• okt_bebban

BF Oktober 2016

Hej på er!
    Det fanns ju inget inlägg för oss som har BF i oktober, så jag startade ett :)
    Idag köpte jag ett digitalt graviditetstest och det visade: Gravid 1-2 veckor, men entligt graviditets appen så är jag 4 veckor (3+4)! Vet någon hur bra dom funkar? 
    Detta är min tredje graviditet.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-01-25 22:16
    BF 1 oktober!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-02-04 23:09
    För er som är intresserade så finns en privat Facebook-grupp! Ni kan maila sötnöten. Hoppas vi ses där.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-02-11 20:47
    Nu är maxgränsen uppnådd på Facebook gruppen, så det går inte att maila Sötnöten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-02-17 21:50
    Nu finns en ny hemlig fb grupp, maila Helena­Saga

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-02-21 21:31
    Hej! Jag vill meddela er att den andra fb gruppen också nått sin maxgräns. Det kanske finns någon som vill starta en tredje?

• Svar på tråden BF Oktober 2016
  • Julia79

Lycka till idag <3

Mammatilljesperochkevin06 skrev 2016-03-01 07:32:54 följande:

Idag ska jag på vul :) är så spänd å nervös

Hoppas man ser ett tickande hjärta och där är en liten en är i vecka 8 (7+1) idag

• eagle87
    Mammatilljesperochkevin06 skrev 2016-03-01 06:32:54 följande:

Idag ska jag på vul :) är så spänd å nervös
    Hoppas man ser ett tickande hjärta och där är en liten en är i vecka 8 (7+1) idag

Åh spännande. Uppdatera gärna efter. Ja ska på ul 12 mars vecka 8 (7+1)
  • anna90
    Anonym (Uh) skrev 2016-02-29 21:40:52 följande:

Är det någon mer än mig som känner mindre sexlust efter att ni har plussat?
    Vi försökte länge och det blev ju såklart rätt "mekaniskt" ett tag för att man bara ville lyckas.
    Jag har en gravidapp och i nån vecka(minns ej vilken) så kunde man läsa"nu får många kvinnor tillbaka sin sexlust", så kanske är detta normalt..med lusten?

Vi har bara haft sex en gång sedan vi plussade och jag kunde inte slappna av, tyckte det gjorde lite ont och jag spände mig hela tiden.
    Tyckte också att det kändes annorlunda, kanske är det så eller pga att jag spände mig.. :/

Jag har inte haft någon sexlust alls (och min sambo har haft influensan en vecka) och vi har inte haft sex sedan runt min ÄL (är i v6 nu). Tror det kan vara rätt vanligt.. Min oro tar liksom över allting.. Tror inte du behöver oroa dig för att det inte skulle vara normalt! :)
  • Mammatilljesperochkevin06

Skriker av ledsenhet dom hitta ingen graviditet :( antingen är kag för liten gången eller så är graviditeten i en äggstock skulle komma tillbax om två dagar ta nytt test för se. Om hcg har ökat eller minskat :(

• eagle87
    Mammatilljesperochkevin06 skrev 2016-03-01 09:30:54 följande:

Skriker av ledsenhet dom hitta ingen graviditet :( antingen är kag för liten gången eller så är graviditeten i en äggstock skulle komma tillbax om två dagar ta nytt test för se. Om hcg har ökat eller minskat :(

Va? Hur kan de vara? Är du säker på när du hade äl? Hitta de inte äns en fostersäck?

Hoppas de fortf är ok....
  • mttp
    Decibel84 skrev 2016-02-29 21:36:27 följande:

Gick omkring idag, som så många gånger förr och pillade på barnkläder, log och tänkte....

Men jag vågar inte köpa något ännu..Måste försöka vara positiv nu, blir sur på mig själv när jag blir sådär låg!

Åhh känner igen det. Jag är exakt samma :)
  • Mammatilljesperochkevin06
    eagle87 skrev 2016-03-01 10:44:14 följande:
    Va? Hur kan de vara? Är du säker på när du hade äl? Hitta de inte äns en fostersäck?

Hoppas de fortf är ok....
    Nej dom hittade inget ALS å ändå har jag alla symptom å tester som Visar jag är gravid helt sjukt :( ska dit på torsdag å ta nya prover
  • hfriborg

Hej alla blivande mammor??
    Första i lägget i denna grupp. Plussade 5 feb och BF 10 okt:) En oplanerad och chockerande graviditet då jag bestämt inte skulle ha fler barn... Har 3 barn födda -04 -12 -15

Har skapat en hemlig grupp på fb, lägg till mig som vän tillfälligt så lägger jag till er i gruppen?? kram till er!! // Helena Friborg

Svar på tråden BF Oktober 2016