Augustibebis 2016
Hej! Hittar ingen tråd för augusti, så nu startar jag en! Jag är gravid i v 4+0 och bf är 1/8 och plussade för 5 dagar sedan och det blir mitt andra barn. Någon mer som har planerat bf i augusti?
Hej! Hittar ingen tråd för augusti, så nu startar jag en! Jag är gravid i v 4+0 och bf är 1/8 och plussade för 5 dagar sedan och det blir mitt andra barn. Någon mer som har planerat bf i augusti?
Vad heter gruppen på fb, hittar ingen?????
Hej på er!
Jag är 29 år och gravid med mitt andra barn och har bf 1/8 (enligt vårduidens app, men vi får se vad det blir sen). Plussade för två dagar sedan????
Det är så himla spännande!! ????
Haha underbart!! Så spännande allt detta är! Jag fick lite bruna flytningar nu precis igen så blir lite orolig, men samtidigt så har jag mer ont i brösten och bröstvårtorna än någonsin.
Härligt att det går framåt!! Jag fick också 2-3 för några dagar sen! Ska ta ett till om en vecka och hoppas då på 3+
Välkomna alla gravida som väntar ett Juli/Augustibarn nästa sommar!
(Gruppen är sluten så era inlägg syns inte för era vänner)
Facebookgrupp: BF Juli/Aug 2016
www.facebook.com/groups/1520080961640282/
Hej en till som plussade förra veckan.
Tredje graviditeten först abort, andra missfall (v14) och nu håller vi tummarna för denna gång!
Har inskrivning 21a!
Jag har mest bara drabbats av trötthet och ömma bröst. V 6(5+0) idag,
Hej en till som plussade förra veckan. Tredje graviditeten först abort, andra missfall (v14) och nu håller vi tummarna för denna gång! Har inskrivning 21a!
Jag har mest bara drabbats av trötthet och ömma bröst. V 6(5+0) idag,
Grattis till oss alla här inne som plussat <3