• soofa

BIM februari 2016

Jag har letat men inte hittat någon tråd för oss med BIM i februari 2016. 

Jag hade hoppats på ett plus nu i januari, men mensen verkar komma på måndag eftersom mina spottings har kommit som de brukar. Nu siktar jag på ett plus omkring den 11 februari istället och hoppas att ni är många som vill följas åt. Glad

• Svar på tråden BIM februari 2016
  • Gylleneprinsessa

Jag hoppar in här lite sent. Jag och sambon har typ vårt fjärde försök nu med första barnet. Jag har haft lite oregelbunden mens nu de senaste två månaderna, jag bör dock ha min BIM idag. Jag testade i morse men det var negativt. Dock har inte mensen kommit än. Ibland känns det inte alls som om den ska komma, sedan ibland får jag molvärk i magen. Jag tycker att värken känns lite ytligare och skarpare den här månaden än annars när det är vanlig mensvärk. Jag håller hoppet uppe tills mensen kommer. :)

• Sassa89
    Gylleneprinsessa skrev 2016-02-21 19:40:04 följande:

Jag hoppar in här lite sent. Jag och sambon har typ vårt fjärde försök nu med första barnet. Jag har haft lite oregelbunden mens nu de senaste två månaderna, jag bör dock ha min BIM idag. Jag testade i morse men det var negativt. Dock har inte mensen kommit än. Ibland känns det inte alls som om den ska komma, sedan ibland får jag molvärk i magen. Jag tycker att värken känns lite ytligare och skarpare den här månaden än annars när det är vanlig mensvärk. Jag håller hoppet uppe tills mensen kommer. :)

Här är det samma sak, haft oregelbunden mens några få månader nu, och har haft molande värk sen äl som visades på testet den 11/2 så tror jag ska ha bim den 25/2 så ska testa nu i veckan ????
  • Sassa89
    ettsyskon skrev 2016-02-21 16:52:30 följande:

Detta är ett nytt test nu på EM gjorde även ett i morse .. Är de möjligt att få 3 spökstreck ?! Eller klart de är möjligt, men vad är oddsen, tycker ju inte att de är något jätte stor skillnad på dem ? Haha men något är de ju där, men borde kanske synas mer ? Alla dessa frågor fram och tillbaka .. Sambon säger att denne ett klart och tydligt plus (och tycker de är starkare idag även om de inte är något jätte skillnad) men om de är ett spökstreck eller ej är ju den stora frågan .. Antar att de enda man kan göra nu är att hoppas på ett skarpare streck på tisdag .. Blir fan inte klok på detta ! *sliter av sig håret

Kram på er !

Ser inte nått tyvärr :( ta och köp ett digitalt clearblue test så får du det svart på vitt . Lycka till
  • Sassa89
    Anateresa skrev 2016-02-22 10:43:56 följande:

vad tror ni? kan man ta digitalt?

Du kan ju alltid pröva :) om man är osäker så är de bättre man köper olika test :)

Jag ska testa mig imorn:)
  • Sassa89
    HCS skrev 2016-02-21 14:17:28 följande:

Fick detta idag så nu lämnar jag gruppen! Önskar er som är kvar stort lycka till framöver! <3

Grattis :) va kul :)

Får man fråga om du var precis på bim eller -?
  • Irmelin82

Hej, jag fick precis som du, svaga sträck på dom testerna, höll på att bli tokig. Idag på bim +1 fick jag gravid på digital ?? Mina sträck såg ut precis som dina och ökade knappt märkbart =).

ettsyskon skrev 2016-02-21 16:52:30 följande:

Detta är ett nytt test nu på EM gjorde även ett i morse .. Är de möjligt att få 3 spökstreck ?! Eller klart de är möjligt, men vad är oddsen, tycker ju inte att de är något jätte stor skillnad på dem ? Haha men något är de ju där, men borde kanske synas mer ? Alla dessa frågor fram och tillbaka .. Sambon säger att denne ett klart och tydligt plus (och tycker de är starkare idag även om de inte är något jätte skillnad) men om de är ett spökstreck eller ej är ju den stora frågan .. Antar att de enda man kan göra nu är att hoppas på ett skarpare streck på tisdag .. Blir fan inte klok på detta ! *sliter av sig håret

Kram på er !

• fernandasmamma
    78kanel skrev 2016-02-21 16:41:42 följande:
    Jag håller verkligen tummarna för dig och att du snart blir på smällen! Kram :)
    Hehe tack
  • Rackamaja

Fick min mens i förrgår, på BIM. Hoppar över till marsgruppen och försök nr 10.

Till er som fortfarande väntar, stort lycka till! :)

• Lilla Luna

Äl+8 lätt ömma bröst igår, borta idag. Stramade på höger sida långt ner, under natten och som träningsvärk i nedre delen av magen på morgonen. Förstår inte. Men väldigt tidigt än. Känns som att de inte tagit sig dock. Vi väntar och ser. Testar tidigast på torsdag, äl+10.

Svar på tråden BIM februari 2016