• okt_bebban

BF Oktober 2016

Hej på er!
    Det fanns ju inget inlägg för oss som har BF i oktober, så jag startade ett :)
    Idag köpte jag ett digitalt graviditetstest och det visade: Gravid 1-2 veckor, men entligt graviditets appen så är jag 4 veckor (3+4)! Vet någon hur bra dom funkar? 
    Detta är min tredje graviditet.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-01-25 22:16
    BF 1 oktober!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-02-04 23:09
    För er som är intresserade så finns en privat Facebook-grupp! Ni kan maila sötnöten. Hoppas vi ses där.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-02-11 20:47
    Nu är maxgränsen uppnådd på Facebook gruppen, så det går inte att maila Sötnöten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-02-17 21:50
    Nu finns en ny hemlig fb grupp, maila Helena­Saga

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-02-21 21:31
    Hej! Jag vill meddela er att den andra fb gruppen också nått sin maxgräns. Det kanske finns någon som vill starta en tredje?

• Svar på tråden BF Oktober 2016
  • Nossreep
    Anonym (orolig) skrev 2016-02-18 18:12:03 följande:
    El åk in akut o säg att de på 1177 sa att du skulle söka
    Jag har pratat med 1177 som nu tycker att jag ska åka in, så nu väntar jag bara på att sambon ska komma hem från veckans jobb. Så jag hoppas att jag tar mig iväg vi 21..
  • Torparfrun
    Nossreep skrev 2016-02-18 18:07:34 följande:

Ja jag hoppas det, jag ska ringa 1177 nu igen och ligga på lite för så här kan jag inte ha det.

Uppdatera för oss hur det går för dig stackare <3 Håller tummar och tår att allt är bra ändå!!
  • anna90

Får man hoppa in? Jag plussade idag och blir då beräknad till 30/10 :)

• Ggrahnen
    Nossreep skrev 2016-02-18 19:19:51 följande:

Jag har pratat med 1177 som nu tycker att jag ska åka in, så nu väntar jag bara på att sambon ska komma hem från veckans jobb. Så jag hoppas att jag tar mig iväg vi 21..

Jag åkte också in akut förra gången. Fast efter 6 veckor. Ingen ville lyssna på mig utan så bara åt mig att avvakta. Så jag avvaktade..tillslut sket jag i vad alla sa och åkte in. Visade MA. Var i v.12 och plutten hade dött i v.6. Det är inte för att skrämmas, men det är bättre att få besked tidigt och förhoppningsvis får du ett positivt besked!!!!! Håller tummarna för dig verkligen!!!! Skickar en massa styrka!!!
  • EmelieB91
    HelenaSaga skrev 2016-02-18 09:37:44 följande:

Alla som skrivit sina mailadresser till mig angående fb gruppen har jag bjudit in vad jag vet, om jag missat nån som skriv till mig igen! :) kolla även skräppostmeddelanden på mailen så inte inbjudan hamnat där. Kolla även så ni angett er mailadress och inte bara namn, även att ni skrivit den rätt :)

Jag skulle vilja vara med men kommer inte åt min mail som är kopplad till Facebook. Går det att fixa ändå?
  • Ggrahnen

Jag börjar bli så nervös nu. Fick som sagt ma förra gången och förra veckan blödde jag på samma sätt som förra graviditeten. Fick tid för vul imorgon för att se om något hjärta slår. Har inte tänkt så mycket på det på hela veckan men nu börjar det komma.. Tog ledigt från jobbet för säkerhets skull..

• HelenaSaga
    EmelieB91 skrev 2016-02-18 19:54:55 följande:
    Jag skulle vilja vara med men kommer inte åt min mail som är kopplad till Facebook. Går det att fixa ändå?
    Du har PM från mig :)
  • Nossreep
    Ggrahnen skrev 2016-02-18 19:51:01 följande:
    Jag åkte också in akut förra gången. Fast efter 6 veckor. Ingen ville lyssna på mig utan så bara åt mig att avvakta. Så jag avvaktade..tillslut sket jag i vad alla sa och åkte in. Visade MA. Var i v.12 och plutten hade dött i v.6. Det är inte för att skrämmas, men det är bättre att få besked tidigt och förhoppningsvis får du ett positivt besked!!!!! Håller tummarna för dig verkligen!!!! Skickar en massa styrka!!!
    Nä jag vet att dom är kinkiga och vill ogärna titta så tidigt. Men jag hoppas att dom kan titta.. :)
  • Jezzy79

Hoppar gärna in här jag med =)
    Väntar barn nr 3 och är nog (om jag räknat rätt) i vecka 6. Har svårt att tro att detta är sant då vi försökt länge och är nu livrädd att något ska gå på tok.
    Känner inget än kanske att jag är mer trött än tidigare och har lite mensvärk känsla av och till men men det kommer väll =)

Svar på tråden BF Oktober 2016