• Mika86

BF Augusti 2016

Haha jag kanske är lite kvalificerad i just frågan sex, det kan absolut inte skada bebisen, har man en risk graviditet så kan man ibland bli svrådd från sex men annars är det ingen fara.

Färdknäppen, ja ha man tur så men jag har lyckats av misstag en gång o när jag hade förvärkar o va öppen ett par cm så hade vi nog sex typ 5 gånger på en dag men inte hjälpte det

Jag har haft enorm sexlust alla graviditeterna, är kanske för att jag känner mig finare andra halvan av graviditeten, endast haft ett MF o en prematur men va pga sd

• Mika86
    skattenmust skrev 2016-03-25 10:02:17 följande:

Heeej tjejen :)

hahaha oj oj, en sex gudinna, haha var jag med innan jag blev gravid å paranoid :D  Vi har inte blivit avrådda , en läkare sa, ni kan ha sex som vanligt medans min bm sa ta det lite försiktigt..Men min graviditet är ju helt normal.

Sd får jag bara när jag blir riktigt förbannad, Min man frågade mig imorse, Älskling, är det vanligt att svenskar blir så väldigt arga som du blir? hahahahahaah

Mja näe det är det nog inte, men det går snabbt över, jag är ju inte långsint.

Färdknäppen är något jag aldrig provat då mina andra barns far vägrade sex när jag var gravid, så jag har ju ingen erfarenhet av sex i graviditet alls.

Jag har ju haft 6 mf och en liten som lämnade i magen, men läkaren som vi träffade sa, denna graviditet är helt normal så ni kan ha ex, medans bm sa senare- ta det lite försiktigt med sex, Bm är äldre så kanske hon inte gillar sex själv, hahaha va vet jag ;)

Jag får ju inte ont av sex, å inga andra "besvär" av det heller. Man borde ju känna om det inte skulle vara bra?

Haha sexgudinna va det med, haha kanske när man är gravid isf haha.

Vet inte egentligen vad som räknas som risk i början med i slutet är det väl om man ha mycket förvärkar o hotande prematurfödsel.

Msn märker nog om det är nåt dåligt med om det gör ont o så ja då slutar man ju.

Haha gud vad jag skrattade åt din mans fråga, , jag kan nog med bli arg men håller mig i schack men spyr dessto mer gälla över folk i närheten.

Då är det ju lite nytt för dig denna gången även att det inte är första barnet. En annan är ju van vid sex även som gravid, rack o lov för det, tror jag tyckt det va jobbigt annars.
  • Mika86

Haha kan tänka mig att han knappt vågade fråga.

Om det är så att man av nån anledning inte vill/kan eller får gå sex ja då gör man annat istället, man lär sig leva med det.

Kan nog höja rösten åt 5-åringen mer än tidigare men han kan verkligen gå en på nerverna när han ska slå o bråka med syskonen o inte lyssna på nån alls

• Mika86
    skattenmust skrev 2016-03-25 13:46:59 följande:

hahahahah, mja lite så faktiskt.....jo men så är det ju, man kan göra annat om det inte skulle funka alls ;)

Okey, ja min 17 åring beter sig väldigt illa just nu, blev rasande men får då en ömmande känsla i fiffin, inte ont å inte sd ,men lite öm??

Att han bara vågade fråga, haha, kunde gått illa

Precis, man lär sig hitta alternativ, likadant med sexställningar. Usch för missionären nu.

Jobbigt o dum kombi med bråkiga barn o gravidhumöret

Konstigt att det skulle kännas för nere, faktiskt aldrig varit med om det
  • Mika86
    Kela1981 skrev 2016-03-25 16:00:33 följande:

Idag ringde dom från sjukhuset och flyttade fram mitt ul :( Skulle varit där på tisdag men nu får jag vänta tills på torsdag! Det är ju EVIGHETER!!!! bläääää!

Grymt irriterande, två dagar är jätte länge att vänta när man längtar så.

Vi gör rul samma dag o längtar tills dess enormt mycket
  • Mika86
    skattenmust skrev 2016-03-25 18:51:17 följande:

hahaha guu va hemskt, han har det inte alls lätt nu :( 

Jo så är det och missionären är helt utesluten!! hahaha

Jag pratade med min syster och 1177 om att det ömmade i fiffin, antagligen så har jag skrikit så att alla muskler har tagit i ordentligt...

Måste fråga en sak angående toxoplasma, Jag har ju katt....så skulle jag ansa mina vildvuxna ögonbryn ikväll....ut kommer dottern å utbrister- den har jag använt som RÖVSAX till katten!!!! och inte tvättat den, inte bara att jag mådde illa, utan tvättade mig febrilt i ansiktet, tänk om man med vattnet fick in ngt i munnen???

Jag hade ju munnen stängd, och jag rör aldrig lådan....faaaaan i helvete!!!

Oj haha du är duktig du, använder verkligen alla muskler lät väldigt roligt samtidigt som det är synd om dig att va om där.

Ingen aning ang toxoplasma då vi aldrig haft katt pga allergi
  • Mika86
    skattenmust skrev 2016-03-25 20:59:13 följande:

hahaha med mina lungor så borde jag satsat på opera istället, Nu kläckte jag till min man som blev helt förstörd, att jag vill inte ha fler barn, mår inte bra av att vara gravid helt enkelt, han blev jätteledsen... Men jag orkar det nog inte, stress, oro osv, försöker tänka rationellt, jag har innekatt, jag gör inte rent lådan...men nu använde jag rövsaxen utan att veta om det, får panik, tvättar ansiktet med tvål å vatten...med stängd mun, var inget synligt skit på saxen...men får ändå för mig att - tänk om det slank in någon bakterie med vattnet in i munnen....

Jag tror verkligen inte att det blir fler barn efter denna , till min mans förtvivlan...vi är varandras raka motsatser, han är lugn som en filbunke, å det är inte jag.

orolig är jag, medans han tar allt med ro....Tycker så synd om honom.....

Haha, nya välbetalda karriären, aldrig för sent att skola om sig.

Förstår både dig o honom faktiskt, sen kanske det blir en hoppsan eller att du ångrar dig, vet man ju inte.

Tror jag med sagt det några gånger att det inte blir fler men sen ha det blivit en hoppsan ändå.

Jag o min gubbe är tvärtom, jag är den lugna, fast i situationer som typ skador/akut så är båda iskalla o bara agerar, haha annars hade man inte kunnat föda barn i bilen

Tror inte det blir fler barn här heller, men ha sagt det förr så
  • Mika86

Nmg jag ha periodvis problem med torra läppar, fick testa mig fram med olika smörjor men för mig så funkar aco, nåt lypsyl med ljusblå lock/kork.

Skattenmust vad skönt att ni pratat om det, med andra ord få tiden utvisa vad det blir

Förstår ju samtidigt din oro över varje graviditet nu o oron inför fler men hoppas verkligen att ni aldrig mer behöver va med om fler såna hemskheter

• Mika86

Skattenmust jag ha ingen aning egentligen ang hur det påverkar bebisen men för mig ha det bara resulterat i mer sd o en prematurfödsel.

När stressen lagt sig (typ julen är över) så gå det lugnat ner sig med sd med

• Mika86

Rul avklarat nu o fick se en liten son slå kullerbyttor <3

Blev flyttad från den 11e till 25e

Svar på tråden BF Augusti 2016