• Anonym (Ts)

KILLAR hur vill ni bli avsugna?

Jag har bara legat med 2 personer i mitt liv hittills, notera att jag är 19 år, och jag vill gärna suga av min partner men vet inte riktigt om det jag gör är skönt eller om jag kan göra något som är verkligen WOW för killen.

Så därför, kan ni skriva lite tips om hur man kan göra?

• Svar på tråden KILLAR hur vill ni bli avsugna?
  • livserfaren
    Anonym (Undrar) skrev 2016-12-13 15:18:56 följande:

Kan avsugning vara skönare än samlag? Vad är det i så fall som är bättre, orgasmen eller medan det "pågår"? Hur mycket kan det skilja på avsugningar av olika kvinnor?

Intressant fråga.Personligen tycker jag pågååendet är bäst det bygger upp kåthet en och orgasmen tycker jag

blir starkare än penetrering d v s knullandet, har inte så mycket erfarenhet av kvinnor som verkligen kan suga men min nuvarande är expert på att suga och älskar det.
  • livserfaren
    livserfaren skrev 2016-12-13 15:27:03 följande:

Intressant fråga.Personligen tycker jag pågååendet är bäst det bygger upp kåthet en och orgasmen tycker jag

blir starkare än penetrering d v s knullandet, har inte så mycket erfarenhet av kvinnor som verkligen kan suga men min nuvarande är expert på att suga och älskar det.

För att svara på din första fråga ja avsugning är skönare än samlag tycker jag.
  • Anonym (Undrar)
    livserfaren skrev 2016-12-13 15:40:23 följande:
    För att svara på din första fråga ja avsugning är skönare än samlag tycker jag.
    Häftigt att det kan vara så. Vilken lycka för er som får uppleva det. Din tjej suger förstås också till slut då, att hon tar emot sperman i munnen?
  • livserfaren

Ja hon både sväljer och spottar ut satsen på min mage för att förnedra älskar det.Hon gör allt jag vill att hon ska göra för mig dessutom älskar jag denna kvinna.

• livserfaren
    livserfaren skrev 2016-12-13 16:08:32 följande:

Ja hon både sväljer och spottar ut satsen på min mage för att förnedra älskar det.Hon gör allt jag vill att hon ska göra för mig dessutom älskar jag denna kvinna.

Längtar efter en riktigt långsam avsugning av min underbara sexiga tjej.Kommer att bli jätteskönt
  • Anonym (Undrar)
    livserfaren skrev 2016-12-16 08:00:27 följande:
    Längtar efter en riktigt långsam avsugning av min underbara sexiga tjej.Kommer att bli jätteskönt
    Fantastiskt för dig...
  • livserfaren
    Anonym (Undrar) skrev 2016-12-16 12:03:07 följande:

Fantastiskt för dig...

Ja jag förstår att du är avundsjuk.
  • holidodi

Använd din fantasi. Glöm inte pungen. Var inte hårdhänt, men ta ändå stadigt i den. Inga tänder. Tycker du om att suga, så blir du också bra på det.

• Anonym (Älskar det...)

Jag brukar retas med tungan på ollonet lite först, sen slicka ner för skaftet och lite på pungen.
    Sen så när jag suger, kan ta rätt djupt, så brukar jag låta tungan ibland trycka lite på strängen. Även varva mellan att slicka och suga, massera pungen osv.
    Jag har inte fått några klagomål än iallafall, men jag tycker verkligen om att suga och gör det väldigt ofta.

• livserfaren
    Anonym (Älskar det...) skrev 2016-12-16 12:19:52 följande:

Jag brukar retas med tungan på ollonet lite först, sen slicka ner för skaftet och lite på pungen.

Sen så när jag suger, kan ta rätt djupt, så brukar jag låta tungan ibland trycka lite på strängen. Även varva mellan att slicka och suga, massera pungen osv.

Jag har inte fått några klagomål än iallafall, men jag tycker verkligen om att suga och gör det väldigt ofta.

Härligt inlägg.Sväljer du också.
Svar på tråden KILLAR hur vill ni bli avsugna?