morfar/farfar/farmor på beroende på vem som ska få den. Blev riktigt bra. Vi tänkte berätta för mina föräldrar när min mamma fyller år i slutet på oktober.

Hur har ni tänkt berätta?
  • tessan120
    knaappeen skrev 2015-10-05 19:41:46 följande:

Åh sån härlig känsla att se att graviditeten går framåt å att rosa flytningarna på BIM bara var just oskyldiga rosa flytningar

4+4 idag!

Visst är det härligt! Går in i vecka 6 imorgon (4+6 idag)
  • Ramiz
    tessan120 skrev 2015-10-05 20:08:07 följande:

Lättast kanske är att ha en egen bf tråd? Annars kommer du få uppdatera hela tiden.

Ikväll har jag pysslat lite. Jag köpte vita muggar som jag sedan skrivit mormor/morfar/farfar/farmor på beroende på vem som ska få den. Blev riktigt bra. Vi tänkte berätta för mina föräldrar när min mamma fyller år i slutet på oktober.

Vi har tänkt att berätta till jul, lägga in en liten bild på parvlarna i kalender tillsammans med andra foton, hans föräldrar ska få varsin (skilda) å mina föräldrar ska få :)

Sen kommer vi nog inte säga så mkt mer...

Är lite jag vill säga nu- till att, nä, jag vill inte säga nått alls till någon...

Hahahaha
  • Erla
    tessan120 skrev 2015-10-05 20:09:18 följande:
    Visst är det härligt! Går in i vecka 6 imorgon (4+6 idag)
    Jag vågar knappt tänka på vilken vecka jag är i :P har precis påbörjat v5 om jag räknat rätt. Börjar fundera på när det är dags att ringa BM om det hela. Känns som att jag kommer att jinxa det på något vis. 
  • Erla
    tessan120 skrev 2015-10-05 20:08:07 följande:

Vi har nog tänkt berätta till jul :) Blir ganska lagom. Vi vet inte hur än. Sambon tycker att vi liksom bara ska berätta, men jag vill gärna göra något roligt av det ^^ Båda våra familjer har längtat något så otroligt efter detta och då blir det lite roligare att göra något skojsigt. Något kul tips kanske? 

Funderat på att måla bodys att ge bort, eller kanske slå en rosett om en bulle :P

• tessan120

Vi hade också tänkt vänta till jul först men jag kommer inte kunna hålla mig så länge.

Till min mans familj skulle vi nog kunna göra det men min familj träffar vi ofta så det skulle vara för svårt. Tycker redan det är svårt att inte berätta nu.

Svar på tråden Första barnet BF juni 2016