• Michaela94

Symptom innan bim!

Hej! Skriv vilken dag ni är/var på och vilka symptom ni då hade...

Jag är på Äl +9 eller BIM -5, vilket man nu vill använda :)

Symptom:

Molvärk/,mensvärk sen 4 dagar tillbaka, det känns typ som att hela underlivet och nedre delen av magen "arbetar"

Lite illamående som kommer och går

Risig mage, gör nr två ca 6ggr/dag sen 2 dagar tillbaka

Gasig hela tiden sen ca 4 dagar tillbaka

Gjorde ett test idag som visade negativt, testar igen om 2 dagar

Just det, jag vet mkt väl att det lika gärna kan vara PMS, men jag har alltid fått mensvärk samma dag jag ska ha mens...

Och brukar absolut inte känna de andra symptomen, min PMS brukar vara psykiskt och att jag känner mig yr, så känner jag inte nu

• Svar på tråden Symptom innan bim!
  • AnnieLii
    Michaela94 skrev 2016-02-15 15:23:30 följande:

Hej! Skriv vilken dag ni är/var på och vilka symptom ni då hade...

Jag är på Äl +9 eller BIM -5, vilket man nu vill använda :)

Symptom:

Molvärk/,mensvärk sen 4 dagar tillbaka, det känns typ som att hela underlivet och nedre delen av magen "arbetar"

Lite illamående som kommer och går

Risig mage, gör nr två ca 6ggr/dag sen 2 dagar tillbaka

Gasig hela tiden sen ca 4 dagar tillbaka

Gjorde ett test idag som visade negativt, testar igen om 2 dagar

Just det, jag vet mkt väl att det lika gärna kan vara PMS, men jag har alltid fått mensvärk samma dag jag ska ha mens...

Och brukar absolut inte känna de andra symptomen, min PMS brukar vara psykiskt och att jag känner mig yr, så känner jag inte nu

Jag har haft exakt de samma symptomen förutom rikligan mjölk liknande flytningar, lite ömma bröst och enorm kissnödighet... dock s¨å har jag precis igår och idag bara plussat svagt ska vara på bim -1 till +1 beroende på om man litar på min egen beräkning eller appens eftersom min emsn kom senare förra månaden. jag räknar från min 28 dagar cykel så bim +1, plussade svaagt på 2 st Gkollen och CB
  • Naatish

Hej !

Beräknad mens på fredag men jag har samma sak.. 

Illamående från och till ibland så mycket att jag inte kan äta någonting alls. Molande värk precis som mensvärk.. Testade idag men det visade negativt tror dock de var för tidigt att testa kanske man jag har inget tålamod när det gäller att vänta haha.. 

• AnnieLii
    Naatish skrev 2016-02-16 00:09:35 följande:

Hej !

Beräknad mens på fredag men jag har samma sak.. 

Illamående från och till ibland så mycket att jag inte kan äta någonting alls. Molande värk precis som mensvärk.. Testade idag men det visade negativt tror dock de var för tidigt att testa kanske man jag har inget tålamod när det gäller att vänta haha.. 

inte jag heller... testade första gången ÄL +6 typ, sedan +8 och +11 typ men de va negativa, alldeles blanka... men sen plötsligt igår på BIM eller äl +14 så fick jag svag positiv på samma stickor,  och även imorse. köpte CB+ som också visade svagb positiv,.. har ju iofs riktigt mycket flytningar o världebns *molvärk, ajjh.. men vet ej vad jag ska tro är så rädd att det är för bra för att vara sant hehe--- 
  • Michaela94

Jag testade nyss igen, bim -4 och negativt! Suck :( börjar tappa hoppet, men molvärken är verkligen där... Har aldrig mensvärk utom samma dag jag ska ha mensen, suuuuck

• 3prinsessor1prins

Hej hoppar in

Bim -3. Symtom

°kissa ofta ca 1ggn i timmen

° större bröst inte så ömma som dom brukar vara efter äl

° tröttare än vanligt

° lite molvärk kommer och går från nedre delen av magen livmodern.

• Naatish
    AnnieLii skrev 2016-02-16 01:39:54 följande:
    inte jag heller... testade första gången ÄL +6 typ, sedan +8 och +11 typ men de va negativa, alldeles blanka... men sen plötsligt igår på BIM eller äl +14 så fick jag svag positiv på samma stickor,  och även imorse. köpte CB+ som också visade svagb positiv,.. har ju iofs riktigt mycket flytningar o världebns *molvärk, ajjh.. men vet ej vad jag ska tro är så rädd att det är för bra för att vara sant hehe--- 
    åhh vad roligt!!! gratttttiiiis !! :D:D såå glad för din skull!!! Själv får jag vänta till fredag och förhoppningsvis kommer IINTEE mensen hahaha
  • AnnieLii
    Naatish skrev 2016-02-16 10:10:41 följande:

åhh vad roligt!!! gratttttiiiis !! :D:D såå glad för din skull!!! Själv får jag vänta till fredag och förhoppningsvis kommer IINTEE mensen hahaha

Ååh haha <333 jag vet inte vad jag ska tro alla symptom är liksom där så skulle vara konstigt med motsatsen :D men blev så glad över första svag plusset på alla hjärtans dag {vilken present} och sen la jag in bilden folk skrev de kunde vara spön fast jag såg att den va helt rosa även fast det va svag.. Sen att testet morgon efter och clear blue visade också svagt tänkte jag väll att det kan inte vara ngn spökis där eftersom de olika tester o innan visat blankt? Folk skrämde mig bara o min man blev arg för jag inte lyssnade på min kropp utan andra...

Men inorse tog jag aldrig den andra CB+ testet som jag har hemma, jag spar den till imorgon bitti :) för ska gå till barnmorskan idag de har drop in :) ventilera lite hehe
  • AnnieLii
    Michaela94 skrev 2016-02-16 08:02:35 följande:

Jag testade nyss igen, bim -4 och negativt! Suck :( börjar tappa hoppet, men molvärken är verkligen där... Har aldrig mensvärk utom samma dag jag ska ha mensen, suuuuck

Jag förstår att det känns jobbigt, men jag testade kritvitt 2 dagar innan Bim bara.. På Bim va mina alldeles ljusrosa väldigt svaga, de va svaga igår med... Så tror att jag har mindre av hgc i kroppen och de stiger senare. De finnsju tjejer som plussar väldigt sen :)
  • AnnieLii

Måste jag säga att jag trodde först att pga att jag slutat röka cigg en månad sedan, så ville jag äta massor. Jag gillar inte sötsaker alls, väljer hellst chips om de är så.. Men har velat ha allt på denna gjord som blandats med socker. Helt tvärtom. Igår körde vi förbi mcdonald o jag skrek ut "paaaaaajj" min man kolla på mig. Jag blev tyst o börja skratta Hahaha..jag vill ha paj :) de är väll en blandning mellan stoppet från rökningen och hormoner men det är inte normalt för mig alls ska ni veta ;)

N
Svar på tråden Symptom innan bim!