• okt_bebban

BF Oktober 2016

Hej på er!
    Det fanns ju inget inlägg för oss som har BF i oktober, så jag startade ett :)
    Idag köpte jag ett digitalt graviditetstest och det visade: Gravid 1-2 veckor, men entligt graviditets appen så är jag 4 veckor (3+4)! Vet någon hur bra dom funkar? 
    Detta är min tredje graviditet.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-01-25 22:16
    BF 1 oktober!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-02-04 23:09
    För er som är intresserade så finns en privat Facebook-grupp! Ni kan maila sötnöten. Hoppas vi ses där.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-02-11 20:47
    Nu är maxgränsen uppnådd på Facebook gruppen, så det går inte att maila Sötnöten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-02-17 21:50
    Nu finns en ny hemlig fb grupp, maila Helena­Saga

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-02-21 21:31
    Hej! Jag vill meddela er att den andra fb gruppen också nått sin maxgräns. Det kanske finns någon som vill starta en tredje?

• Svar på tråden BF Oktober 2016
  • Torparfrun

Anonym orolig, ska dr ringa idag?

Förstår att nerverns måste ligga utanpå... hoppas väntan snaart är över

• SatuSv

BF-lista Oktober 2016

1/10 EmelieB91, 2:a barnet

1/10 malinp88, 1:a barnet

2/10 Emma91s, 1:a barnet

3/10 höstsolen, 1:a barnet

4/10 JennyNG 1:a barnet

4/10 Ankan112 1:à barnet

5/10 IdaJ 3:e barnet

6/10 Annikasan, 2a batnet

8/10 miss september, 2:a barnet

8/10 famasling 3:e barnet

9/10 Alma88

10/10 nelpo, 1:a barnet

14/10 ett, 2:a barnet

14/10 NickiR 3:e barnet

15/10 mumsan30 3:e barnet

16/10 Mammatilljesperochkevin06 3:e barnet

17/10 8airam8, 3e barnet

18/10 Vanja, 3e barnet

18/10 Lerumsmamma, 3e barnet

21/10 Nepe

26/10 Loppan84, 1a barnet

30/10 Satusv, 4e barnet

??
  • Anonym (orolig)
    Torparfrun skrev 2016-02-16 18:21:48 följande:

Anonym orolig, ska dr ringa idag?

Förstår att nerverns måste ligga utanpå... hoppas väntan snaart är över

Ja hon skulle ringa idag, hon jobba EM, kväll/natt så jag hoppas snart att hon ringer.. står inga provsvar i min journal som man kan läsa på nätet. Försöker att inte nojja ihjäl mig..
  • Torparfrun

Skönt att inte behöva vänta till imorgon. Är din käresta med dig så du inte är ensam väntandes?

Jag håller tummarna för er!

• Ggrahnen

Hej hej. Hoppar in här med det lilla hopp jag har. V 6+1 men ska på ul på fredag. Fick MA innan jul varav den lilla hade varit död i 6 veckor utan att min kropp stötte ifrån sig. Fick göra abort och jag låg och grät i en vecka i streck. Nu har jag fått samma symptom igen..eller förhoppningsvis bara över paranoid. Visar sig på fredag. Håll tummarna för att hjärtat slår!! Isf är det BF 10/10

• Anonym (orolig)
    Torparfrun skrev 2016-02-16 18:36:01 följande:

Skönt att inte behöva vänta till imorgon. Är din käresta med dig så du inte är ensam väntandes?

Jag håller tummarna för er!

Tack så mycket. Ja min man är hemma nu äntligen.. vi försöker fördriva tiden med yatsyspel med dottern... men vi sitter som på nålar
  • yeex
    Anonym (Ankan112) skrev 2016-02-16 17:29:43 följande:
    Själv ringde jag nästan på en gång! Väntar nu mitt första barn också 25 år gammal och har ingen aning om vad som väntar. Så fick komma och träffa en barnmorska efter en vecka och fick svar på lite frågor!Glad
    Oh, spännande. Jag läste om din sambo, min är också lite osäker, glad men ändå chockad. jag känner mig mer glad just nu, har längtat så länge, nu är jag bara rädd för missfall, vet inte hur vanligt det är i våran ålder, eller om det inte ens beror på ålder. Kanske väntar någon vecka och ringer dem sen då! Har du berättat för dina föräldrar ännu? Haha, jag vågar inte säga till min pappa, för jag veeet att dom tycker det är lite för tidigt, men jag är ju ändå vuxen så jag får ju göra mina val själv.
  • yeex

Gruppen på facebook, kan folk inte se att man är med i den? Tänker att folk förstår vad det är om de ser vad den heter. :) Om inte, vill jag gärna vara med, ska jag maila någon?

• AnnaAgaton

Laddade ner en app idag och fann denna tråden:) känns fortfarande väldigt overkligt men nu är det verklighet idag (och igår) men litade inte på det då:) stod det minsann gravid på testet!! Kollat lite så blir en oktober bäbis om allt blir som det ska..! Har försökt sen i juli förra året...fast blev inget förrän vi slutade försöka:) kul att läsa allt ni skriver här iaf! Hade varit kul att va med i Facebook gruppen sen:)

• HelenaSaga
    yeex skrev 2016-02-16 19:05:34 följande:

Gruppen på facebook, kan folk inte se att man är med i den? Tänker att folk förstår vad det är om de ser vad den heter. :) Om inte, vill jag gärna vara med, ska jag maila någon?

Skriv PM till mig
Svar på tråden BF Oktober 2016