• okt_bebban

BF Oktober 2016

Hej på er!
    Det fanns ju inget inlägg för oss som har BF i oktober, så jag startade ett :)
    Idag köpte jag ett digitalt graviditetstest och det visade: Gravid 1-2 veckor, men entligt graviditets appen så är jag 4 veckor (3+4)! Vet någon hur bra dom funkar? 
    Detta är min tredje graviditet.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-01-25 22:16
    BF 1 oktober!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-02-04 23:09
    För er som är intresserade så finns en privat Facebook-grupp! Ni kan maila sötnöten. Hoppas vi ses där.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-02-11 20:47
    Nu är maxgränsen uppnådd på Facebook gruppen, så det går inte att maila Sötnöten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-02-17 21:50
    Nu finns en ny hemlig fb grupp, maila Helena­Saga

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-02-21 21:31
    Hej! Jag vill meddela er att den andra fb gruppen också nått sin maxgräns. Det kanske finns någon som vill starta en tredje?

• Svar på tråden BF Oktober 2016
  • Mammatilljesperochkevin06
    Anonym (orolig) skrev 2016-02-17 06:57:26 följande:
    Ha ha.. ja jag hoppas man kommer kunna skratta mer åt allt sen.. just nu känns det bara så jobbigt och bli sur för allt
    Vi får hoppas :)
  • Anonym (Moroten)

Skrev nyss till dig helenasaga, vill också vara med i fb-gruppen. Men visst är gruppen helt hemlig?

• HelenaSaga
    Anonym (Moroten) skrev 2016-02-17 07:32:49 följande:

Skrev nyss till dig helenasaga, vill också vara med i fb-gruppen. Men visst är gruppen helt hemlig?

Jag ser inte ditt meddelande, skicka din mail du använder på Facebook igen :) ja den är helt hemlig så ingen kan se den
  • Anonym (Moroten)
    HelenaSaga skrev 2016-02-17 08:42:09 följande:

Jag ser inte ditt meddelande, skicka din mail du använder på Facebook igen :) ja den är helt hemlig så ingen kan se den

Så nu har jag skrivit meddelande till dig igen, hoppas det funkar bättre denna gång.
  • SatuSv

Hur mår ni?
    Jag har lite hjärtklappning (hade det i början av förra grav med),drack en kopp kaffe och åt en macka,drack ett glad juice och jag är PROPPMÄTT. Mår lite illa och har lite lite molvärk. Försöker att inte tänka så mkt på graviditeten men omöjligt,vill bara att första trimestern ska flyga förbi.

• Mammatilljesperochkevin06
    SatuSv skrev 2016-02-17 09:36:38 följande:

Hur mår ni?
    Jag har lite hjärtklappning (hade det i början av förra grav med),drack en kopp kaffe och åt en macka,drack ett glad juice och jag är PROPPMÄTT. Mår lite illa och har lite lite molvärk. Försöker att inte tänka så mkt på graviditeten men omöjligt,vill bara att första trimestern ska flyga förbi.

Mår illa här med så fort jag äter eller dricker mollnande verk har jag med både i tuttarna å i magen ;)
  • skruttan1988

Hur mår ni?

Yr huvudvärk illamående.. mår riktigt kasst.. :/
  • EmelieB91

Hur mår ni?

Huvudvärk, illamående, ömma bröst och svullen mage. Funderar starkt på att ta en tupplur på kontorets soffa ;)
  • Anonym (Nr5)

Hej alla ' får jag hoppa in här inne? Plussade i morse bim -2 och bf blir nog 27 oktober. Har sedan innan 4 barn så detta blir vårat 5 barn

Svar på tråden BF Oktober 2016