Killar gillar ni att slicka fitta
Ja killar gillar ni? Och finns det killar som gillar att slicka när tjejen är höggravid? själv är jag man och jag gillar inte att slicka mestadels. Kanske ovanligt.
Ja killar gillar ni? Och finns det killar som gillar att slicka när tjejen är höggravid? själv är jag man och jag gillar inte att slicka mestadels. Kanske ovanligt.
Ja, den kommentaren var nedvärderande, min första var det dock inte, där skrev jag bara att jag inte föredrar typen "rostbiffsfitta".
På samma sätt som mediokra/små kukar beskrivs som icke önskvärda och sämre medans stora är guds gåva till kvinnan i div kukstorlekstrådar på detta och majoriteten andra forum, tror du inte att detta är komplexskapande för killar som läser?
Men dessa reagerar du förmodligen inte likadant över, eller hur?
Ja, den kommentaren var nedvärderande, min första var det dock inte, där skrev jag bara att jag inte föredrar typen "rostbiffsfitta".
På samma sätt som mediokra/små kukar beskrivs som icke önskvärda och sämre medans stora är guds gåva till kvinnan i div kukstorlekstrådar på detta och majoriteten andra forum, tror du inte att detta är komplexskapande för killar som läser?
Men dessa reagerar du förmodligen inte likadant över, eller hur?
Glädjande nog är vi alla olika. Det finns rum för oss alla utan att nedvärdera eller hacka på andra.
Ang ts frågeställning så ägnar jag inte något intresse till fittan alls. Knullar analt och oralt och bara på kvinnor.
Så allvarligt? Även i en tråd där män skulle kunna hylla sitt fittälskande får vi en bitter kvinnohatande slapptask?
Ja, jag gillar det som fan! Förutsatt att fittan ifråga är ren, rakad och snygg. Går verkligen igång när tjejen vrider sig av njutning. Dessvärre så gillar inte min nuvarande att bli slickad, tråkigt!
När blygdläpparna ser ut som rostbiff, aka "rostbiffsfitta", riktigt fult/oattraktivt och inget som jag går ner på.
Nedan har du lite exemplar :p
x.imagefapusercontent.com/u/HeekKink83/2520310/1268960292/g06cfd2486.jpg
pingping.fantasti.cc/big/b/u/t/butt_eros/butt_eros_1a100f.jpg
img.chan4chan.com/img/2009-04-30/1241119271174.jpg
Är inte heller ett fan av blygdläppar modell större. De första 2 bilderna var ju inte så farliga tycker jag men sista bilden var ju direkt motbjudande. Färgen på läpparna skiter jag i men det är alltså storleken på dom som kan vara ett issue för mig.
Nej
Nej hatar det och gör det endast om tjejen är mycket yngre än mig och väldigt ren och änglalik, då kan jag tänka mig. En random kvinna kan glömma den behandlingen hos mig, eller ja om jag älskar henne extremt kanske jag offrar mig. Men aldrig annars.