• Anonym (slickus)

Killar gillar ni att slicka fitta

Ja killar gillar ni? Och finns det killar som gillar att slicka när tjejen är höggravid? själv är jag man och jag gillar inte att slicka mestadels. Kanske ovanligt.

• Svar på tråden Killar gillar ni att slicka fitta
  • Anonym (Crazy 987)

Kan göra det hur länge som helst! Självklart vill man att tjejen ska vara fräsch men ärligt talat så har jag väldigt sällan upplevt att de inte är det. Jag misstänker att tjejerna tänker väl likadant då de ska gå ner på en själv så jag tror de flesta som sysslar med oralsex försöker att tvätta sig så gott det går. Efter ett tag så försvinner ju både lukt och smak så jag bryr mig inte så mycket, kan slicka i en timma även om jag var lite öm i läpparna hehe.

• Hårfagre

Oh ja det gillar jag, väldigt mycket tillochmed :) Jag skulle inte kunna tänka mig att ha sex med en kvinna som inte vill bli slickad. Hu så trist !

• eMund

Älskar det! Rakad eller naturlig, lika bra.Tyvärr blir det nästan aldrig trotts partner. Alla tjejer gillar inte att få det tyvärr! :(

• Anonym (Gott)

ÄLSKAR att slicka fitta, finns inget bättre än att krypa ner mellan låren, känna fittdoften i näsan och lapa i sig den underbara fittsaften (kärlekens dryck).
    Ett stort plus med fittslickning är även att man känner och blir väldigt medveten om kvinnans njutning och då hon njuter njuter jag.
    Helst ska fittan vara renrakad det blir så otroligt lent att slicka fittläpparna då, men även kort hår, max 0,5 cm är ok.

• Anonym (a sign)

Nej, känns ofräscht och lite förnedrande. Ingen plats där jag vill ha mitt ansikte placerat på vem som helst direkt, ska till en förälskelse för en sådan behandling.

• Luke1980
    Anonym (Gott) skrev 2016-02-25 07:47:44 följande:

känna fittdoften i näsan och lapa i sig den underbara fittsaften (kärlekens dryck).

Du gillar alltså den unkna doften som uppstår när sekret, svett och urin blandas? För en ren (nyduschad) fitta luktar nästan inget, eller inte på dom som jag har varit med.
  • vargveum
    Luke1980 skrev 2016-02-25 11:35:30 följande:
    Du gillar alltså den unkna doften som uppstår när sekret, svett och urin blandas? För en ren (nyduschad) fitta luktar nästan inget, eller inte på dom som jag har varit med.
    Sekret svett och urin! Yaaaay. Det är bra sex i min bok
  • Tom Araya
    Luke1980 skrev 2016-02-25 11:35:30 följande:
    Det är olika vettu och så finns ju också en period mellan dusch och sekret/svett/urin...
  • Tom Araya
    Anonym (slickus) skrev 2016-02-23 11:18:41 följande:

Ja killar gillar ni? Och finns det killar som gillar att slicka när tjejen är höggravid? själv är jag man och jag gillar inte att slicka mestadels. Kanske ovanligt.

Gravid eller inte, jag gillar.

Två tjejer har jag träffat som inte alltid lyckats hålla mufflan fräsch nog och av förklarliga skäl slutade jag dejta dem rätt så raskt.
  • Anonym (Tips)
    Tom Araya skrev 2016-02-26 02:35:05 följande:

Gravid eller inte, jag gillar.

Två tjejer har jag träffat som inte alltid lyckats hålla mufflan fräsch nog och av förklarliga skäl slutade jag dejta dem rätt så raskt.

Sa du till dem? Pratar du med dina vänner om dem?
Svar på tråden Killar gillar ni att slicka fitta