• lenaerik86

Augustibebis 2016

Hej! Hittar ingen tråd för augusti, så nu startar jag en! Jag är gravid i v 4+0 och bf är 1/8 och plussade för 5 dagar sedan och det blir mitt andra barn. Någon mer som har planerat bf i augusti?

• Svar på tråden Augustibebis 2016
  • Lajkie
    Spartacus skrev 2015-12-01 21:55:09 följande:

Hej!! Jag är 32 och väntar nr 4 i början av augusti det blev lite snarare än tanken men vi tror på kärlek och en positiv anda har en -08, -10 & -14. Och snart en -16!!!!! Helt galet. Och inget får man säga..än..för det känns lite tidigt..

Symptom: Foglossningen kom innan plusset :-/ Hungern är på max. Trött, men det kan ju vara mörkret.

Ska ringa om en tidig vul som med de andra. Hur mår ni andra?

Det är min fjärde också. Jag har 06, 08, 10. :D
    (¯`°?.¸ Mamma till Sandra -06, Nelly -08, William -10 ¸.?°´¯)
  • Lajkie

Jag har också grym foglossning redan. Jag kände av fogarna innan plusset, jag hade tänkt att denna gång får jag nog ingen foglossning tack vare att det är så många år sedan jag födde sista (2010). Jag hade grymt ont med tredje barnet då men tänkte att det berodde på att jag fött tre barn inom loppet av 3,5 år. Men det blir nog lika illa denna gång.

(¯`°?.¸ Mamma till Sandra -06, Nelly -08, William -10 ¸.?°´¯)
  • grodan26
    19Jen91 skrev 2015-12-02 06:19:00 följande:
    Guuuuud så glad jag blir!!!

Jag ringde igår och fick tid nästa måndag! Har ytterligare en tid den 21 december . Barnmorskan skrattade jätte mycket i telefon tillsammans med mig. Så surrealistiskt och härligt!

Jag tog förresten ett nytt digitalt idag! "Gravid 2-3"! Det eskalerar!
    Haha underbart!! Så spännande allt detta är! Jag fick lite bruna flytningar nu precis igen så blir lite orolig, men samtidigt så har jag mer ont i brösten och bröstvårtorna än någonsin. 

Härligt att det går framåt!! Jag fick också 2-3 för några dagar sen! Ska ta ett till om en vecka och hoppas då på 3+ Skrattande
  • FruFrau

Idag kl 13:00 ska jag på inskrivning. Det här är första graviditeten så vet inte alls vad som väntas, haha! Jag ska dit idag iaf och göra något sen sa hon på telefon att när jag kommer dit idag så bokar vi in en ny tid i slutet av december. Har ingen aning vad vi ska göra då heller! :D Det blev så verkligt allt så plötsligt!

• Skroenan

Hoppar in! Bf innan UL 4 augusti :) plussade första gången 26/11 hade då försökt en gång. Med min förra pojkvän försökte vi i ett år utan att lyckas så det känns verkligen som ödet när jag lyckas första gången med min nuvarande pojkvän och sambo! Helt magiskt :D

• Helni

Hej! Jag hoppar in här också! Är 26 år och Bf är 7/8. Första barnet! Har ringt till Mvc och väntar på att de ska ringa upp... Är så nervös.... och glad såklart! ????

• förstabarnet
    Mliizz skrev 2015-12-02 07:11:31 följande:

Jag är också super sugen på tidigt ul! Vill se detdär lilla hjärtat slå!! För då kanske man kan slappna av lite iallafall! Hur gjorde ni andra? Vad sa ni för att få tidigt ul?

Här får man inget tidigt VUL utan får söka privat själv.
  • Cupcake01

Hoppar in här jag också! Plussade i måndags och det är 2a barnet för mig. Men sååå spännande :)

Svar på tråden Augustibebis 2016