Junibebisar 2016
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Hur gör man för att komma in på en "privat" grupp på Facebook? Är i vecka 12 och fått höra hjärtljud! ????
Här fick man ju ingen förståelse. Varför sprider du falska anklagelser om mig 2013 Januari?
Martyr? Jag bara undrar varför du sprider falska anklagelser om mig men får bara svar som zzz snark. Du kan väl svara på detta nu för tror knappast du själv skulle uppskatta om någon spred falska anklagelser om dig.
Sedan vad har ni fått det ifrån att jag skulle skylla på mina mf/ma och att jag är martyr och dlädjedödare? Om någon sprider ut falska rykten om er så skulle ni väl knappast undgå det utan reagera på likartat sätt.
Nåja har tagit detta med moderator.
Kände inget illamående ikväll vilket var oerhört skönt och nu orkar jag inte oroa mig över symptomfria dagar mer då jag är i vecka 11+5. Hihi snart är jag i den efterlängtade vecka 13! Fick ju dessutom se bebis "alive and kicking" i början av veckan på ul vilket var så härligt och betryggande. Längtar till på måndag då är det kub och min man har fixat så att han kan vara med och ska få se bebis också.
Vi har en dotter på 21 mån och nu önskar sig min man en son vilket jag förstår. Som första barn önskade jag mig i hemlighet lite mer en flicka men den här gången spelar det verkligen ingen roll alls för mig! Blir precis lika lycklig för båda. Vi kommer att ta reda på kön för vi kan inte hålla oss... Lite praktiskt med flicka för vi har fått så mycket typiska ljusrosa tjejkläder i present. Själv köper vi mest unisex, även om det är svårt i Tyskland. Här är det väldigt uppdelat i ljusrosa och ljusblått bland bebiskläderna. Man får gå till de lite dyrare butikerna som tar in skandinaviska barnkläder typ Villevalla och Geggamoja om man vill ha lite andra, roliga färger och mönster. Typisk sparkdräkt på tysk barnaffär är ljusrosa med Mimmi Pigg eller ljusblå med Musse pigg alternativt en bil. :-/
Hur känner ni inför kön? Ska ni ta reda på vad det blir?
Vecka 13 imorgon, tjohoo! Tycker tiden har gått så himla snabbt!
Jag också men dom säger att det ska bli bättre? Ska du fortsätta?
Ok, ja jag upplever att det blir som ett lock på illamåendet men nu när skakningar, zombiekänslan och tröttheten inte vänder så är frågan om man ska fortsätta. Hade du fått annan medicin?
Hej!!
Finns det någon här som bor i götene-området??
Jag är nyinflyttad, vore kul att följas åt!:)
Jag har BF 20/6 :)
Hej!!
Finns det någon här som bor i götene-området??
Jag är nyinflyttad, vore kul att följas åt!:)
Jag har BF 20/6 :)