• Anonym (slickus)

Killar gillar ni att slicka fitta

Ja killar gillar ni? Och finns det killar som gillar att slicka när tjejen är höggravid? själv är jag man och jag gillar inte att slicka mestadels. Kanske ovanligt.

• Svar på tråden Killar gillar ni att slicka fitta
  • Anette43

Å jag som tjej...mmm gillar det oxå:)

• Anonym (Frida)
    Anette43 skrev 2016-06-30 16:55:21 följande:

Tycker jag med ibland, skulle vara skönt nu efter jobbet.
  • Anonym (Killen)
    Anonym (Frida) skrev 2016-07-01 04:35:39 följande:

Att slicka eller bli slickad?
  • Adam91
    Anonym (Frida) skrev 2016-07-01 04:35:39 följande:
    Allt går att ordna på ett eller annat vis! ;)
  • Adam91
    Anette43 skrev 2016-06-30 16:55:21 följande:

Liggandes på rygg med särade ben eller ståendes på alla fyra med mycket svank? 
  • Anonym (Killen)

Tjejen har nyss duschat. Nu ska jag in och slicka henne. Som jag längtat på detta! Vi har varit hos svärföräldrarna i sommarstugan och har inte haft tillfälle för att få slicka fitta på flera dagar...

• killen

Jodå de e härligt o se i göra kvinnan njuta i fulla drag. Men de bästa e ju en 69 med kvinnan överst :)

• Anonym (Kim Linnefeldt)

Underbart gott och tändande, jag vill hålla på längre än vad hon behöver. Hon vill hellre att jag smeker än att jag slickar, men det går inte. Jag är inte så bra på att smeka, att slicka är så gott och hon kommer nästan varje gång. Särskilt när jag tar mig tid, börjar vid knävecken, insidan av låren, passerar skåran, försvinner, kommer tillbaka, retas.

• Anonym (gillar naturligt)

Efter att ha slickat renrakad nyduschad fitta till och från i flera år nu så längtar jag efter att få trycka ned näsan i en hårig buske. Gärna med stora blygdläppar. Gärna inte alltför nyduschad så man får känna doften av kåt kvinna.

Vafan är alla kvinnor rakade nuförtiden? De 4 senaste jag varit med de senaste fyra åren har alla varit renrakade. Dom gör det väl för att behaga mig, så det är lite svårt att säga åt dom att låta bli, vill inte de ska tycka jag är konstig, att de inte ska vara nytvättade, eller otacksam för att jag inte uppskattar deras ansträngning med rakningen.

Svar på tråden Killar gillar ni att slicka fitta