Ja visst är de jobbiga när de lägger sig i. Min träffade en kompis till oss på Midsommarafton och direkt kommenterade hon att flickan måste ha strumpor på sig för det va så kallt ute. Alltså allvarligt kan hon bara vara tyst tänker jag!!!mitt ex mamma bodde utomlands så henne träffade jag bara när vi va där och hälsade på 1 gång per år men det slutade upp med att hon kom till Sverige och bodde hos oss 1-2 månader åt gången. Man ville typ dö då så jag håller med om att eller fika nån timme i veckan än att de kommer ch bor här.
Hoppas bebis kommer snart då, det är jobbigt när de här diffusa grejerna börjar...
Misszandra skrev 2016-07-18 15:23:20 följande:
Ta inte illa upp nu tjejer men det känns skönt att höra att jag inte är den enda som har problem med min svärmor, hon är också väldigt pushig, hon säger också konstiga grejer som att vi inte borde ha vår bebis i sängen men när vi kommer och hälsar på (de bor 3.5h bort) så ska hon sova med honom i sin säng. Man bara, eh, nej!? skulle inte tro det va. Och till dig som skrev (minns inte vem det var) att du önska att du bodde längre bort, jag tror inte det är mkt bättre för mina svärföräldrar tänker typ flytta in när väl vår bebis kommit, eftersom de har så långt att köra, jag hade hellre haft över de på fika några gånger i veckan än ha de boende här i flera dagar/vecka.
Måste också berätta, igår var jag 99% säker på att min förlossning hade startat. Jag har ALDRIG haft så ont som jag hade, jag visste inte vart jag skulle ta vägen och det blev bara värre och värre, kunde inte stå rakt upp och det bara högg i magen hela tiden. Tog en alvedon som inte hjälpte alls, sen hittade jag en ställning i sängen som var någorlunda bekväm så jag lyckades andas när det inte gjorde ont och jag var så trött efter att ha varit på IKEA hela dagen så jag somnade, men vaknade typ 100ggr på natten men när jag vaknade imorse var det som borta, puts väck. Ingen smärta alls, förutom lite molande som jag alltid har. Jag är sååååå himla trött på detta nu, kan han komma ut nån gång?