• Anonym (Katastrof)

Värsta dejten.

Hejsan, blev inspirerad av en annan tråd här och nu undrar jag, vad är den värsta dejten du gått på eller vad var det för tok du träffade där?

Jag kan börja:
    Det hade tagit slut med mitt ex efter många år ihop och jag började online dejta..
    Badoo så många skumma typer har man ju pratat med..
    Men allafall, ska berätta om en av killarna.. vi pratade nån vecka sådär och en kväll kände jag att jag behövde lite "närhet", vi träffades och hade sex.. han var ju lite halvt mysko men träffade han några ggr till allafall, det var inte snack om annat än sex för min del allafall.
    Efter några ggr började han prata fetischer och han visade bara mer och mer att han ville att jag skulle ha sex med andra medans han väntade i bilen nedanför och ville knulla mig direkt efter att den andra gjort det..Dessutom kom det fram att han var gift.. han blev inte långvarig i mitt liv kan jag säga..

okej berätta, vad är den värsta du råkat på? 

• Svar på tråden Värsta dejten.
  • isolande

Å, jag älskar såna här trådar!

Jag började nätdejta efter att ha brutit upp med min sambo och kom i kontakt med en tatuerad snubbe som sa sig "hålla på med musik". Han var rätt vältränad oxå och såg ut att vara lite min typ av kille: Rocksnubbe utan att vara helt utflippad.

Vi skulle ses på ett ställe och jag åkte tunnelbana dit. Fick syn på en så jävla snygg kille lite längre bort i vagnen och bara råstirrade på honom tills jag såg att det faktisk var min date! Hurra tänkte jag men vågade inte riktigt gå fram utan gick efter honom till stället.

Väl där så så var det lite trevande i början, som det är. Vi skulle se några av hans kompisar spela med sitt band och väntade på att de skulle gå på. Drack en öl och snackade. Och han var så jävla töntig! Typisk wannaberockstar som egentligen bara kunde några ackord på gitarren, inte alls hade koll på musik så som han utgav sig för att ha. Det enda han hade var sitt utseende, i övrigt verkade han vara en rätt korkad birakille med unkna föreställningar om hur män och kvinnor "är".

Vi träffade bandet strax innan de skulle spela och de verkade jättetrevliga men på något sätt lite besvärade av den här killen jag dejtade. Lite som att de tyckte han var jobbig. När de började spela (i en liten lokal med typ 5 närmast sörjande som tittade på) så stod min dejt längst fram och gjorde en massa pinsamma gester och bara var helt utanför sammanhanget.

Efteråt bara kastade han sig på sångaren och: FAN VAD NI LEVERERADE ASSÅ SJUKT BRA!!!! Och sen ville han typ analysera detaljer i låtarna, gitarrernas stämning och micken. Samtidigt som bandmedlemmarna typ svarade artigt på hans grejer och skruvade på sig. De ville typ umgås som vanligt och försökte få med mig i samtalet oxå. Det slutade med att jag och sångaren flirtade lite istället sen gick jag hem Drömmer. Så jävla pinsam människa!

• Anonym (Katastrof)

Hahahahahahaha fruktansvärt roligt!! Känslan när man är i dom där fruktansvärt pinsamma situationerna... Tur att man kan skratta åt det i efterhand!

• Anonym (Hmm)

Vet inte om jag skandalös detta för dejt. Men...

Jag är en bisexuell ung man. Jag har en tjej. Jag är inte öppen med min läggning och hon vet inte ens om det. I början av vår relation hängde jag fortfarande på gay forum. Då chattade jag med en kille, två dagar innan jag skulle träffa min tjejs familj för första gången på en middag hemma hos dem.

Jag och killen sexchattade och vi skrev allt möjligt om att vi skulle ha sex, suga av varandras kukar, skickade kukbilder till varandra. Vi träffades senare på kvällen och hånglade i min bil.

Två dagar efter går jag hem till dem och det visar sig som så att killen jag träffade är min tjejs bror.

Vi har aldrig pratat om det han och jag efter detta. Vi låtsas som inget hänt.

• Anonym (Jag)

Värsta dejten var första dejten när det visade sig att hon förlorade typ ett vad eller en tävling några tjejer emellan och "straffet" var att gå på dejt med mig.

• Anonym (blue)

Jag träffade en kille på nätet för några år sedan. Vi drack kaffe på ett café som var lite undanskymt, perfekt för att lära känna varandra utan brus i omgivningen tänkte jag. Allting var bra tills han började komma igång med att prata. Jag fick luft i en kvart, resten av tiden satt han och höll monolog. Jag tänkte att det inte kunde bli värre än så - då började han prata om sin döde mormor. Minns inte hur jag tog mig ur den situationen om jag ska vara helt ärlig. Jag har försökt förtränga det mesta av den.

En annan gång gick jag på dejt med en man som jag tyckte var exotisk och världsvan, det var den bilden jag hade fått av honom. Så gick vi på vår första dejt. Det visade sig att han var truck-förare och fortfarande bodde hemma hos sin mamma. Jag försökte trots det hålla ett öppet sinne. Så märkte jag under dejtens gång att han hela tiden refererade till någon som hette Sandra. Det visade sig att Sandra var hans bästa vän och ex. De gjorde ALLT tillsammans - duschade, myste hemma i hennes soffa, sov i samma säng... allt detta trots att hon var sambo med en annan kille. Jag undrade vad han skulle ha en flickvän till och gick hem.

• Anonym (blue)

En annan kille jag träffade bodde i sina föräldrars garage. Vi skulle äta middag hemma hos honom. Jag fick mikrolagad havregrynsgröt gjord på vatten. Nej, inte ens mjölk i gröten kunde han bjuda till med. Efter maten plockade han fram sin porrsamling som han skulle visa för mig. Vet inte vad som slog slint i huvudet på mig men han fick till det med mig. Jag lovade mig själv på heder och samvete att jag aldrig skulle ha att göra med honom igen.

• Anonym (Tjejen)

Jag gick på första dejten med en kille som var alldeles för ung för mig. Han var 19 och jag var 25. Såklart ville han inte äta middag utan gå ut på krogen. Vi dansade mest för det gick inte att samtala alls i den höga ljudnivån på dansgolvet. Så jag drack. Och drack lite till. Tror vi shottade. Mest tequila. Stämningen blev mindre pinsam och när vi väl gick ut, runt ca 03 så var det ljust ute. Vi vandrade längst Stockholms gator, sjöng och försökte prata franska. Inte alls romantiskt bara berusat skoj. Sen stannade han upp och kysste mig. Var rätt trevligt trots att jag mest var hungrig. Han tryckte upp mig mot en husvägg och vi kysstes mer intensivt. Det var fullt med folk runt om som nog var på väg till jobbet eller gick med hunden på morgonpromenad.

Sen frös han till. Blev helt stel och stirrade på mig som att han blivit skjuten. Sen började han viska något på franska med panik i blicken (ja han iaf pratade det flytande haha). Jag log och tänkte "han kanske fick stånd eller nåt?" Och ja det hade han fått, och blivit av med.

Jag var helt nedkletad. Jag hade en svart klänning på mig och det var sperma överallt. På hela magen.

Han skämdes så jag trodde att han skulle börja gråta. Jag asgarvade, jag var så full och hela dejten var ett skämt från början till slut och jag skrattade så jag höll på att dö. Folk vände sig om och stirrade. Jag gick fram till en taxi och drog. Såg honom aldrig mer.

Svar på tråden Värsta dejten.