BF Augusti 2016
Skattenmust vårt har du tagit vägen? Hoppas det inte har hänt nåt.
Då jag idag fått veta att en kompis förlorade sin son igår i v 18, så känns det extra tungt idag, vill inte höra om fler som förlorar sina barn i magen
Skattenmust vårt har du tagit vägen? Hoppas det inte har hänt nåt.
Då jag idag fått veta att en kompis förlorade sin son igår i v 18, så känns det extra tungt idag, vill inte höra om fler som förlorar sina barn i magen
Skattenmust verkar ha försvunnit helt :( Hon har tagit bort sig från bf-listan också.
Hoppas inget hänt :(
Tror inte hon hade skrivit in sig från början. Hon hade rul samma dag som jag (för en vecka sen) så jag fick intrycket av att hon inte lagt till sig gör att hon var lite osäker på datum. Vad jag minns så gick det bra för henne då men hon hade ju lite känslostormar? Förhoppningsvis har hon bara tagit en liten paus från allt..
Här är magen hög, mellan naveln o bröstbenet.
Han va jätte aktiv igår o kände rejäla sparkarsparkar, överlycklig över det, ville väl ge dig till känna extra mycket efter kompisens förlust
Så jäkla glad o det va så mysigt, idag låg jag o vilade i sängen (varit jätte konstig o yr) o två av barnen kom in (5 o 3 år) o fick känna när lillebror sparkade o vad de njöt, sen fick även gubben känna det
Ja men eller hur, det är så mysigt att känna de där diffusa rörelserna som man förut trodde va en fis, men nu känner mycket tydligare. Dessutom när sambon känner vid rätt tillfälle och känner sprattel, sprattel <3 Så mysigt!!
Fråga till er som inte kan motstå att köpa lite kläder till bebis redan hur tänker ni med storleken? Stl 50 känns relevant men tänk om bebis är lång och lite tjock blir det 56 då ? Är så sugen att köpa nåt enstaka plagg ibland men jag är väldigt osäker på storleken! Eller kan alla nyfödda ha stl 50?
Okey då köper jag lite plagg i 50 och 56 hehe. Jag vill
Oxå bli klar med allt nu jag vill typ packa klart BB väskan! Haha
Förstår det HJohannesson, det är ju inte lika kul då.
Vi, eller ja två av barnen har valt ett par byxor o en body än, som t.o.m är nerpackade i förlossningsväskan
Vi har en urban jungle o en babytravel syskonvagn, enkelvshnen köpte vi till förra barnet så den få hänga på lite till
Är det fler än jag som vill in till fl, trycka ut Plutten o åka hem igen, eller stannar ni nån/några dagar?
Jag har likadan koll nu som med första men det gå mycket fortare efter första tycker jag, är kanske för att man har mer att göra nu än då, för med första va jag typ sängliggande till v 25.
Min mamma i synnerhet tjatar om att jag ska stanna men jag verkligen hatar sjukhus o trivs inte alls på BB, har kanske att göra med att jag har mätta förlossningar med o är inte alls slutkörd efter