Höstbebisar efter IVF 2016
En tråd för oss som blivit gravida efter IVF i början av 2016 och har BF under hösten. Välkomna! :)
En tråd för oss som blivit gravida efter IVF i början av 2016 och har BF under hösten. Välkomna! :)
Ja det finns ju annat att söta med. Fast mjölk är ju sött i sig så det behövs kanske inte. Det får bli Nice Cream i massor. :)
Jag är beräknad den 16 okt o har fått tid för snitt den 11 okt. Med dottern hade jag också fått tid 5 dagar innan beräknat datum, men hon kom tre veckor innan. Så jag tar inte så hårt på datumet 11 okt ;) Har du fått tid för snitt?
Är det olika när de sätter planerat snitt eller gör de det i en viss vecka? Vi är lite osäkra på vad vi vill.
I mitt landsting sätter de planerat snitt så sent som möjligt om det inte finns medicinska orsaker. Så, om jag får snitt godkänt blir det troligtvis 3 dagar innan BF och storebror kom minst tio dagar innan BF förra gången.
Jag är beräknad till den 20/10 men fått preliminärt fått veta att det kommer bli 6/10 eller 7/10.
Märkligt att dom satte snittet så tätt inpå när du fått 3 veckor tidigare förut.
Men då kommer vi få träffa våra bebisar ganska tätt inpå.
Gjorde du snitt förra gången också?
Jag är ganska nervös för snittet men försöker tänka positivt.
Är det olika när de sätter planerat snitt eller gör de det i en viss vecka? Vi är lite osäkra på vad vi vill.
I mitt landsting sätter de planerat snitt så sent som möjligt om det inte finns medicinska orsaker. Så, om jag får snitt godkänt blir det troligtvis 3 dagar innan BF och storebror kom minst tio dagar innan BF förra gången.