nihka skrev 2018-04-09 15:17:41 följande:
Nej, mitt nick nämndes inte men hen syftade på mig och om du vill hålla med om vad hen säger om mig så syftar du också på mig - och kanske fler därtill.
Så länge du anser att det finns en part som har rätt och en som är den felande parten och är hyperkänslig mot allt som skulle kunna ställa Israel i en dålig dager har jag inget att säga dig om saken och det kan du gnälla om med vem som hest bäst du vill, men du ska inte tro att jag inte ser att du gör det.
Precis som det inte undgick mig att du postade en propagandafilm som du ljög och sa var från BBC när det var en film producerad av Israels försvarsmakt.
Det är inte personer som delar din inställning som kommer att få till stånd en lösning av konfliken.
Du missade länken till BBC i samma inlägg? Eller är du bara ute efter att märka ord?
Anser du att terrorsekten hamas har något som helst rätt eller berättigande i denna konflikt så har jag ingenting vidare att säga dig heller, mer än att upprepa rekommendationen att scrolla förbi mina inlägg.