Junibebisar 2016
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Var på vul förra veckan då var jag 7+1 så två dagar efter de vi trodde, nu är jag i 8+3 och tycker att symtomen har minskat, med ett MA i bagaget gör det mig ledsen! Är det någon som kan pigga upp mig lite? :) kram!
Hehe zombiekänslan :P
Jag va helt klubbad utan dom, så jag blev faktiskt mycket piggare utav dom.
Blev faktiskt mer trött och hängig av postafen när jag provade dom innan lergigan.
Grattis Caroline till v.13.
Ja du trott på flicka men blev spådd här inne på att det skulle bli en pojke. Blir säkert en flicka om jag tror på pojke och vice versa ha ha. Könet har ingen betydelse men lite lite mer önskar jag en liten flicka inbillar mig att jag är mer än flickmamma. Min sambo tror också flicka och vi kommer inte kunna hålla oss så vi kommer ta reda på könet innan.
Hehe zombiekänslan :P
Jag va helt klubbad utan dom, så jag blev faktiskt mycket piggare utav dom.
Blev faktiskt mer trött och hängig av postafen när jag provade dom innan lergigan.
Var på vul förra veckan då var jag 7+1 så två dagar efter de vi trodde, nu är jag i 8+3 och tycker att symtomen har minskat, med ett MA i bagaget gör det mig ledsen! Är det någon som kan pigga upp mig lite? :) kram!
Så olika det kan va. Har försökt piggna till i nästan 2 veckor nu men blir bara värre. Kanske inte tål lergigan? Ingen annan som blir klubbad?
Igår var första gången jag vågade ha sex. Vill inte blöda för då nojar man bara. Nån mer som undvikt det?
Skönt å höra. Eller nej såklart inte skönt för dig men att man inte är ensam. Hur länge har du tagit? Vissa säger att man vänjer sig men det märker minsann inte jag...