• Michaela94

Symptom innan bim!

Hej! Skriv vilken dag ni är/var på och vilka symptom ni då hade...

Jag är på Äl +9 eller BIM -5, vilket man nu vill använda :)

Symptom:

Molvärk/,mensvärk sen 4 dagar tillbaka, det känns typ som att hela underlivet och nedre delen av magen "arbetar"

Lite illamående som kommer och går

Risig mage, gör nr två ca 6ggr/dag sen 2 dagar tillbaka

Gasig hela tiden sen ca 4 dagar tillbaka

Gjorde ett test idag som visade negativt, testar igen om 2 dagar

Just det, jag vet mkt väl att det lika gärna kan vara PMS, men jag har alltid fått mensvärk samma dag jag ska ha mens...

Och brukar absolut inte känna de andra symptomen, min PMS brukar vara psykiskt och att jag känner mig yr, så känner jag inte nu

• Svar på tråden Symptom innan bim!
  • Lilla Luna

Mina ynka symptom resulterade i ett plus. Hade molvärk som inte alls påminde om mensvärk på BIM-4, nu har symptomen försvunnit men jag fick ett svagt streck idag också.

• Villtro1
    Lilla Luna skrev 2016-02-29 07:06:40 följande:

Mina ynka symptom resulterade i ett plus. Hade molvärk som inte alls påminde om mensvärk på BIM-4, nu har symptomen försvunnit men jag fick ett svagt streck idag också.

Vad roligt! Då tänker jag säga grattis! När plussade du? Hur nära bim? :)
  • Lilla Luna

Tror jag har BIM idag eller imorgon. Har räknat på idag. Plussade fredag kväll. Blank på morgonen. Nu blir det ett streck även om jag bara håller mig en timme. Svårt att hålla sig nu. Så extremt kissnödig hela tiden. Så BIM-3. Hade positivt ältest två dagar i rad. Starkast andra dagen då starkare än kontrollstrecket, sen tog testen slut. Därför får jag chansa. Plussar svagt än så vi får se. Avvaktar med digitala. :)

Villtro1 skrev 2016-02-29 11:17:32 följande:

Vad roligt! Då tänker jag säga grattis! När plussade du? Hur nära bim? :)

• Villhaenliten

Bim idag. Synligare (tror jag) blodådror på brösten och ut över armarna. Ömma känningar i bröstvårtorna försvann igår eller i förrgår om jag inte missminner mig. Kändes lite konstigt i nedre delen av magen tidigt imorse, osäker på om det är mensvärk/molvärk eller gasig i magen haha. Tog ett negativt test imorse så det kändes väldigt tråkigt, bör jag vänta lite till och ta ett nytt test eller är det kört?

• Villtro1
    Villhaenliten skrev 2016-02-29 11:48:32 följande:

Bim idag. Synligare (tror jag) blodådror på brösten och ut över armarna. Ömma känningar i bröstvårtorna försvann igår eller i förrgår om jag inte missminner mig. Kändes lite konstigt i nedre delen av magen tidigt imorse, osäker på om det är mensvärk/molvärk eller gasig i magen haha. Tog ett negativt test imorse så det kändes väldigt tråkigt, bör jag vänta lite till och ta ett nytt test eller är det kört?

Ge inte upp hoppet! Testa imorgon igen. Har läst om flera som plussat jätte sent! Kram
  • Villhaenliten
    Villtro1 skrev 2016-02-29 11:57:24 följande:
    Ge inte upp hoppet! Testa imorgon igen. Har läst om flera som plussat jätte sent! Kram
    Ja jag får ha is i magen och testa om några dagar igen, kram!
  • Villhaenliten

Bim+1 idag, gravtest neg... Testerna jag använder har en känslighet på 10, borde det synas nu om jag är gravid? Är det kört eller kan det vara så att jag är låghormonare?

• Villtro1
    Villhaenliten skrev 2016-03-01 10:14:59 följande:

Bim+1 idag, gravtest neg... Testerna jag använder har en känslighet på 10, borde det synas nu om jag är gravid? Är det kört eller kan det vara så att jag är låghormonare?

Så länge mensen inte kommit lär det nog finnas en stor chans :) 
  • Geléhallon89

Hej! Är på äl+6/7 och idag fick jag molvärk och är en riktig test nörd ???? tog ett o kan ana något :p.

Svar på tråden Symptom innan bim!