• okt_bebban

BF Oktober 2016

Hej på er!
    Det fanns ju inget inlägg för oss som har BF i oktober, så jag startade ett :)
    Idag köpte jag ett digitalt graviditetstest och det visade: Gravid 1-2 veckor, men entligt graviditets appen så är jag 4 veckor (3+4)! Vet någon hur bra dom funkar? 
    Detta är min tredje graviditet.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-01-25 22:16
    BF 1 oktober!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-02-04 23:09
    För er som är intresserade så finns en privat Facebook-grupp! Ni kan maila sötnöten. Hoppas vi ses där.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-02-11 20:47
    Nu är maxgränsen uppnådd på Facebook gruppen, så det går inte att maila Sötnöten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-02-17 21:50
    Nu finns en ny hemlig fb grupp, maila Helena­Saga

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-02-21 21:31
    Hej! Jag vill meddela er att den andra fb gruppen också nått sin maxgräns. Det kanske finns någon som vill starta en tredje?

• Svar på tråden BF Oktober 2016
  • Anonym (orolig)
    SatuSv skrev 2016-02-17 14:04:58 följande:

Va skönt att värdena ökat!! Och flerbörd Wihoo!:)

är tacksamma. Samtidigt som det är kaos.. har ett vik till sista juli o han vill prata om förlängning nästa v.. så jag hoppas alla papper blir klara snarast... vill ej avslöja på jobb innan det är klart...
  • HelenaSaga
    Nannam skrev 2016-02-17 15:26:51 följande:

Hej,

Finns det plats för en till i fb gruppen? 

PMa mig din mailadress du använder på Facebook ;)
  • Anonym (Moroten)

En arbetskollega fick känna av mina gravidhormoner idag. Han gick en rejäl utskällning då jag upplevde honom som hetsig och tjatig, jag ser till att bli klar med arbetet i tid så ingen behöver tjata flera veckor innan arbetet ska vara klart, framför allt nu när jag är sjuk och orkar inte.

Vanligtvis är jag den trevliga personen på jobbet, men som gravid accepterar jag inte lika mycket,

• Torparfrun

är tacksamma. Samtidigt som det är kaos.. har ett vik till sista juli o han vill prata om förlängning nästa v.. så jag hoppas alla papper blir klara snarast... vill ej avslöja på jobb innan det är klart...

Bra timing ju nu innan det syns!!

Vilket flyt ni har

• Anonym (orolig)
    Torparfrun skrev 2016-02-17 18:24:43 följande:

Bra timing ju nu innan det syns!!

Vilket flyt ni har

Ja, men just nu är ja mest orolig att vi inte ska hinna skriva papperna innan det syns,men ska vara på att jag vill ha det på papper för annars måste ja söka andra jobb. Sen försöker jag o mannen se hur vi kan pussla ihop så ja ändå kan jobba viss procent i höst och öka chanserna att det ska bli fast anställning... vi får se. Men bara jag har anställning tills barnet/barnen kommer så är jag överlycklig..
  • Torparfrun
    Anonym (orolig) skrev 2016-02-17 18:47:42 följande:

Ja, men just nu är ja mest orolig att vi inte ska hinna skriva papperna innan det syns,men ska vara på att jag vill ha det på papper för annars måste ja söka andra jobb. Sen försöker jag o mannen se hur vi kan pussla ihop så ja ändå kan jobba viss procent i höst och öka chanserna att det ska bli fast anställning... vi får se. Men bara jag har anställning tills barnet/barnen kommer så är jag överlycklig..

Nej inte tror jag att du behöver oroa dig. Förstår att det är en lite chokerande omställning ni går igenom just nu och kanske det skulle vara skönt att ta ett brejk och bara njuta ett slag? Låter som att du behöver slippa lite ansvar ett slag, är det så?
Svar på tråden BF Oktober 2016