• Wielkip

Junibebisar 2016

Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!

BF/infolista nedan;

6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)

Dottern Charlie Mars-12. Sonen Sigge Oktober-13
  • Svar på tråden Junibebisar 2016
  • SabaGbg

Jag känner med er stackare som mår så himla illa :( Håller tummarna för att det lättar för er snart!

• En del av oss

[quote=76034155][quote-nick]Inheaven skrev 2015-11-22 19:54:39 följande:[/quote-nick]

Gå efter 1177 du om du vill :)

Jag går efter bm 12+0 ;)

[/

Jag går efter den och pregnology och MVC vad min BM säger.

Om allt går bra går min dröm i uppfyllelse juni/juli 2016 efter flertalet MF/MA
  • Inheaven
    En del av oss skrev 2015-11-22 20:16:46 följande:

[quote=76034155][quote-nick]Inheaven skrev 2015-11-22 19:54:39 följande:[/quote-nick]

Gå efter 1177 du om du vill :)

Jag går efter bm 12+0 ;)

[/

Jag går efter den och pregnology och MVC vad min BM säger.

Det blir nog kalasbra. Barn blir det vilket som.
  • En del av oss

[quote=76034301][quote-nick]Inheaven skrev 2015-11-22 20:24:02 följande:[/quote-nick]

Det blir nog kalasbra. Barn blir det vilket som.

[/

Ja!

Vad heter gruppen på FB ni pratar om?

• Lutetzia
    Jeto skrev 2015-11-22 18:30:59 följande:

Ni som varit på inskrivning utan att ha gjort vul innan. Har ni fått höra hjärtljud på inskrivningen eller tror ni att man kan få göra det för att få veta att den lever inne i magen?

Har inte varit på inskrivning vid denna graviditet men tidigare. Då fick vi inte göra något annat än att prata om graviditeten, hälsohistorik och ta olika prover. Om man vill vara säker på att allt är bra får man nog i de flesta fall boka ett privat vul.
  • Lutetzia

Någon annan som fått större bröst? De har varit svullna nästan hela graviditeten men de senaste dagarna känns det som att de har ökat en kupstorlek. Också väldigt obekvämt att ha bh, men tänker att det kanske också beror på att jag behöver en större. 

• annieh897
    SabaGbg skrev 2015-11-22 20:06:26 följande:

Jag känner med er stackare som mår så himla illa :( Håller tummarna för att det lättar för er snart!

Tack :)
  • Matildajb
    Hillis skrev 2015-11-21 07:32:39 följande:

Hej!

Jag är nyinflyttad till Lidköping :)

Jag har BF 27 juni och fick se hjärtat ticka förra veckan <3 Är dock fortfarande väldigt rädd för missfall så håller andan ett par veckor till :)

Är det ditt första barn?

Åh vad kul!! Vore himla kul att följas!

Jag känner också mycket oro inför det, men det har faktiskt blivit lättare för varje vecka!!! <3

Kan man inboxa här på familjeliv ?

Vet inte riktigt hur man gör men om du inboxar mig så kan jag skriva mitt namn så kan du lägga till mig på Facebook :)

Ja det är mitt första, pappan till bebisen har två söner innan :)
  • En del av oss

[quote=76034725][quote-nick]Lutetzia skrev 2015-11-22 21:57:32 följande:[/quote-nick]

Någon annan som fått större bröst? De har varit svullna nästan hela graviditeten men de senaste dagarna känns det som att de har ökat en kupstorlek. Också väldigt obekvämt att ha bh, men tänker att det kanske också beror på att jag behöver en större. 

[/

Jo du har haft så ömma bröst som började innan plusset och brösten har växt och blivit större. Tycker det borde sluta ömma och växa men icke. Tycker dom är i vägen speciellt när man ska sova, kan inte ligga ner som jag vill för då gör det ont i dom. Har aldrig upplevt att det gör ont att ta av sig en BH för förrän nu.

• EmManny
    Lutetzia skrev 2015-11-22 21:57:32 följande:

Jag har precis börjat få ömma bröst som verkar ha vuxit en storlek. Gick dock precis in i vecka 13 och har inte känt något i brösten förrän nu. Kanske beror på att jag hade lite mjölk kvar i dem då jag slutade amma bara några månader innan jag blev gravid. Men det är bara min gissning.
Svar på tråden Junibebisar 2016