Augustibebis 2016
Hej! Hittar ingen tråd för augusti, så nu startar jag en! Jag är gravid i v 4+0 och bf är 1/8 och plussade för 5 dagar sedan och det blir mitt andra barn. Någon mer som har planerat bf i augusti?
Hej! Hittar ingen tråd för augusti, så nu startar jag en! Jag är gravid i v 4+0 och bf är 1/8 och plussade för 5 dagar sedan och det blir mitt andra barn. Någon mer som har planerat bf i augusti?
Här är testet jag tog på bim+1 så nu är det nog slut testat! ;)
Oj! Hur lägger man in en bild??
Men nej, inte du också!
Ja vi får försöka slappna av nu. Jag har ju fortfarande väldigt ont i brösten och idag var gravtestet mycket starkare än igår, tagit med billiga test också.. Har inte heller ont. Bara kommit droppar och skulle ju haft mens idag. Men blir ändå så orolig att det skulle bli en början på nånting! Har ju längtat så galet mycket efter detta!
När skulle du haft mens egentligen? Såg att du skrev ovan att du brukar ha spottings långt innan mens, det brukar jag också ha. Vi kanske helt enkelt är två lättblödande typer!
Oj! Hur lägger man in en bild??
Någon som har symptom som avtagit? Jag tycker mig ha haft en massa symtom men nu känner jag knappt något? Är det normalt? Förra graviditeten kände jag inget fram till v6-7 då illamående och trötthet var de största symtomen. Vet inte vad jag ska tro, någon som har en teori ? Vill så gärna att det ska fungera (såklart).
Plussade 1advent, BIM-3
Testade CB digital nu för säkerhetsskull
Har lite svaga mensvärk då och då, ömma bröstvårtor annars mår jag som vanligt. :)
Borde få bebis runt 12/8
Hej! Jag hoppar gärna på en lista här om nån vill hjälpa mig att lägga in mig? :)
27 år och första barnet är beräknat 9/8! Helt otroligt! :D
Många får ju blödning på just mensdagen, så om det var någon gång vi skulle få blödning så är det väl nu. Sök på genombrottsblödning, finns info på 1177
Hoppas det går över snabbt igen så vi kan fortsätta glädjas åt våra graviditeter!
Nu har jag ringt barnmorskan och bokat inskrivningssamtalet, 8/1 blev det. Och redan nästa fredag ska jag/vi på hälsoinformationsmöte. Nu känns det nästan verkligt.