BIM-DECEMBER
Vi som hoppas på den bästa julklappen som finns - ett i december!
Häng på och peppa varandra, analysera och diskutera så håller vi tummarna för många fina plus i december och en massa augustibebisar!!

Nej där dök mensen upp på dag 28! Vilket den inte gjort på läänge, haft 31 dagar det senaste.. Men bättre tidig mens än att den är sen o man känner efter massa och sen kommer den ;)
Nej där dök mensen upp på dag 28! Vilket den inte gjort på läänge, haft 31 dagar det senaste.. Men bättre tidig mens än att den är sen o man känner efter massa och sen kommer den ;)
Wow grattis till plus! Och positivt äl test;) Härligt såhär i början på månaden! Håller vi tummarna för oss med kommande bim!
BIM-LISTA December
PLUSSAT
Ja gårdagens svaga plus på kvällen har blivet starkare idag:) jag tror på det:) fy är så glad. Testa plus på Bim - 7, 6 december Bim 13 december :) tjoho nu håller jag tummarna att det lilla fröt stannar...
Jag är så glad att jag knappt fattar det! Blinkande gubbe på ÄL-test! Första efter MA så visste inte om mens eller ÄL skulle komma först. JIPPIE vi får en chans i december!!!! :D
Äntligen!!!! Strecket dök upp direkt :)
Sitter helt förstenad på toa :D
Om jag har BIM inatt eller imorgon och jag redan har köpt ett test bara utifall att mensen har vett på att hålla sig undan, är jag galen då?
nej du är inte galen :) har bim om 2 dagar och vill redan testa...