Jag läste den här texten på Facebook och jag tyckte den var så bra att jag kopierade den. Håller med till 100% i nästan varje mening.
Är du beredd att offra ditt välstånd, din framtid, dina barns framtid och din ålderdom för att rädda okända människor som troligtvis ljugit om både sin bakgrund och sin ålder?
Som inte ens behöver räddas. Som har övergivit sina familjer för att söka lyckan i ett paradis där de får allt genom att vifta på lillfingret för att befolkningen är rädd för att olika epitet skall limmas på dom annars.
Jag är det inte. Jag är inte beredd att offra det jag kämpat för. Hur kallt det än låter står jag mig själv närmast och de vänner jag har. Varje dag jag går till jobbet gör jag det för att trygga min överlevnad. Varför skulle jag ge bort det frivilligt till personer jag inte känner?
Spelar ingen roll om de är gula, röda eller bruna. Glöm det tramset om rasism. Det står mig upp i halsen. Svenska folket verkar älska att leta efter personer de kan kasta rasiststämpeln på av olika orsaker.
Om det nu råkar vara så att de som försöker lura till sig våra pengar har annan etnicitet så må det vara så. Men för de flesta är det vetskapen om att det är våra hårt intjänade pengar som försvinner till människor som inte är i behov av skydd.
De har endast kommit hit för en lukrativ framtid där de möter minsta möjliga motstånd och vet att utnyttja dessa stackare som ivrigt lyfter rasse flaggan så fort chansen ges.
Men snälla försök förstå att det finns kanske en handfull rasister i Sverige.
Att vilja trygga sin egen framtid har inget med rasism att göra. Ni måste lära er att se skillnaden.