Naatish skrev 2016-02-16 12:39:05 följande:
ja så himla roligt!! Är det ditt första barn?? åhh hoppas verkligen det blir samma för mig nu denna veckan men jag får vänta !! Exakt vilka symtom hade du??
Ja det är vårat första barn :) ja jag har inte vågat flippa än av glädje förutom att jag började skaka o stamma när jag frågade mannen om han såg ngt sträck på de första testet: jag vågar inte glädjas fullt ut som om glädjen skulle göra det mindre sant eller att ngt händer :( är orolig endå men som sagt ska till mvc idag o prata lite.
(Men ja innerst är ja so exited!!!)
Det va så tydligt denna gång från alla icke månader. Jag brukar ha molvärk idag eller en timme innan mensen dyker upp... Men denna gång så dök den redan upp på äl+2-3 (beroende på när äl va) samma tid fick jag även ömma bröst. Det har jag alltid innan mens så tänkte ine på det. Fick sedan dagarna dör så fruktansvärt ont i magen o trodde det va magkatarr... Jag började kissa mycket nånstans på äl +6 och då märkte jag samma dag när jag va på toa att det kom på handen, massa vita mjölk flytningar men tunna. Dom har jag än idag men börja rinna till ordentligt igår så va rädd de va mensen men nej... (Ta i träd) vid Bim + 10 kom aptiten. Jag vill ha allt sött som inte jag innan va sugen på.. Jag var även förstoppad och se kunde magont komma ifrån men de är jag aldrig för annars springer många gånger på toa. Har bra ämnesomsättning. Jag blev förvånad för jag började prutta massa hahah, och rapade. Typ en prutt, en rap Hahaha :D p min man kolla på mig o jag sa att ärligt jag vet inte vad fan är fel på mig...
Så symptom kan ju komma helt individuellt.. Men brösten är inte för mig en av dom, de lär blir tunga o ömma senare, de ömmar som vid vanlig mens bara. Men på ett sätt så att jag skippar helst BH om jah får :) och juste! På Bim -1 börja jag bli jätte trött, vi va ute med kompisar o gäspade vid 11 ... Å när vi åkte bil hem o han gasade så höll jag på att spy, aldrig känt de innan. Dagen efter spydde jah på morgonen 2 gånger o sa att det här var ju konstigt. Jag blir förvånad om jah inte är gravid.... Hehe!
Och tänkt endå att jag är osäker fast testen är svaga positiva pga vad alla andra säger men vill ju endå prata med någon :( <3