Inlägg från: En del av oss |Visa alla inlägg
  • En del av oss

Junibebisar 2016

Jag vaknar också, inte mitt i natten men alltid tidigt på morgonen och jag är ingen morgonpigg person och har inget jobb som jag ska iväg till. Kan vakna runt 5- rycket. Har faktiskt ingen aning vad det beror på. Kanske någon förberedelse på vad som komma ska.

Om allt går bra går min dröm i uppfyllelse juni/juli 2016 efter flertalet MF/MA
  • En del av oss

Ellaria härligt. Ditt hela personnummer och efternamn syns på bilden

• En del av oss

Då är man klarvaken sedan 3 inatt efter 4 timmars sömn. Vad är detta?

• En del av oss

[quote=76065573][quote-nick]Liinaa91 skrev 2015-12-01 07:22:29 följande:[/quote-nick]

Åå såå roligt. Vill också ha tvillingar:)

[/

Nej nej, väntar inte tvillingar,men barnet föds i tvillingarnas tecken ( horoskop). Förlåt om jag förvirrade dig/er. Jag väntar ett barn, det räcker med en i taget och med tanke på min ålder så blir det inget syskon till den lilla.

• En del av oss

[quote=76065648][quote-nick]Kristalii skrev 2015-12-01 07:57:12 följande:[/quote-nick]

Tack för tipset om babyrino.se. Mycket bra tabell där det var lätt att se de olika blöjornas egenskaper. 

[/

Är också intresserad av tygblöjor men det är en lika stor djungel som bärsjalar. Läste om t-shirt blöja igår med sumobälte igår och när jag sa det till min sambo igår sa han...jag slutar aldrig förvånas var får dom allt ifrån ha ha.

Ska kolla in länken.

• En del av oss
    Ellaria skrev 2015-12-01 08:10:08 följande:

Nu är det jag som ber om ursäkt då jag läste En del av oss inlägg helt fel. Jag har anmält mina egna inlägg för att jag var otrevlig, så förhoppningsvis försvinner dom. Det kommer dock innebära att jag förmodligen inte längre kan posta i den här tråden eftersom man blir blockerad från att skriva i trådar om flera av ens inlägg tas bort.

Oj blir dock nyfiken på vilket av mitt inlägg som du menar?
  • En del av oss

[quote=76065830][quote-nick]Mamma Lotta skrev 2015-12-01 09:01:44 följande:[/quote-nick]

Så nu sitter jag på sjukhuset och vilar efter mitt mkp, det gick bra och bebisen var en aktiv krabat! Nu väntar en vecka innan vi får resultatet!

Men så långt är allt lugnt!

[/

Härligt att det är gjort. Hur ska du fördriva tiden fram till svaret? Jag förstår att det är en lång nervös vecka som väntar. Jag kommer tycka det när det blir min tur. Håller tummarna för ett bra provresultat! Kommer du ta reda på könet om allt är bra? Det kommer jag göra. Är för nyfiken av mig.

• En del av oss

[quote=76065976][quote-nick]Hannabananas skrev 2015-12-01 09:51:46 följande:[/quote-nick]

Är i v 12+2 idag och hörde igår för första gången bebisens hjärtslag med angelsound! Shit vad häftigt det var, trodde verkligen inte att jag skulle höra något men hittade rätt snabbt. Då vet vi iaf att den lille finns kvar där inne. Imorgon har vi kub så då får vi se den också!

[/

Åh vad häftigt. Vad har du för angelsound? Har tänkt köpa ett men tänkte försöka se om jag hör något från v.14. Hade ett under min längsta graviditet ( sent MA) men hörde aldrig något i det fast BM hörde och sedan gick det ju tyvärr som det gick. Har tänkt om jag verkligen vågar mig på ett angelsound för om jag inte lyckas så blir jag bara orolig men samtidigt om man lyckas så kan man lugna sig själv.

• En del av oss

[quote=76066879][quote-nick]Liinaa91 skrev 2015-12-01 14:10:10 följande:[/quote-nick]

Jaha haha vad de nog jag som missuppfattade. Är en tvilling (horoskop) själv och mitt första va beräknad så att hon skulle bli tvilling men nej hon ville vara kräfta.

[/

Ok!

Mamma Lotta åh beundrar dig att du inte är nervös. Hur lyckas du med det?

• En del av oss

[quote=76067350][quote-nick]Mamma Lotta skrev 2015-12-01 15:55:48 följande:[/quote-nick]

Detta var 4:e gången och jag har inga kända kromosomavvikelser i släkten och alla mina tidigare 7 barn är friska så jag tänker inte oroa mig över något jag ändå inte har makten att påverka

[/

Ok men varför gör du då MKP?

Svar på tråden Junibebisar 2016