• Anonym (TS)

Min fru ger mg ingen pojke

Jag har nu tre döttrar. Jag har inte fått en enda son. Min fru kan inte leverera söner till mig.

Jag vet inte om vi orkar med fler barn än tre. Eyy fjärde barn och det blir en flicka..nej det dkulle bli för mycket. Missförstå mig inte. Det är inget fel på flickor, men jag vill ha en pojke också. En pojke som bär vidare mitt efternamn, som bär vidare på släkten, osv. En flicka "ges ju bort" till en annan släkt, så det är ju inte riktigt samma sak.

Hur har ni löst det ni som enbart har barn av ett kön men även önskat er ett barn i motsatt kön?

• Svar på tråden Min fru ger mg ingen pojke
  • Swagger
    Anonym (TS) skrev 2016-01-01 20:07:55 följande:
    Asså jag förstår din syn, men du har fel. Kvinnor tillhör mannens släkt när hon har gift sig. Så har det alltid varit i historien och är så än idag. Det är varken mitt eller ditt fel att det är så
    Du har fel. Så är det inte idag!
  • EnAnonumius
    Anonym (TS) skrev 2016-01-01 20:05:06 följande:
    Jo de klart, mina spermier bestämmer kön, men hon föder ju ändå barnet. Dvs hon bär det i magen. Jag ger henne spermier, hon ger mig barn. Dvs, jag levererar att hon blir gravid (jag ger), hon föder barn (ger mig och henne) och då kommer det bara ut flickor. Missförstå mig inte, jag älskar mina döttrar
    Hade du en flsaka starksprit kvar från gårdagens fest som duu satt och drack upp innan du startade denna tråden.

Är det någon som har rätt att vara besviken så är det din fru son har en man som bara kan bara trycka in flickspermier i hennes livmodern.

Det är korkat att vara besviken på din fru för att hon inte ger dig söner.

Det som man matar in är det som kommer ut. Du matar in X spermier då är det inte din frus fel att de spottas ut flickbarn från fittan på henne heller. Hon ger ju för det könet hon får av dig.

Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • elmadumle
    Anonym (TS) skrev 2016-01-01 20:01:32 följande:

Ja men hon bär på barnet. Jag förstår att jag har spermierna, men hon bär ju barnet och föder det

Eftersom du inte levererar någon y spermie kan det inte bli någon pojke. 
  • EnAnonumius
    Aniiee skrev 2016-01-01 20:32:15 följande:
    Är det bara jag som får deja vu av den här tråden? Eller? 
    Nepp.. Fick också en klockren deja vú av tråden.
    Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • elmadumle
    Anonym (TS) skrev 2016-01-01 20:03:20 följande:
    Jo de klart, men trots det är det inte samma sak. Även om kvinnan behåller efternamnet så tillhör hon ju ändå mannens släkt
    Haha va? det var det dummaste jag hört! jag tillhör inte min mans släkt.
  • Connie07

Undrar i vilket land TS bor?Gifta bort kvinnan osv.bull shit.Efternamn?Det bestämmer hon själv vilket efternamn hon vill ha.Och alla gifter sig inte och ändå skaffar dom barn.,eller hur?

• FuckGoggleAskMe

Ja så går det när man är tanklös, du skulle skaffat barn med mig i stället, jag levererade en pojke. Fast han har mitt efternamn, är bara i kontakt med min släkt osv, så egentligen är det ju min släkt han för vidare, och inte pappans. TS, tycker du ska kolla om öppet köp gäller.

• Sandra8978

Sett tv-serien "Vikings"?
    Skaffa en älskarinna, företrädelsevis en Norsk prinsessa.
    Se till att göra henne gravid.

Problem löst.

Svar på tråden Min fru ger mg ingen pojke