• soofa

BIM februari 2016

Jag har letat men inte hittat någon tråd för oss med BIM i februari 2016. 

Jag hade hoppats på ett plus nu i januari, men mensen verkar komma på måndag eftersom mina spottings har kommit som de brukar. Nu siktar jag på ett plus omkring den 11 februari istället och hoppas att ni är många som vill följas åt. Glad

• Svar på tråden BIM februari 2016
  • Fian88
    Annkarask skrev 2016-02-21 11:34:07 följande:

Tydligare bild svårt att få en bra bild

Ser faktiskt inte tyvärr. Och med cb måste man få ett tydligare blått plus om man ska kunna se det som positivt. Har fått många spök med dom tyvärr:(
  • Sassa89

Nyfiken! är det nån mer än jag som tkr det är jobbigt att känna den pressen att ha sex just vid äl?? Vi är som inte nyförälskade jag o sambon ;) men älskar varandra! så händer inte lika ofta som förr. Plus har en liten dotter som tar upp all tid här hemma. Så hur får ni andra till det ofta ?

Är ju inte precis roligt att tvinga sig sj att ha sex med varann .. Varit tillsammans i 13 år så själva suget måste finnas där liksom tkr jag :) annars är de ju inge kul.. Bim den 25/2 nu. Och har molande värk än sen äl. Aldrig haft de förr, med dottern tog de sig med en gång! Men nu har man försökt lite sen november! Men som sagt så händer det inte ofta här hemma ;) Så hoppas på ett plus!

• ensamärstark

Svårt o svara på men jag ser verkligen inget på detta test?
  • Cfmilla

Ser tyvärr inget
  • Cfmilla
    HCS skrev 2016-02-21 14:17:28 följande:

Fick detta idag så nu lämnar jag gruppen! Önskar er som är kvar stort lycka till framöver! <3

Grattis igen <3
  • Blomman94

Ingen brukar svara på mina frågor här, men gör ett försök till nu? Haha :)

Jag hade äl för 8 dagarsedan och sedan igår har jag haft rosa flytningar. Aldrig haft det innan eller ngn mellanblödning. Kan de vara nidis som är rosa? Är som vanliga lotionsflytningar fast rosa. Inget färskt blod eller slem.

• 78kanel
    Blomman94 skrev 2016-02-21 15:50:57 följande:

Ingen brukar svara på mina frågor här, men gör ett försök till nu? Haha :)

Jag hade äl för 8 dagarsedan och sedan igår har jag haft rosa flytningar. Aldrig haft det innan eller ngn mellanblödning. Kan de vara nidis som är rosa? Är som vanliga lotionsflytningar fast rosa. Inget färskt blod eller slem.

Tror absolut det kan vara nidblödning. Har inte haft det själv men hört att det kan vara bara som lite blodfärgad flytning?! Spännande.
  • 78kanel
    fernandasmamma skrev 2016-02-21 10:50:27 följande:

Fick mens sent igår kväll så hoppar väl ur tråden då och hoppas på bättre tur nästa månad

Stort grattis till er som plussat och lycka till alla andra <3

Kram kram

Jag håller verkligen tummarna för dig och att du snart blir på smällen! Kram :)
  • ettsyskon

Detta är ett nytt test nu på EM gjorde även ett i morse .. Är de möjligt att få 3 spökstreck ?! Eller klart de är möjligt, men vad är oddsen, tycker ju inte att de är något jätte stor skillnad på dem ? Haha men något är de ju där, men borde kanske synas mer ? Alla dessa frågor fram och tillbaka .. Sambon säger att denne ett klart och tydligt plus (och tycker de är starkare idag även om de inte är något jätte skillnad) men om de är ett spökstreck eller ej är ju den stora frågan .. Antar att de enda man kan göra nu är att hoppas på ett skarpare streck på tisdag .. Blir fan inte klok på detta ! *sliter av sig håret

Kram på er !
Svar på tråden BIM februari 2016