BF Augusti 2016
Tar du inte järn de dagar du mår illa menar du? Förvärrar det eller? Jag har inte börjat med järn än men kommer nog få börja med det snart tror jag..
Tar du inte järn de dagar du mår illa menar du? Förvärrar det eller? Jag har inte börjat med järn än men kommer nog få börja med det snart tror jag..
Va på kub idag, dock va blodprovet taget för tidigt så fick lämna ett nytt, de ringer om en vecka med resultatet.
Men va helt underbart mysigt att få se Plutten, det viktigaste ju att få se ett picksnde hjärta
Sitter o försöker avgöra om det är pojke eller flicka med skallteorin men kan inte avgöra, gick inte se på skärmen idag men nyfiken är man allt
Hur långt innan ul kan man ta blodprovet utan att det är för tidigt? Eller har det bara att göra med i vilken vecka man är i när man lämnar provet?
Vi fick resultatet hemskickat för 2 veckor sedan. Det visade på en pojke!
Tack!
Vet inget alls om nub och skallteorin. Vad är det för nåt? Kan man kolla det hemma? Skulle vara kul att se om det överenstämmer med Nipt-resultatet.
Intressant teori!! :)
Hahah då
Måste jag prova det idag!
Idag fick jag besked om kub resultatet. Va låg sannolikhet, va 1 på 232000 oo 1 på 20000 för nån annan avvikelse.
Nu vänta vi spänt på rul o kallelsrn
Är inte lika trött längre men ändå trött. Illamåendet är väl sisådär, gå upp o ner hela tiden.
Blivit jätte sugen på nudlar nu, haha, sånt man åt för många år sen annars men nu är suget helt galet.