• soofa

BIM februari 2016

Jag har letat men inte hittat någon tråd för oss med BIM i februari 2016. 

Jag hade hoppats på ett plus nu i januari, men mensen verkar komma på måndag eftersom mina spottings har kommit som de brukar. Nu siktar jag på ett plus omkring den 11 februari istället och hoppas att ni är många som vill följas åt. Glad

• Svar på tråden BIM februari 2016
  • 78kanel
    ettsyskon skrev 2016-02-20 21:31:18 följande:

Stirrar oss blind här hemma .. ?? Ser vi i syne ?

Hur går det??
  • HCS

Tack!:) Ett år bra precis, inkluderat mf och ma (i somras v 15 skapades då sen dess tog det sig inte förrän nu) Så detta känns fantastiskt! Avstannade v 10 sist men man får försöka tänka bort det även om man oroar sig lite.

SSK13 skrev 2016-02-20 21:04:56 följande:

Tack så mycket :)

Grattis till ditt plus! :) har ni försökt länge? Kram

• ettsyskon
    78kanel skrev 2016-02-21 07:55:42 följande:

Hur går det??

Ungefär lika idag, tog de andra på EM igår, och ett nu på morgonen men jätte stor skillnad var de väl inte men de är något där som ni säga, får köpa ett nytt och prova imorgon bitti eller på BIM (tisdag) men nu känner man sig nästa helt lealös, vad hände ?! Haha ett plus ? Ett spökstreck ? Idag ska vi försöka att bara njuta av ledighet och och familjen, de har varit en extremt jobbig vecka, shit vad psyket kan göra en fucked up av lite hormoner och känslor haha idag ska jag försöka vara snäll och lugn ;) haha

Ha en härlig söndag alla !! Och tack för svaren men jag återkommer imorgon ! :D
  • Cfmilla
    ensamärstark skrev 2016-02-21 09:29:37 följande:

Negativt test imorse med både testlagret o CB plus.. Känns som försök nummer 18 sket sig här..

Negativt här med temphöjning till trots. Äl+9
  • fernandasmamma

Fick mens sent igår kväll så hoppar väl ur tråden då och hoppas på bättre tur nästa månad

Stort grattis till er som plussat och lycka till alla andra <3

Kram kram

• Annkarask

Denna månaden har jag haft massa gravidtecken.

Testade både igår och idag med ett svagt plus, Bim idag och mensen kom idag :( Men varför utslag på testet? andra gången detta händer. Någon som varit med om samma sak?
  • Villhabarn29
    Annkarask skrev 2016-02-21 11:27:09 följande:

Denna månaden har jag haft massa gravidtecken.

Testade både igår och idag med ett svagt plus, Bim idag och mensen kom idag :( Men varför utslag på testet? andra gången detta händer. Någon som varit med om samma sak?

Tidigt plus som inte blev något eller spökstreck. Jag hade tyvärr spök på cb förra månaden. . Skickar en kram!
Svar på tråden BIM februari 2016