Killar gillar ni att slicka fitta
Ja killar gillar ni? Och finns det killar som gillar att slicka när tjejen är höggravid? själv är jag man och jag gillar inte att slicka mestadels. Kanske ovanligt.
Ja killar gillar ni? Och finns det killar som gillar att slicka när tjejen är höggravid? själv är jag man och jag gillar inte att slicka mestadels. Kanske ovanligt.
Älskar att Slicka. Så underbart att få höra och känna hur hon njuter. Men min tjej gillar det inte, så jag får aldrig göra det längre.
Älskar att göra det. Brukar hålla händerna under hennes skinkor och klämma på dem medan jag slickar. Blir vrålkåt av att höra och känna hennes njutning.
Nej, det gör jag inte.. jag gillar inte den lilla smaken av urin...... som alltid finns där oavsett renhet......
Nej, det gör jag inte.
Jag tycker om det. Men det är ju för att min fru njuter av det. Slickandet i sig är ju ingen njutning direkt - men det som hon går igång på njuter jag av att ge henne.
Min fru är alltid nyduschad när vi har sex och luktar o smakar därför alltid fräscht. Jag skulle inte gå ner på en otvättad fitta. Som jag kommer ihåg var det på samma sätt när hon var höggravid.
Nej, det gör jag inte.. jag gillar inte den lilla smaken av urin...... som alltid finns där oavsett renhet......
I badet? med snorkel eller? Men jag tycker nog att en fitta ska avnjutas utan ovidkommande smaktillsatser. Möjligen om man använder kokosolja, det är en väldigt neutral smak.
Men allvarligt talat så är alla olika känsliga för dofter o smaker. Jag njuter gärna en riktigt rökig whisky eller en 85%-ig choklad - och då är en ren fitta väldigt smaklös i jämförelse..
I badet? med snorkel eller? Men jag tycker nog att en fitta ska avnjutas utan ovidkommande smaktillsatser. Möjligen om man använder kokosolja, det är en väldigt neutral smak.
Men allvarligt talat så är alla olika känsliga för dofter o smaker. Jag njuter gärna en riktigt rökig whisky eller en 85%-ig choklad - och då är en ren fitta väldigt smaklös i jämförelse..