• okt_bebban

BF Oktober 2016

Hej på er!
    Det fanns ju inget inlägg för oss som har BF i oktober, så jag startade ett :)
    Idag köpte jag ett digitalt graviditetstest och det visade: Gravid 1-2 veckor, men entligt graviditets appen så är jag 4 veckor (3+4)! Vet någon hur bra dom funkar? 
    Detta är min tredje graviditet.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-01-25 22:16
    BF 1 oktober!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-02-04 23:09
    För er som är intresserade så finns en privat Facebook-grupp! Ni kan maila sötnöten. Hoppas vi ses där.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-02-11 20:47
    Nu är maxgränsen uppnådd på Facebook gruppen, så det går inte att maila Sötnöten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-02-17 21:50
    Nu finns en ny hemlig fb grupp, maila Helena­Saga

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-02-21 21:31
    Hej! Jag vill meddela er att den andra fb gruppen också nått sin maxgräns. Det kanske finns någon som vill starta en tredje?

• Svar på tråden BF Oktober 2016
  • trex2013
    Mammatilljesperochkevin06 skrev 2016-03-01 11:14:10 följande:

Köpte ett eget test nu bara för att jag måste lugna mina nerver

åh så jobbigt för dig att inte veta helt säkert! :( hoppas du får bra besked av proverna. lider med dig! :( kramar
  • eagle87
    Mammatilljesperochkevin06 skrev 2016-03-01 10:11:46 följande:
    Nej dom hittade inget ALS å ändå har jag alla symptom å tester som Visar jag är gravid helt sjukt :( ska dit på torsdag å ta nya prover
    Va tog de för tester ngn vecka sen då du blödde?
  • eagle87
    Mammatilljesperochkevin06 skrev 2016-03-01 10:14:10 följande:

Köpte ett eget test nu bara för att jag måste lugna mina nerver

Köpte du ett cb me vecko indikator?? Uppdatera när du testat
  • eagle87
    Mammatilljesperochkevin06 skrev 2016-03-01 10:47:35 följande:

Mitt test visar negativt så fick nog MF när jag blödde för 10dahar sedan:(

Så ledsen för din skull vännen.... Ta hand om dig. Ja finns på PM om du behöver skriva av dej.
  • Anonym (orolig)
    Mammatilljesperochkevin06 skrev 2016-03-01 11:47:35 följande:

Stor kram mina symptom försvann inte helt förrän en v efter jag blött klart. Stor kram
  • Anonym (orolig)
    FamÅsling skrev 2016-03-01 08:34:36 följande:

Anonym(orolig)

Hur gick det på ul igår?

De såg ett hjärta ticka, såg vad som kan vara en hinnsäck av en tvilling, men de vet inte. Såg en liten räcka med starkt hjärtljud så det känns jättebra. Blev inskriven på spec mvc idag och pratade och bokade in fler ultraljud, ska på ett om ca 4 v sen ett till innan rum plus ett 2 v efter rum för att kolla moderkakan osv, förlorade mitt första barn i moderkakavlossning och fick det med mitt andra med värkar så låg inne massa v. Det börja ungefär där i v 23 så de ska försöka kolla mig innan dess.. känns skönt o ha en plan.
  • Julia79

Gud vad ledsamt!!! Beklagar!! Kram

Mammatilljesperochkevin06 skrev 2016-03-01 11:47:35 följande:

• Julia79

Grattis till ett fint UL :)) Vad spännande,Betyder det att du kanske väntar tvillingar? Skönt med uppföljning och en bra plan

Anonym (orolig) skrev 2016-03-01 12:47:35 följande:

De såg ett hjärta ticka, såg vad som kan vara en hinnsäck av en tvilling, men de vet inte. Såg en liten räcka med starkt hjärtljud så det känns jättebra. Blev inskriven på spec mvc idag och pratade och bokade in fler ultraljud, ska på ett om ca 4 v sen ett till innan rum plus ett 2 v efter rum för att kolla moderkakan osv, förlorade mitt första barn i moderkakavlossning och fick det med mitt andra med värkar så låg inne massa v. Det börja ungefär där i v 23 så de ska försöka kolla mig innan dess.. känns skönt o ha en plan.

Svar på tråden BF Oktober 2016