• Anonym (slickus)

Killar gillar ni att slicka fitta

Ja killar gillar ni? Och finns det killar som gillar att slicka när tjejen är höggravid? själv är jag man och jag gillar inte att slicka mestadels. Kanske ovanligt.

• Svar på tråden Killar gillar ni att slicka fitta
  • Anonym (en sån som du)
    Anonym (Mja) skrev 2016-02-24 13:29:20 följande:

Ja, den kommentaren var nedvärderande, min första var det dock inte, där skrev jag bara att jag inte föredrar typen "rostbiffsfitta".

j a d e skrev 2016-02-24 01:04:11 följande:
    Upplysningsvis brukar "rostbiff" av er sort användas för att beskriva något äckligt emedan streckfitta är fantastiskt aptitligt. Ser du inte själv hur den här attityden är negativ och komplexskapande för tjejer som läser? Inga tankar om det?

På samma sätt som mediokra/små kukar beskrivs som icke önskvärda och sämre medans stora är guds gåva till kvinnan i div kukstorlekstrådar på detta och majoriteten andra forum, tror du inte att detta är komplexskapande för killar som läser?
    Men dessa reagerar du förmodligen inte likadant över, eller hur?

Exakt och det var väl jävligt onödigt, det är en sak att uttrycka en preferens en annan sak att uttrycka sig nervärderande om andras kroppar oavsett om det handlar om fittor eller kukar. 
    Om ni det är så att det talas nervärderande om små och mediokra kukar på nätet, på vilket sätt blir det bättre av att du också uttrycker dig nervärderande, bemöt andra som du själv vill bli bemött. 

För övrigt är dom enda jag har sett män som uttrycker sig nervärderande och föraktfullt om kukar, oavsett storlek, precis som det är män som uttrycker sig föraktfullt om fittor, (som du), om bröst, om kroppsbehåring, om rumpor, om ansikten, och kroppsstorlekar, ja, om i princip allt som har med kvinnans kropp att göra är det män som har mage att uttala sig och bedöma och döma. 
    Inte sällan är dom själva allt annat ärn guds gåva till kvinnorna men det verkar dom inte ens medvetna om.
    Det är nota bene, inte alla män som beter sig såhär, det är lowclass män med taskig självkänsla, dålig social koll och allmänt sunkig kvinnosyn, inte sällan hatar dom kvinnor, 
    Patrask helt enkelt. 
  • Snake
    Anonym (Mja) skrev 2016-02-24 13:29:20 följande:

Ja, den kommentaren var nedvärderande, min första var det dock inte, där skrev jag bara att jag inte föredrar typen "rostbiffsfitta".

På samma sätt som mediokra/små kukar beskrivs som icke önskvärda och sämre medans stora är guds gåva till kvinnan i div kukstorlekstrådar på detta och majoriteten andra forum, tror du inte att detta är komplexskapande för killar som läser?

Men dessa reagerar du förmodligen inte likadant över, eller hur?

"På samma sätt som mediokra/små kukar beskrivs som icke önskvärda och sämre medans stora är guds gåva till kvinnan i div kukstorlekstrådar på detta och majoriteten andra forum"

Självklart finns det kvinnor/tjejer som föredrar kukar av kaliber XL, men att påstå att det är den allmänna uppfattningen/inställningen som vore det sanningen, på det sättet du gör här. Det är inte snyggt, det är inte schysst, det är ett jävla sätt. Den absoluta majoriteten av kvinnor tycker bevisligen tvärtom, och det vet du också.

Men du lider uppenbarligen av komplex (oavsett vad du ligger inne med för storlek på din kuk) eftersom du kollektivt ger kvinnorna en känga. Som är helt obefogad, som är en ren lögn.

Och du blir minsann inte dumpad, näädå, det är DU som dumpar. Alltid.

Ifall kvinnan/tjejen förekommer dig, skulle du se det som ett hemskt nederlag?
    What has four legs and an arm? A happy pitbull...
  • Anonym (Mja)
    Snake skrev 2016-02-24 14:49:31 följande:
    Självklart finns det kvinnor/tjejer som föredrar kukar av kaliber XL, men att påstå att det är den allmänna uppfattningen/inställningen som vore det sanningen, på det sättet du gör här. Det är inte snyggt, det är inte schysst, det är ett jävla sätt. Den absoluta majoriteten av kvinnor tycker bevisligen tvärtom, och det vet du också. 
    Bevisligen? Vad har du för bevis för det? Nej du, den absoluta majoriteten kvinnor föredrar en kuk över medlet (15x12+), något som man kan se relativt snabbt i både kuktrådar här och på andra forum, kontaktsidor och div dokumentärer, det finns även studier som har visat detta.
    Jag har själv aldrig hört en kvinna säga något annat när ämnet har kommit upp på någon sammankomst.

Men du lider uppenbarligen av komplex (oavsett vad du ligger inne med för storlek på din kuk) eftersom du kollektivt ger kvinnorna en känga. Som är helt obefogad, som är en ren lögn.
    Ja, visst har man en gnutta komplex över sin kuk, det har dom flesta killarna (också vetenskapligt bevisat).

Och du blir minsann inte dumpad, näädå, det är DU som dumpar. Alltid.

Ifall kvinnan/tjejen förekommer dig, skulle du se det som ett hemskt nederlag?

Jag har haft två förhållanden (långa) och det är jag som avbröt båda, inte för att det spelar någon roll, jag påpekade det bara då jag aldrig har blivit dumpad p.g.a. storleken på min kuk, jag har dock en nära vän som har blivit det ett flertal gånger, vilket har förstört honom (depressioner, social fobi osv).

Anonym (en sån som du) skrev 2016-02-24 14:22:22 följande:
    inte sällan hatar dom kvinnor, 

Ja, jag hatar överlag svenska kvinnor.
  • Anonym (A2M)

Glädjande nog är vi alla olika. Det finns rum för oss alla utan att nedvärdera eller hacka på andra.

Ang ts frågeställning så ägnar jag inte något intresse till fittan alls. Knullar analt och oralt och bara på kvinnor.

• j a d e

Så allvarligt? Även i en tråd där män skulle kunna hylla sitt fittälskande får vi en bitter kvinnohatande slapptask?

• Rakad Apa

Ja, jag gillar det som fan! Förutsatt att fittan ifråga är ren, rakad och snygg. Går verkligen igång när tjejen vrider sig av njutning. Dessvärre så gillar inte min nuvarande att bli slickad, tråkigt!

?Livet är för viktigt för att tas på allvar.? - Oscar Wilde
  • Rakad Apa
    Anonym (Mja) skrev 2016-02-23 22:28:58 följande:

När blygdläpparna ser ut som rostbiff, aka "rostbiffsfitta", riktigt fult/oattraktivt och inget som jag går ner på.
    Nedan har du lite exemplar :p

x.imagefapusercontent.com/u/HeekKink83/2520310/1268960292/g06cfd2486.jpg
    pingping.fantasti.cc/big/b/u/t/butt_eros/butt_eros_1a100f.jpg
    img.chan4chan.com/img/2009-04-30/1241119271174.jpg

Är inte heller ett fan av blygdläppar modell större. De första 2 bilderna var ju inte så farliga tycker jag men sista bilden var ju direkt motbjudande. Färgen på läpparna skiter jag i men det är alltså storleken på dom som kan vara ett issue för mig.
    ?Livet är för viktigt för att tas på allvar.? - Oscar Wilde
  • Anonym (Tips)
    Rakad Apa skrev 2016-02-24 19:34:28 följande:

Är inte heller ett fan av blygdläppar modell större. De första 2 bilderna var ju inte så farliga tycker jag men sista bilden var ju direkt motbjudande. Färgen på läpparna skiter jag i men det är alltså storleken på dom som kan vara ett issue för mig.

Den sista är nog rätt ovanlig, tror jag hade gillat den om jag var kille, ser rolig ut att leka med mer att ta på, man ser vad man gör t.ex.
  • Anonym (Man med klös)

Nej hatar det och gör det endast om tjejen är mycket yngre än mig och väldigt ren och änglalik, då kan jag tänka mig. En random kvinna kan glömma den behandlingen hos mig, eller ja om jag älskar henne extremt kanske jag offrar mig. Men aldrig annars.

Svar på tråden Killar gillar ni att slicka fitta