Killar gillar ni att slicka fitta
Ja killar gillar ni? Och finns det killar som gillar att slicka när tjejen är höggravid? själv är jag man och jag gillar inte att slicka mestadels. Kanske ovanligt.
Ja killar gillar ni? Och finns det killar som gillar att slicka när tjejen är höggravid? själv är jag man och jag gillar inte att slicka mestadels. Kanske ovanligt.
Helt nyvaxad och nyduschad fitta ingår i kostcirkeln enligt Livsmedelsverket
Älskar att slicka fitta, kan slicka henne till orgasm minst en gång innan knull, älskar även att slicka fram en orgasm efter jag kommit.
Ju randigare ryggen är av hennes naglar desto bättre betyg till mina tungrörelser.
Fontän i ansiktet är hur grymt som helst
Får inte ut så mycket själv av det och brukar få ont i nacke och käkar och tycker det kan vara svårt att andas samtidigt men gör det gärna ändå för att hon njuter så mycket och blir så våt vilket är skönt för mig. Dock vill jag mycket hellre göra det om hon är rakad. Är inte så kul att göra på en orakad fitta
Hej, jag heter Alvar Nordlund, jag har skickat min flickvän jhodies fitta 2 gånger. Den första gången hade hon nyss kissat så jag fick av urin i min mun. Andra gången var det väldigt träcligt. Hon hade nyss duschat men hon var väldigt kissnödig så när hon nåde sin sköna punkt råkade hon släpas sig i min mun, jag ser det ändå som ett plus, jag tänder på urin så. Annars är fittslick väldigt trevligt. Men inget slår när jag slickar min farfars smutsiga pung i bastun Mvh alvar fittslickaren12 nordlund
Det väldigt olika det där med om kvinnan tycker det är skönt eller inte.
Förr var jag med en som jag kunde slicka till orgasm när som helst, flera gånger i rad, även om hon var sur och vi var osams.
Min nuvarande har jag inte lyckats få att komma med tungan ännu, trots att jag försöker länge och trots att hon vill att jag ska ner varje gång.
Önskar jag kunde få henne att komma med tungan. Kanske blir lättare med tiden, vi har bara varit ihop i ett par månader?
Finns inge bättre att smaka en god fitta
Ja!
Ja det finns killar som gillar slicka en höggravid kvinna. När jag var gravid var det en bra ställning för mig att komma hårt i om jag stod på knä och grenslade hans ansikte. Vi gillade det båda två.
Slicka fitta är det härligaste som finns, särskilt samtidigt som man får sig en avsugning
Det är fantastiskt att slicka. Oerhört tändande! En vår dröm. ;)
Ja,
Det ingår i akten, och inget jag skulle vilja vara utan.
Det sägs att man kan få cancer av det, så det är svårt att släppa de tankarna i processen. Lite som att röka en cigg.
Hej, jag heter Alvar Nordlund, jag har skickat min flickvän jhodies fitta 2 gånger. Den första gången hade hon nyss kissat så jag fick av urin i min mun. Andra gången var det väldigt träcligt. Hon hade nyss duschat men hon var väldigt kissnödig så när hon nåde sin sköna punkt råkade hon släpas sig i min mun, jag ser det ändå som ett plus, jag tänder på urin så. Annars är fittslick väldigt trevligt. Men inget slår när jag slickar min farfars smutsiga pung i bastun Mvh alvar fittslickaren12 nordlund
Ja, underbart. Ofta och länge. Bra förspel eller slutspel. Så stolt när hon får orgasm.
Ska snart få min slickad är så sugen, han duschar nu, hans tunga är så underbar.
Ska snart få min slickad är så sugen, han duschar nu, hans tunga är så underbar.
Ja