• Anonym (Ts)

KILLAR hur vill ni bli avsugna?

Jag har bara legat med 2 personer i mitt liv hittills, notera att jag är 19 år, och jag vill gärna suga av min partner men vet inte riktigt om det jag gör är skönt eller om jag kan göra något som är verkligen WOW för killen.

Så därför, kan ni skriva lite tips om hur man kan göra?

• Svar på tråden KILLAR hur vill ni bli avsugna?
  • Anonym (Älskar det...)
    livserfaren skrev 2016-12-16 12:40:03 följande:
    Härligt inlägg.Sväljer du också.
    Ja, jag sväljer.
  • livserfaren
    Anonym (Älskar det...) skrev 2016-12-16 14:03:49 följande:

Ja, jag sväljer.

Ok hur länge orkar din kille hålla sig om du suger riktigt grymt.Nyfiken.
  • Anonym (Älskar det...)
    livserfaren skrev 2016-12-16 14:36:10 följande:
    Ok hur länge orkar din kille hålla sig om du suger riktigt grymt.Nyfiken.
    Det är olika, ibland låter jag inte honom komma utan lugnar ner honom några ggr innan han får spruta. Då håller vi ju på rätt länge, och ibland bara ca 5min. Allt beror på humör och var vi är
  • livserfaren
    Anonym (Älskar det...) skrev 2016-12-16 14:53:17 följande:

Det är olika, ibland låter jag inte honom komma utan lugnar ner honom några ggr innan han får spruta. Då håller vi ju på rätt länge, och ibland bara ca 5min. Allt beror på humör och var vi är

Låter precis som för tjejen o mig men jag föredrar lite utdraget o lugnt före hetssug och det går för mig på ett par minuter.
  • livserfaren
    Anonym (Älskar det...) skrev 2016-12-16 14:53:17 följande:

Går ni på parklubbar.Vi gör det spännande att se på andra som som sexar.
  • Anonym (Undrar)
    livserfaren skrev 2016-12-16 12:08:59 följande:
    Ja jag förstår att du är avundsjuk.
    Jag vet inte om det är rätt att kalla det avundsjuka. Jag missunnar ingen någon njutning, men det triggar lusten till det som jag inte kan få.
  • livserfaren
    Anonym (Undrar) skrev 2016-12-16 15:35:17 följande:

Jag vet inte om det är rätt att kalla det avundsjuka. Jag missunnar ingen någon njutning, men det triggar lusten till det som jag inte kan få.

Bra att du tar det så kämpa på o lycka till.
  • Anonym (Älskar det...)
    livserfaren skrev 2016-12-16 15:30:44 följande:
    Går ni på parklubbar.Vi gör det spännande att se på andra som som sexar.
    Nej, inga klubbar för våran del. Inget vi känner behövs, vi är sjukt nöjda med vårt sexliv och just nu är det tillräckligt.
    Jag gick dock med mitt ex, men han var inte lika bra på att tillfredsställa mig så jag behövde mer.
    Nu är min nya inte lika välutrustad eller lika uthållig men ändå otroligt mycket bättre än exet var.
  • Anonym (Undrar)
    livserfaren skrev 2016-12-16 15:42:57 följande:
    Bra att du tar det så kämpa på o lycka till.
    Tack. Jo det är en lycka att kunna ha sex med den man älskar även om det bara är "vanliga" samlag 2-3 gånger per månad. Men lusten att bli sugen försvinner ju inte utan växer snarare med tiden, så det gäller att hitta en balans mellan tillfredsställelsen och outlevd lust. Jag kan också ibland känna att det skulle vara spännande att uppleva prostatastimulans, men inte heller det har jag prövat på.
  • livserfaren
    Anonym (Älskar det...) skrev 2016-12-16 15:44:20 följande:

Nej, inga klubbar för våran del. Inget vi känner behövs, vi är sjukt nöjda med vårt sexliv och just nu är det tillräckligt.

Jag gick dock med mitt ex, men han var inte lika bra på att tillfredsställa mig så jag behövde mer.

Nu är min nya inte lika välutrustad eller lika uthållig men ändå otroligt mycket bättre än exet var.

Intressant inlägg vi är nog lika duktiga på att tillfredställa varandra men vi är klara med barn o vill utveckla lite spänning i tillvaron men förstår att du inte var nöjd.Själv är jag verkligen inte välutrustad men det räcker gott o väl för tjejen min.Vilka klubbar gick ni på o hur gamla är ni
Svar på tråden KILLAR hur vill ni bli avsugna?