• okt_bebban

BF Oktober 2016

Hej på er!
    Det fanns ju inget inlägg för oss som har BF i oktober, så jag startade ett :)
    Idag köpte jag ett digitalt graviditetstest och det visade: Gravid 1-2 veckor, men entligt graviditets appen så är jag 4 veckor (3+4)! Vet någon hur bra dom funkar? 
    Detta är min tredje graviditet.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-01-25 22:16
    BF 1 oktober!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-02-04 23:09
    För er som är intresserade så finns en privat Facebook-grupp! Ni kan maila sötnöten. Hoppas vi ses där.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-02-11 20:47
    Nu är maxgränsen uppnådd på Facebook gruppen, så det går inte att maila Sötnöten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-02-17 21:50
    Nu finns en ny hemlig fb grupp, maila Helena­Saga

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-02-21 21:31
    Hej! Jag vill meddela er att den andra fb gruppen också nått sin maxgräns. Det kanske finns någon som vill starta en tredje?

• Svar på tråden BF Oktober 2016
  • Ggrahnen

Är det någon annan som är väldigt törstig? V.6+2 och min mun är ständigt som en öken!! Hoppas inte grav.diabetes bara..

• Mammatilljesperochkevin06
    Ggrahnen skrev 2016-02-17 21:06:45 följande:

Är det någon annan som är väldigt törstig? V.6+2 och min mun är ständigt som en öken!! Hoppas inte grav.diabetes bara..

Jaaaa jag dricker vatten konstant hela tiden Hahah
  • Frufin

Samma här!! Haha! Vad roligt att höra. Jag bara hinkar i mig-såå törstig!

• Livetvänder

Jag har skrivit i den här tråden tidigare, dock varit lite inaktiv på senaste.
    BF 4/10, vecka 8 idag (7+0). Första barnet.
    Finns det plats i FB-gruppen?

• Ggrahnen
    Frufin skrev 2016-02-17 22:11:21 följande:

Samma här!! Haha! Vad roligt att höra. Jag bara hinkar i mig-såå törstig!

Phu! Då verkar det vara ett vanligt fenomen!! ????????
  • HelenaSaga
    Livetvänder skrev 2016-02-17 22:39:57 följande:

Jag har skrivit i den här tråden tidigare, dock varit lite inaktiv på senaste.
    BF 4/10, vecka 8 idag (7+0). Första barnet.
    Finns det plats i FB-gruppen?

PMa mig mailadressen du använder på Facebook så bjuder jag in dig
  • Anonymsvbo

Hoppar in i tråden. Är i vecka 7+2 och har ett utomkvedshavandeskap och MA bakom mig så nu håller jag tummarna för att detta pyre vill stanna. Var in på vul i 6+2 och då tickade ett litet hjärta, vilket kändes skönt men när jag fick MA så hade jag också sett ett hjärta som sedan slutat slå så jag kan ännu inte slappna av helt. När jag fick MA så fick jag reda i vecka 13 att fostrets hjärta stannat i 7+4 utan att kroppen hade reagerat. Så nu har jag bokat ett privat, tidigt ultraljud i vecka 11 och hoppas så på att allt ser bra ut då.

Har skickat pm till dig, HelenaSaga.

• Anonym (orolig)
    Torparfrun skrev 2016-02-17 19:06:27 följande:

Nej inte tror jag att du behöver oroa dig. Förstår att det är en lite chokerande omställning ni går igenom just nu och kanske det skulle vara skönt att ta ett brejk och bara njuta ett slag? Låter som att du behöver slippa lite ansvar ett slag, är det så?

Ja just nu hade jag nog bara velat vara hemma när v tills jag mår bättre. Men ändå skönt o komma till jobb så tiden går fortare
Svar på tråden BF Oktober 2016