• okt_bebban

BF Oktober 2016

Hej på er!
    Det fanns ju inget inlägg för oss som har BF i oktober, så jag startade ett :)
    Idag köpte jag ett digitalt graviditetstest och det visade: Gravid 1-2 veckor, men entligt graviditets appen så är jag 4 veckor (3+4)! Vet någon hur bra dom funkar? 
    Detta är min tredje graviditet.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-01-25 22:16
    BF 1 oktober!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-02-04 23:09
    För er som är intresserade så finns en privat Facebook-grupp! Ni kan maila sötnöten. Hoppas vi ses där.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-02-11 20:47
    Nu är maxgränsen uppnådd på Facebook gruppen, så det går inte att maila Sötnöten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-02-17 21:50
    Nu finns en ny hemlig fb grupp, maila Helena­Saga

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-02-21 21:31
    Hej! Jag vill meddela er att den andra fb gruppen också nått sin maxgräns. Det kanske finns någon som vill starta en tredje?

• Svar på tråden BF Oktober 2016
  • Anonym (orolig)
    Ggrahnen skrev 2016-02-17 21:06:45 följande:

Är det någon annan som är väldigt törstig? V.6+2 och min mun är ständigt som en öken!! Hoppas inte grav.diabetes bara..

Jag är i v 6+3 tror jag och är också jätte törstig. Lever på is, hallon o ingefära i vattnet.. och dricker mkt per dag. Vaknar minst 3 ggr per natt o är törstig
  • HelenaSaga

Alla som skrivit sina mailadresser till mig angående fb gruppen har jag bjudit in vad jag vet, om jag missat nån som skriv till mig igen! :) kolla även skräppostmeddelanden på mailen så inte inbjudan hamnat där. Kolla även så ni angett er mailadress och inte bara namn, även att ni skrivit den rätt :)

• Louise_86
    HelenaSaga skrev 2016-02-18 09:39:40 följande:

11 personer har inbjudningar som inte har svarat.

Hei, jag skickar et PM nu jag med i hopp om att det fortfarande finns plats :)
  • Anonym (orolig)

Vi berätta för dottern igår. Min mamma råka avslöja för min syster så vi var rädda att hon skulle säga det till sin dotter som i sin tur skulle säga det till vår dotter.. hon är överlycklig

• Torparfrun
    Anonym (orolig) skrev 2016-02-18 09:12:03 följande:

Ja just nu hade jag nog bara velat vara hemma när v tills jag mår bättre. Men ändå skönt o komma till jobb så tiden går fortare

Ah du har lite svårt att slappna av för då börjar tankarna snurra? Lättare då att distrahera sig med jobb...men hinner du med att landa och finna fotfästet igen?
  • othello

Någon mer än jag som är illamående och har svårt att äta? v 6+1

• FamÅsling
    othello skrev 2016-02-18 11:36:43 följande:

Någon mer än jag som är illamående och har svårt att äta? v 6+1

6+4 i dag. Mår illa hela tiden och kan endast äta lätt kall mat
  • Tussw

Plussade för två dagar sedan efter att ha haft såååå ont i magen över en vecka. Har fortfarande ont dock :( hoppas allt är okej bara...

• robinminson

Någon mer som har BF 23 oktober?

V. 5 (4+3) 

Och detta är min fjärde graviditet. Har 3 pojkar, en på 3år, en på snart 2år och en på 7 månader.

Svar på tråden BF Oktober 2016