• lenaerik86

Augustibebis 2016

Hej! Hittar ingen tråd för augusti, så nu startar jag en! Jag är gravid i v 4+0 och bf är 1/8 och plussade för 5 dagar sedan och det blir mitt andra barn. Någon mer som har planerat bf i augusti?

• Svar på tråden Augustibebis 2016
  • I am Annahoj
    Nathaliiee skrev 2015-12-02 13:00:05 följande:

Vad heter gruppen på fb, hittar ingen?????

Jag undrar ochså om den är hemlig? Så att inte familj och vänner ser att man går med i den??
  • Nardil

Hej på er!

Jag är 29 år och gravid med mitt andra barn och har bf 1/8 (enligt vårduidens app, men vi får se vad det blir sen). Plussade för två dagar sedan????

Det är så himla spännande!! ????

• 19Jen91
    grodan26 skrev 2015-12-02 07:23:06 följande:

Haha underbart!! Så spännande allt detta är! Jag fick lite bruna flytningar nu precis igen så blir lite orolig, men samtidigt så har jag mer ont i brösten och bröstvårtorna än någonsin. 

Härligt att det går framåt!! Jag fick också 2-3 för några dagar sen! Ska ta ett till om en vecka och hoppas då på 3+ 

Jag har också haft bruna flytningar idag, men jag tänker att så länge de är bruna så är det gammalt blod . Det är helt garanterar det du skrev igår om att du läst på 1177, en genombrottsblödning för att det var BIM.

Jag har också full rulle med symtom fortfarande!

Jag sparar också mitt sista till nästa vecka för att se 3+ .
  • sowe81
    Drömmer om tre skrev 2015-12-01 20:21:07 följande:
    Hittade den nu, heter bf juli/aug 2016
    Ingen som vill starta en FB-grupp för bara augusti, blir så väldigt manga med om det är 2 månader, svårt att hålla koll på alla då.
    En hemlig grupp så man kan gå med utan att alla andra ser att man går med... eller att den är sluten först så att man kan söka den, men att den då heter nåt diskret så man inte fattar... typ 1608 eller nåt.... nån som känner sig manad =)
    jag har haft 4 mf och vill inte stå som admin på en grupp som jag kanske får gå ur om det blir mf igen,,,,
  • I am Annahoj
    sowe81 skrev 2015-12-02 14:09:50 följande:
    Ingen som vill starta en FB-grupp för bara augusti, blir så väldigt manga med om det är 2 månader, svårt att hålla koll på alla då.
    En hemlig grupp så man kan gå med utan att alla andra ser att man går med... eller att den är sluten först så att man kan söka den, men att den då heter nåt diskret så man inte fattar... typ 1608 eller nåt.... nån som känner sig manad =)
    jag har haft 4 mf och vill inte stå som admin på en grupp som jag kanske får gå ur om det blir mf igen,,,,
    Jag tänker precis likadant med tanke på mitt MA..
    Eller så kan jag starta en och så får en eller 2 utav er bli admins med mig? Så att vi är flera :)

Någon annan som slagits av den stora tröttheten?? Jag har varit heelt sänkt efter lunch och orkar knappt sitta ordentligt på stolen.
  • SS_2
    I am Annahoj skrev 2015-12-02 14:58:17 följande:
    Jag tänker precis likadant med tanke på mitt MA..
    Eller så kan jag starta en och så får en eller 2 utav er bli admins med mig? Så att vi är flera :)

Någon annan som slagits av den stora tröttheten?? Jag har varit heelt sänkt efter lunch och orkar knappt sitta ordentligt på stolen.
    Ja va kul va med i en sån förut, dock livrädd att de ska bli att vänner kommer finnas där :/ :D
  • Bonusmorsan

Hej en till som plussade förra veckan. Tredje graviditeten först abort, andra missfall (v14) och nu håller vi tummarna för denna gång! Har inskrivning 21a!

Jag har mest bara drabbats av trötthet och ömma bröst. V 6(5+0) idag,

• SS_2
    Bonusmorsan skrev 2015-12-02 15:47:58 följande:

Hej en till som plussade förra veckan. Tredje graviditeten först abort, andra missfall (v14) och nu håller vi tummarna för denna gång! Har inskrivning 21a!

Jag har mest bara drabbats av trötthet och ömma bröst. V 6(5+0) idag,

Grattis till dej
    Jag ingen trötthet här än men de hade jag inte -13 heller men brösten aj aj aj :/
    Har inte ringt till nån inskrivning än
    Måste man göra de tidigt?
Svar på tråden Augustibebis 2016