• Anonym (Katastrof)

Värsta dejten.

Hejsan, blev inspirerad av en annan tråd här och nu undrar jag, vad är den värsta dejten du gått på eller vad var det för tok du träffade där?

Jag kan börja:
    Det hade tagit slut med mitt ex efter många år ihop och jag började online dejta..
    Badoo så många skumma typer har man ju pratat med..
    Men allafall, ska berätta om en av killarna.. vi pratade nån vecka sådär och en kväll kände jag att jag behövde lite "närhet", vi träffades och hade sex.. han var ju lite halvt mysko men träffade han några ggr till allafall, det var inte snack om annat än sex för min del allafall.
    Efter några ggr började han prata fetischer och han visade bara mer och mer att han ville att jag skulle ha sex med andra medans han väntade i bilen nedanför och ville knulla mig direkt efter att den andra gjort det..Dessutom kom det fram att han var gift.. han blev inte långvarig i mitt liv kan jag säga..

okej berätta, vad är den värsta du råkat på? 

• Svar på tråden Värsta dejten.
  • Anonym (:))

Var ute på en klubb på Cypern. Jag var 15 år och blev uppraggad av en kille som var några år äldre... Han var väldigt trevlig men också väldigt på. Vi drack ett par drinkar och vi hånglade. Vi gick till stranden och grovhånglade. Jag rev mig på armen på något vasst och fick ett ärr nästan. Sen ville jag gå hem och sova. Så jag gjorde det. Plötsligt plingar det på dörren och det är killen. Jag var snorfull och trött och hade stringtrosor på mig och typ ett lakan. Kände mig lite väl naken. Han plingade på för att säga att han ville ha pengar för drinken som han BJÖD på. Jaja, sov gott sen iaf.

En annan gång, en nätdejt. Jättetrevligt, glad kille, pratet flöt på. Visade sig att han skulle ut och resa. Han pratade väldigt mycket om en band-t-shirt han skulle packa ner. Han verkade väldigt stolt över den! Han pratade om att han skulle packa ner den! Säkert tio meningar om t-shirten. Sen fem till. Där o då började jag tycka att han var skum! Sen dagen efter reste han iväg. Han skickade långa sms varje dag. Det var väldigt dagboksaktiga sms... Jag svarade inte på vissa. Ändå kom de igen!

En annan date. Det var mitt i natten o jag tog en taxi för att åka hem till en snygg kille jag var intresserad av. Klockan var 5 på morgonen och noll personer i stan, men en kille. Vi delade taxin, vi främlingar. Bestämde mig för att åka hem till honom. Sagt och gjort. Sov över där. Han hade Lasse Åberg-tavlor på väggen och han informerade mig om att Lasse Åberg var en svensk konstnär. Han pratade om honom som om jag inte visste vem det var. På fullt allvar. Är inte det konstigt? Vem fan har missat Lasse Åberg? Nästa gång var vi på dejt igen och han bjöd på vin. Kylskåpskallt Castillo de gredos-rödvin. Åh. Jag som har stenkoll på viner, för mig kändes det som att bli bjuden på en bajskorv. Kall dessutom.

• Willhellmina

Nätdejtade rätt hårt ett tag och verkar ha dragit till mig de mest udda människorna. Var rätt utseende-fixerad på den tiden vilket kanske förklarar följande lilla episod.

Hade mailat fram och tillbaka med en grabb under någon vecka. Han kallades Blå_Smurf och var supersnygg. Vältränad, mörkögd och lång. Men konstig. Vissa saker han skrev var verkligen "Va?????" men hans utseende gjorde att jag ignorerade hans konstigheter. Vi bodde rätt långt ifrån varandra men vi bestämde att jag skulle köra förbi hans stad på väg till min mamma. Vi skulle ses på stationen och sen gå iväg på en fika. 

Kommer dit en tio-femton minuter förtidigt, en tisdag förmiddag. Stationen är nästan helt tom. Har inget bättre för mig utan börjar kolla in personerna som finns där inne och funderar på deras "historia". En blond mamma med barnvagn, en äldre herre med blomma i knapphålet och en kutryggig grabb. Funderade på vilken sjukdom/vad som hänt grabben. Skrattade lite för mig själv för han strök hela tiden av snoret på ärmen (som han i Tjuren Ferdinand). Upptäcker efter ett tag att det verkar som om jag blivit dumpad för nu är grabben sen. Ser den kutryggiga grabben ta upp sin mobiltelefon och ringer någon. Min telefon börjar ringa.

Japp, Mr Kutrygg är min dejt och han är låååååångt ifrån den person som varit på korten. Hans förklaring var att han inte trodde jag skulle bry mig om utseendet eftersom vi klickat så via mail.

7 minuter senare åker jag därifrån. 

Ångrar hellre saker jag gjort än saker jag inte gjort!!!
  • Anonym (Pinsamt)
    Anonym (Skor) skrev 2016-03-12 19:16:29 följande:
    Absurt. Hur gamla var ni?
    Vi båda va runt 20..
  • Anonym (Blev inte)

En kille jag träffade i unga år som ville dejta, han tyckte jag skulle passa så bra i permanentat hår. Sa han kunde betala permanenten åt mig? Var på mig både om det o en dejt, vilket jag avböjde.

• Anonym (Groupie)

Jag var väldigt ung, oerfaren och träffade en supersnygg kändis på krogen. Tycker fortfarande att han är en av de snyggaste jag någonsin träffat.

Han gick bara fram till mig och kysste mig. Tog min hand och vi tog en taxi hem till honom. Vi skulle dricka vin och se på film. Jag letade bland hans filmer och han klär av sig helt naken. Blev så chockad så jag lånade 3 filmer och åkte hem..

En annan kändis skådis åkte jag hem med, där ville jag göra något men han satte på serien han spelade i då. Insåg att det inte blir mer än så och då drog jag.

En tredje kändis åkte jag hem med för att äta och prata. Han stekte fryst pytt i panna. När jag sa att jag inte ville ha sex ville han att jag skulle åka hem.

• Dr Nail
    Anonym (Groupie) skrev 2016-03-13 13:32:05 följande:

Jag var väldigt ung, oerfaren och träffade en supersnygg kändis på krogen. Tycker fortfarande att han är en av de snyggaste jag någonsin träffat.

Han gick bara fram till mig och kysste mig. Tog min hand och vi tog en taxi hem till honom. Vi skulle dricka vin och se på film. Jag letade bland hans filmer och han klär av sig helt naken. Blev så chockad så jag lånade 3 filmer och åkte hem..

En annan kändis skådis åkte jag hem med, där ville jag göra något men han satte på serien han spelade i då. Insåg att det inte blir mer än så och då drog jag.

En tredje kändis åkte jag hem med för att äta och prata. Han stekte fryst pytt i panna. När jag sa att jag inte ville ha sex ville han att jag skulle åka hem.

Då är frågan: har du träffat någon kändis som varit någorlunda normal?
  • MEE83

I vuxen ålder har det väl inte varit några fullständiga katastrofer. 

En dejt som inte blev så lyckad var dock när en polare ringde upp, han satt ute på ett ställe med två tjejer, den tjej som han hade bestämt tid med(och dejtat en period) hade dragit med sin polare, och han behövde en wingman, jag var inte super peppad det skall jag erkänna, då jag satt och chillade och kollade på en film med en annan kompis, men som den goda vän jag är, så fick jag släppa det jag höll på med och stressa ner på stan.

Det visade sig att hon som jag skulle "underhålla", var riktigt snygg, men jag gjorde väl det mesta fel den kvällen, inte av nervositet, jag var inte ett dugg nervös, jag var mitt vanliga jag, och det innebär att jag inte blir direkt nervös i sociala situationer eller med tjejer, framförallt inte om jag inte har haft tid eller anledning att känna pirret, så samtalet flöt på bra och hon hade trevligt så det funkade bra på så sätt, men det var bara en sådan kväll där jag lyckades framstå som en jävla klumpeduns, headbuttade henne(skallade alltså), spillde drinkar på hon och snubblade runt som ett bonafide riksmongo. Skrattande

Jag var uppenbarligen hennes typ, i alla fall initialt och enligt våra två turtelduvor till vänner, men hon diggade nog inte min allmänna klumpighet just den kvällen. Tungan ute 

Kommer ihåg att polaren försökte ha ett snack med mig när de var på badrummet, där han frågade vad fan jag höll på med, och undrade om jag var berusad.

En hyfsat trevlig kväll på det stora hela, men "dejten", blev det inget med vidare med. Antagligen tycker hon att den ligger rätt högt upp på kaoslistan.  Skrattande

• Captain Obvious

Får jag fråga, hur kommer det sig att ni ligger med alla dom här dåliga dejterna? Det verkar ju inte spela någon roll hur idiotiska dom är, killarna får ligga ändå. Jag fattar inte. Hur går det till?

"Vet inte vad som slog slint i huvudet på mig men han fick till det med mig"

"Dagen efter låg vi ändå med varandra"

"Av någon anledning träffades vi igen och då blev jag full och vi hade sex"

"En annan kille jag träffade bodde i sina föräldrars garage. Vi skulle äta middag hemma hos honom. Jag fick mikrolagad havregrynsgröt gjord på vatten. Nej, inte ens mjölk i gröten kunde han bjuda till med. Efter maten plockade han fram sin porrsamling som han skulle visa för mig. Vet inte vad som slog slint i huvudet på mig men han fick till det med mig. Jag lovade mig själv på heder och samvete att jag aldrig skulle ha att göra med honom igen."

"En annan gång var jag och en kompis och partajade i en storstad vi inte bodde i. Hastigt och lustigt fattade jag och en kille tycke för varandra och vi bytte nummer och började därefter sms:a och ringas flitigt. Efter nån vecka bestämde vi att jag skulle komma hem till honom ( jag bodde ca 2 timmars resa från honom) och allt badade gott...tills....Jag fick säkert vänta i en 40 minuter utanför hans lägenhetsdörr och inte svarade han när jag ringde för att kolla varför han inte var hemma på avtalad tid. När han sen dyker upp är han sur och tvär och hejar knappt och han har handlat mat. Jag blir väldigt förvånad av hans uppträdande och tar tacksamt emot ett glas vin för jag tänker att det kanske kan lätta upp stämningen...nej, hela middagen är skittråkig och han verkar besvärad av att jag är där. Jag skulle dessutom sova över hos honom då det inte gick nån buss eller tåg hem. Vi har tråkigare och tråkigare och blir mer och mer onyktra, tills han säger att " Nej nu måste jag sova, ursäkta att jag inte orkar knulla ". Dagen efter så låg vi ändå med varandra ( fattar inte varför såhär i efterhand) och så gick jag och sen hördes vi aldrig mer."

"En annan kille som ändå var typ 32 och jag var 18 raggade jag upp för jag tyckte han var snygg men sen visade det sig att han var allt annat än vad jag ville ha. Första kvällen så blev han så sjukt imponerad av mig vilket i sig var knäppt med tanke på att jag var 18, sen ringde han dagen efter men sa bara HEJ i luren, inte vad gör du eller nåt. Alla sms skrev han med stora bokstäver. När vi skulle på dejt så ringde han 1 minut efter att jag skulle vara där och frågade var jag var, jag sa att jag skulle vara där 2 min senare då sa han "bra för jag är så nervös". När jag kom fram visade det sig att han hade ätit massa vitlök innan vilket fick mig att vilja kräkas. Av någon anledning träffades vi igen och då blev jag full och vi hade sex. Efter det blev han som besatt. Han ringde och smsade hela tiden, han frågade om han fick komma när jag träffade en kompis och jag sa nej men så dök han ändå upp och sa att han ÄLSKADE MIG. Usch jag ryser bara jag tänker på det!! FY!!! "

• Anonym (Nini)

Jag pratade varje kväll i ett par veckors tid med en kille som jag raggat upp på Mötesplatsen. Skitsnygg, verkade vettig och vi hade hur mycket som helst att prata om. Visserligen stod det att hans stora passion var jakt, men det finns ju massor med trevliga människor som sysslar med det tänkte jag, så länge jag slipper följa med är det ok!

Första dejten. Jag klädde mig lite så där så att det skulle passa både pub, café och restaurang. Grabben dyker upp i rödrutig flanellskjorta, militärbyxor och skitiga kängor. Jag lyckades styra in oss på stans sunkigaste hak där de hade karaoke denna kväll. Han sjunger högljutt med i låtarna omväxlande med att han tar emot sms från sina "jaktpolare" - mestadels snuskiga historier som han garvar som sjutton åt. Drar någon för mig som jag inte ens vill återge här trots att jag inte direkt är pryd!

Till slut fejkade jag att jag fick sms från min dotter som var sjuk, reste mig och småsprang därifrån.

Fick sms efter 10 minuter där det stod "vilken helkväll, trodde verkligen inte att du var så jävla snygg. Det här kan nog bli något! )

Ja visst...blockering på mp och mobilen kan det bli grabben lilla!

• Anonym (Groupie)
    Dr Nail skrev 2016-03-13 13:44:38 följande:

Då är frågan: har du träffat någon kändis som varit någorlunda normal?

Ha ha...ja fast då har det varit väninnor.

Har lämnat den världen nu dock
Svar på tråden Värsta dejten.