• pannkakan87

BIM-DECEMBER

Vi som hoppas på den bästa julklappen som finns - ett i december!Plus

Häng på och peppa varandra, analysera och diskutera så håller vi tummarna för många fina plus i december och en massa augustibebisar!! Baby
  • Svar på tråden BIM-DECEMBER
  • SSK13
    Angdev skrev 2015-12-07 08:07:34 följande:

Äntligen!!!! Strecket dök upp direkt :)

Sitter helt förstenad på toa :D

Grattis!
  • SSK13
    Mammabertil skrev 2015-12-07 05:17:00 följande:

Ja gårdagens svaga plus på kvällen har blivet starkare idag:) jag tror på det:) fy är så glad. Testa plus på Bim - 7, 6 december Bim 13 december :) tjoho nu håller jag tummarna att det lilla fröt stannar...

Grattis!
  • happylife

Wow grattis!!!! =) nice streck!! vad är det för test?
  • SSK13
    pannkakan87 skrev 2015-12-07 08:08:47 följande:

Så härligt för dig <3

Tack! Blir kanske lite orimligt glad över att ÄL kommer ske, men efter MA/missfall vet man ju inte hur kroppen ställer om sig. Är bara så glad att vi kan få ett försök i december :)

Började till och med störa mig på att jag jobbar kväll idag och imorgon. Är hemma 22. Men vi har en dotter så vi hade inte kunnat ha sex före 20:30 ändå så får lägga ner min hypertänkande hjärna nu. 1,5 h senare är ingen fara.
  • Cfmilla

Grattis!!!!
  • Angdev

Tack alla! Har nog inte greppat det riktigt även om jag känt mig gravid denna månaden :) 
    Testet är från Lloyds apotek.

• pannkakan87
    SSK13 skrev 2015-12-07 08:14:19 följande:
    Tack! Blir kanske lite orimligt glad över att ÄL kommer ske, men efter MA/missfall vet man ju inte hur kroppen ställer om sig. Är bara så glad att vi kan få ett försök i december :)

Började till och med störa mig på att jag jobbar kväll idag och imorgon. Är hemma 22. Men vi har en dotter så vi hade inte kunnat ha sex före 20:30 ändå så får lägga ner min hypertänkande hjärna nu. 1,5 h senare är ingen fara.
    Haha, förstår hur du känner. Jag blev otroligt glad när jag fick glad gubbe sist! :D
    Nej då, ägget släpper väl 24-48h efter glad gubbe ändå vad jag har förstått :) Lycka till!
  • Mammabertil

Tack alla:)

Ja testa possitivt tidigt, men har alltid gjort det.

Med ettan -5 tvåan -6 och trean -5 så kan ju vara så att äl var en dag tidigare så plussa på -6:) glad!

• Symetrical

Åh, nu fick jag rysningar! Stort grattis raring, verkligen er tur! <3