Killar gillar ni att slicka fitta
Ja killar gillar ni? Och finns det killar som gillar att slicka när tjejen är höggravid? själv är jag man och jag gillar inte att slicka mestadels. Kanske ovanligt.
Ja killar gillar ni? Och finns det killar som gillar att slicka när tjejen är höggravid? själv är jag man och jag gillar inte att slicka mestadels. Kanske ovanligt.
Som undergiven ska fittan så klart slickas. Inte för man själv ska kåta upp sig, utan för att göra det skönt för henne.
Dock är det såklart inte alltid det är mysigt eller lustfyllt. Det ska ju vara skönt för henne, på hennes villkor, och i bland kan man hamna i slickpositioner som inte är så enkla, eller om det slarvas med hygien, eller om hon har mens.
Men visst, en del av det roliga kan man ju ta tillbaks om man ser det njuts mycket.
Älskar att slicka fitta, bästa är om fittan är tvättad för tre dagar sen då smakar den fitta å inte tvål.
Ja, det är gott. Speciellt om champagne avnjuts vid samma tillfälle
Älskar det, slickade hustruns nyrakade fitta i går kväll, finns inget bättre är helt underbart slicka nyrakad fitta så lent och inga hårstrån som letar sig in i munnen.
Mmmm Älskar att slicka en härlig fitta. Skönast är att börja att smaka på den när den är lagom fuktig. Sen att den blir våtare o våtare. Och så härligt gott när kvinnan kommer o kniper sina lår om mitt huvud! Mmmm
Älskar att slicka fitta, bästa är om fittan är tvättad för tre dagar sen då smakar den fitta å inte tvål.
Jag älskar att slicka fitta.
Det bästa är när kvinnan sitter över mitt ansikte och är bortomsig av kåthet. Gnider hela fittan över mitt ansikte och är helt inne i det och sen skakar i orgasmer. Över mitt ansikte. Att hon inte tänker på att det är en mäniska som hon gnider sig över utan att det lika gärna hade kunnat vara en dildo, kudde eller nåt annat. Eller att hon inte bryr sig...att det ända som är viktigt just då är hennes orgasm. Över mitt ansikte som är sjöblött av henne.
Åhh....
Jag älskar att slicka fitta.
Det bästa är när kvinnan sitter över mitt ansikte och är bortomsig av kåthet. Gnider hela fittan över mitt ansikte och är helt inne i det och sen skakar i orgasmer. Över mitt ansikte. Att hon inte tänker på att det är en mäniska som hon gnider sig över utan att det lika gärna hade kunnat vara en dildo, kudde eller nåt annat. Eller att hon inte bryr sig...att det ända som är viktigt just då är hennes orgasm. Över mitt ansikte som är sjöblött av henne.
Åhh....
Älskar att slicka fitta när den är nyknullad och sprutad i.......
Älskar det, slickade hustruns nyrakade fitta i går kväll, finns inget bättre är helt underbart slicka nyrakad fitta så lent och inga hårstrån som letar sig in i munnen.