skattenmust skrev 2016-03-25 20:59:13 följande:
hahaha med mina lungor så borde jag satsat på opera istället, Nu kläckte jag till min man som blev helt förstörd, att jag vill inte ha fler barn, mår inte bra av att vara gravid helt enkelt, han blev jätteledsen... Men jag orkar det nog inte, stress, oro osv, försöker tänka rationellt, jag har innekatt, jag gör inte rent lådan...men nu använde jag rövsaxen utan att veta om det, får panik, tvättar ansiktet med tvål å vatten...med stängd mun, var inget synligt skit på saxen...men får ändå för mig att - tänk om det slank in någon bakterie med vattnet in i munnen....
Jag tror verkligen inte att det blir fler barn efter denna , till min mans förtvivlan...vi är varandras raka motsatser, han är lugn som en filbunke, å det är inte jag.
orolig är jag, medans han tar allt med ro....Tycker så synd om honom.....
Haha, nya välbetalda karriären, aldrig för sent att skola om sig.
Förstår både dig o honom faktiskt, sen kanske det blir en hoppsan eller att du ångrar dig, vet man ju inte.
Tror jag med sagt det några gånger att det inte blir fler men sen ha det blivit en hoppsan ändå.
Jag o min gubbe är tvärtom, jag är den lugna, fast i situationer som typ skador/akut så är båda iskalla o bara agerar, haha annars hade man inte kunnat föda barn i bilen
Tror inte det blir fler barn här heller, men ha sagt det förr så