• Wielkip

Junibebisar 2016

Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!

BF/infolista nedan;

6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)

Dottern Charlie Mars-12. Sonen Sigge Oktober-13
  • Svar på tråden Junibebisar 2016
  • caroline1986

Stort tack! Känns skönt men kan nog andas ut först på måndag efter ul! Jag kan ärligt erkänna att jag alltid önskat en dotter men just därför tror jag att det är en kille nu o klart jag skulle bli jätte glad för det med men helst vill jag ha en tjej fortfarande :)

Vi ska inte ta reda på kön men kommer bli sååå svårt ha

En del av oss skrev 2015-11-20 12:32:12 följande:

Grattis Caroline till v.13.

Ja du trott på flicka men blev spådd här inne på att det skulle bli en pojke. Blir säkert en flicka om jag tror på pojke och vice versa ha ha. Könet har ingen betydelse men lite lite mer önskar jag en liten flicka inbillar mig att jag är mer än flickmamma. Min sambo tror också flicka och vi kommer inte kunna hålla oss så vi kommer ta reda på könet innan.

• 2013januari
    annieh897 skrev 2015-11-20 18:19:30 följande:
    Jag har bara tagit enstaka tabletter (blev jättedålig av comp) och nu testade jag vanliga lergigan igår och idag. Helt utslagen med hjärtklappning, av allra lägsta dosen som ges till småbarn! Så det är uppenbarligen inget för mig.
    Jag också men dom säger att det ska bli bättre? Ska du fortsätta?
  • 2013januari
    Dance dance dance skrev 2015-11-20 17:56:02 följande:
    Använder du lergigan comp eller "vanliga" lergigan? För de vanliga är det väl meningen att man ska bli trött av och ska främst användas på natten medan compen innehåller koffein och ska tas på dagen.

Jag fick hjärtklappning de första dagarna med lergigan comp, men jag är inte så van vid koffein så det var kanske det som var problemet. :)
    Comp... Blir som sagt helt klubbad :(
  • En del av oss

Usch vad ledsen jag är. Man ska tydligen håll tyst annars får man en hel tråd på sig hur vidrig man är när man aldrig menade något illa utan mer mer ville berätta om min tråkiga erfarenhet så får ni ingen hjälp råd av mig så är det för att jag inte vågar och orkar ta mer skit nu och bli anklagad för än det ena och än det andra och påstås bråka i alla trådar. Suck hur kan man anklga mig för något sånt undgår mitt förstånd för det gör jag verkligen inte.

Om allt går bra går min dröm i uppfyllelse juni/juli 2016 efter flertalet MF/MA
  • 2013januari
    En del av oss skrev 2015-11-20 18:52:53 följande:

Usch vad ledsen jag är. Man ska tydligen håll tyst annars får man en hel tråd på sig hur vidrig man är när man aldrig menade något illa utan mer mer ville berätta om min tråkiga erfarenhet så får ni ingen hjälp råd av mig så är det för att jag inte vågar och orkar ta mer skit nu och bli anklagad för än det ena och än det andra och påstås bråka i alla trådar. Suck hur kan man anklga mig för något sånt undgår mitt förstånd för det gör jag verkligen inte.

Men börja nu inte om här inne också? Vi har dragit hela den valsen en gång och sen bad du om ursäkt för att din historik är vad den är osv osv. Att du mår så dåligt över alla MF och MA osv osv osv...

Jag är fortfarande fast bestämd att oavsett historik så kan man inte bete sig hur som helst! Det som har hänt i Testtråden behöver du väl inte dra upp här utan ta åt dig av att folk tyckte du uttryckte dig klumpigt och gör om gör rätt nästa gång istället.

Man lär sig av allt här i livet och du borde väl efter alla dessa "missförstånd"här på familjeliv förstå att lite ligger hos dig själv i vad du skriver också.

Detta är junitråden och dra inte in andra tråkigheter här!
  • Helptheband

En del av oss: Oväntat att du ska spela martyr här inne. Kul att flera vill stötta dig men jag ser ingen som gnäller så mycket om ALLT som du gör i alla trådar. Din inställning påverkar nog mycket av vad andra tycker om dig.

• EmManny

Det har varit så lugnt och trevligt här inne nu ett tag och det vore skönt om det kunde fortsätta så. Annars är det inte roligt att läsa och skriva här längre.

Det finns en person här inne som sätter stämningen på spel gång på gång...

Personligen är jag inte här för att argumentera utan enbart för att ta del och dela med mig av hur det är att vänta barn.

• Rosamoln84

Hur gör man för att komma in på en "privat" grupp på Facebook? Är i vecka 12 och fått höra hjärtljud! ????

• En del av oss

Här fick man ju ingen förståelse. Varför sprider du falska anklagelser om mig 2013 Januari?

Svar på tråden Junibebisar 2016