• Anonym (Katastrof)

Värsta dejten.

Hejsan, blev inspirerad av en annan tråd här och nu undrar jag, vad är den värsta dejten du gått på eller vad var det för tok du träffade där?

Jag kan börja:
    Det hade tagit slut med mitt ex efter många år ihop och jag började online dejta..
    Badoo så många skumma typer har man ju pratat med..
    Men allafall, ska berätta om en av killarna.. vi pratade nån vecka sådär och en kväll kände jag att jag behövde lite "närhet", vi träffades och hade sex.. han var ju lite halvt mysko men träffade han några ggr till allafall, det var inte snack om annat än sex för min del allafall.
    Efter några ggr började han prata fetischer och han visade bara mer och mer att han ville att jag skulle ha sex med andra medans han väntade i bilen nedanför och ville knulla mig direkt efter att den andra gjort det..Dessutom kom det fram att han var gift.. han blev inte långvarig i mitt liv kan jag säga..

okej berätta, vad är den värsta du råkat på? 

• Svar på tråden Värsta dejten.
  • PennyLane

Hahaha, jag älskar också såna här trådar, och eftersom jag så gärna vill läsa om andras katastrof-dejter så får jag väl lov att bjuda på några egna;

Jag träffade en supersöt kille när jag var på semester och vi klickade snabbt men inget allvarligt hände ( jag skulle resa hem dagen därpå och var ung så jag bodde hemma fortfarande), iallafall så gillade vi varandra så mycket att vi ville ses mer för att se om det kunde bli nåt.

Han satte sig i sin bil och körde 40 mil för att hälsa på mig. Jag hade klätt upp mig och sett fram emot en romantisk dejt...Det första som händer när han passerat hallen är att han kastar sig ned i vår skinnsoffa ( iklädd mysbrallor) och drar av en fjärt och sträcker sig efter TV-dosan!

En annan gång blev jag ihoptussad med en blinddate och vi skulle ses på ett café i stan.

Usch, han var verkligen inte min typ. Han såg bra ut, var vältränad och jobbade som brandman, men mer ointelligent och korkad kille fick man leta efter. Dessutom var han snål och hade pipig röst.

En annan gång var jag och en kompis och partajade i en storstad vi inte bodde i. Hastigt och lustigt fattade jag och en kille tycke för varandra och vi bytte nummer och började därefter sms:a och ringas flitigt. Efter nån vecka bestämde vi att jag skulle komma hem till honom ( jag bodde ca 2 timmars resa från honom) och allt badade gott...tills....Jag fick säkert vänta i en 40 minuter utanför hans lägenhetsdörr och inte svarade han när jag ringde för att kolla varför han inte var hemma på avtalad tid. När han sen dyker upp är han sur och tvär och hejar knappt och han har handlat mat. Jag blir väldigt förvånad av hans uppträdande och tar tacksamt emot ett glas vin för jag tänker att det kanske kan lätta upp stämningen...nej, hela middagen är skittråkig och han verkar besvärad av att jag är där. Jag skulle dessutom sova över hos honom då det inte gick nån buss eller tåg hem.

Vi har tråkigare och tråkigare och blir mer och mer onyktra, tills han säger att " Nej nu måste jag sova, ursäkta att jag inte orkar knulla ". Dagen efter så låg vi ändå med varandra ( fattar inte varför såhär i efterhand) och så gick jag och sen hördes vi aldrig mer.

• DoctorFeelGood

Jag har varit på kanske runt 30 nätdejter från olika platser. Tyvärr aldrig haft någon riktigt konstig upplevelse, mest ok till mer än ok dejter.

• MaryM

Min värsta dejt var en kille som ville att vi skulle ha filmkväll hos honom. Han var snygg så jag sa ja.

När jag kom dit hade han redan hyrt film. Lite märkligt bara det. Ännu märkligare var att han hade hyrt Alien vs Predetor. Jag hade inte uttryckt nån slags fäbless för skräckfilm. Dessutom hade han köpt pizza, men bara till sig själv! Jag stack hem efter halva filmen. Knasigt nog hade jag sex med honom 10 år senare. Vi började bråka direkt efter sexet om nån skitsak. Inte en keeper :)

She knows she's more than just a little misunderstood. She has trouble acting normal when she's nervous.
  • MaryM
    Anonym (Tjejen) skrev 2016-03-08 21:15:38 följande:

Jag gick på första dejten med en kille som var alldeles för ung för mig. Han var 19 och jag var 25. Såklart ville han inte äta middag utan gå ut på krogen. Vi dansade mest för det gick inte att samtala alls i den höga ljudnivån på dansgolvet. Så jag drack. Och drack lite till. Tror vi shottade. Mest tequila. Stämningen blev mindre pinsam och när vi väl gick ut, runt ca 03 så var det ljust ute. Vi vandrade längst Stockholms gator, sjöng och försökte prata franska. Inte alls romantiskt bara berusat skoj. Sen stannade han upp och kysste mig. Var rätt trevligt trots att jag mest var hungrig. Han tryckte upp mig mot en husvägg och vi kysstes mer intensivt. Det var fullt med folk runt om som nog var på väg till jobbet eller gick med hunden på morgonpromenad.

Sen frös han till. Blev helt stel och stirrade på mig som att han blivit skjuten. Sen började han viska något på franska med panik i blicken (ja han iaf pratade det flytande haha). Jag log och tänkte "han kanske fick stånd eller nåt?" Och ja det hade han fått, och blivit av med.

Jag var helt nedkletad. Jag hade en svart klänning på mig och det var sperma överallt. På hela magen.

Han skämdes så jag trodde att han skulle börja gråta. Jag asgarvade, jag var så full och hela dejten var ett skämt från början till slut och jag skrattade så jag höll på att dö. Folk vände sig om och stirrade. Jag gick fram till en taxi och drog. Såg honom aldrig mer.

Ha ha ha ha jag dör!
    She knows she's more than just a little misunderstood. She has trouble acting normal when she's nervous.
  • MaryM
    PennyLane skrev 2016-03-08 21:49:53 följande:

Hahaha, jag älskar också såna här trådar, och eftersom jag så gärna vill läsa om andras katastrof-dejter så får jag väl lov att bjuda på några egna;

Jag träffade en supersöt kille när jag var på semester och vi klickade snabbt men inget allvarligt hände ( jag skulle resa hem dagen därpå och var ung så jag bodde hemma fortfarande), iallafall så gillade vi varandra så mycket att vi ville ses mer för att se om det kunde bli nåt.

Han satte sig i sin bil och körde 40 mil för att hälsa på mig. Jag hade klätt upp mig och sett fram emot en romantisk dejt...Det första som händer när han passerat hallen är att han kastar sig ned i vår skinnsoffa ( iklädd mysbrallor) och drar av en fjärt och sträcker sig efter TV-dosan!

En annan gång blev jag ihoptussad med en blinddate och vi skulle ses på ett café i stan.

Usch, han var verkligen inte min typ. Han såg bra ut, var vältränad och jobbade som brandman, men mer ointelligent och korkad kille fick man leta efter. Dessutom var han snål och hade pipig röst.

En annan gång var jag och en kompis och partajade i en storstad vi inte bodde i. Hastigt och lustigt fattade jag och en kille tycke för varandra och vi bytte nummer och började därefter sms:a och ringas flitigt. Efter nån vecka bestämde vi att jag skulle komma hem till honom ( jag bodde ca 2 timmars resa från honom) och allt badade gott...tills....Jag fick säkert vänta i en 40 minuter utanför hans lägenhetsdörr och inte svarade han när jag ringde för att kolla varför han inte var hemma på avtalad tid. När han sen dyker upp är han sur och tvär och hejar knappt och han har handlat mat. Jag blir väldigt förvånad av hans uppträdande och tar tacksamt emot ett glas vin för jag tänker att det kanske kan lätta upp stämningen...nej, hela middagen är skittråkig och han verkar besvärad av att jag är där. Jag skulle dessutom sova över hos honom då det inte gick nån buss eller tåg hem.

Vi har tråkigare och tråkigare och blir mer och mer onyktra, tills han säger att " Nej nu måste jag sova, ursäkta att jag inte orkar knulla ". Dagen efter så låg vi ändå med varandra ( fattar inte varför såhär i efterhand) och så gick jag och sen hördes vi aldrig mer.

Vilka jävla killar det finns :D
  • Aaaaah
    Anonym (Jag) skrev 2016-03-08 18:00:32 följande:

Värsta dejten var första dejten när det visade sig att hon förlorade typ ett vad eller en tävling några tjejer emellan och "straffet" var att gå på dejt med mig.

Men fy vad elakt!
  • Anonym (Skum kille)

Fick kontakt med en kille via nätet och vi bestämde att han skulle komma hem till mig på en första dejt. Det var kallt ute och när vi kommit in i värmen började han gnugga händerna som man gör för att värma sig, samtidigt som han kläcker kommentaren "nu får du inte tro att jag värmer upp för att jag ska slå dig" lite skämtsamt.. "Eh, nej, varför skulle jag tro det, det var mer konstigt att du sa så".... I alla fall så stannade han kvar över natten (utan att vi gjorde någonting med varandra).

Dagen efter var jag bjuden på en fest som pga att många lämnat återbud blev ändrat till en middag med värdparet och ett par till samt mig. Jag tänkte att jag kanske kunde ta med denna kille som min dejt på middagen för att ge honom en chans och inte avfärda honom direkt då han (i alla fall på nätet stämde in på mycket av det jag sökte). Värdparet (som är ett homosexuellt manligt par) tyckte bara det var kul att jag skulle ta med en dejt. På middagen blir min dejt för full, bara det var pinsamt då ingen annan blev det. Han började stöta på det manliga paret och lade sig över dom i soffan och höll på och kladdade på dom. Den ena av männen blev riktigt irriterad och jag förstod att det var läge att ta med min dejt och gå därifrån. På bussen på vägen hem satt han och gapade och skrek och slängde ur sig kommentarer om folk och till folk. Jag höll på att skämmas ihjäl och kan inte förstå hur jag ens kunde tillåta idioten att åka med mig hem. Dagen efter gick jag upp tidigt och killen fick sova tills han vaknade. Han kände nog av mitt kyliga beteende för han åkte hem rätt snabbt. Till råga på allt upptäckte jag att det fattades 500kr från min plånbok.

Det var nog den värsta dejt jag någonsin haft och jag talade om för honom i ett sms att jag inte ville träffa honom igen, för det verkade han inte förstå av sig själv... Sjukt skum och pinsam kille... Skämdes rejält efteråt som tagit med honom till mina vänner på middagen.

• Dr Nail
    Anonym (Skum kille) skrev 2016-03-08 23:57:10 följande:

Fick kontakt med en kille via nätet och vi bestämde att han skulle komma hem till mig på en första dejt. Det var kallt ute och när vi kommit in i värmen började han gnugga händerna som man gör för att värma sig, samtidigt som han kläcker kommentaren "nu får du inte tro att jag värmer upp för att jag ska slå dig" lite skämtsamt.. "Eh, nej, varför skulle jag tro det, det var mer konstigt att du sa så".... I alla fall så stannade han kvar över natten (utan att vi gjorde någonting med varandra).

Dagen efter var jag bjuden på en fest som pga att många lämnat återbud blev ändrat till en middag med värdparet och ett par till samt mig. Jag tänkte att jag kanske kunde ta med denna kille som min dejt på middagen för att ge honom en chans och inte avfärda honom direkt då han (i alla fall på nätet stämde in på mycket av det jag sökte). Värdparet (som är ett homosexuellt manligt par) tyckte bara det var kul att jag skulle ta med en dejt. På middagen blir min dejt för full, bara det var pinsamt då ingen annan blev det. Han började stöta på det manliga paret och lade sig över dom i soffan och höll på och kladdade på dom. Den ena av männen blev riktigt irriterad och jag förstod att det var läge att ta med min dejt och gå därifrån. På bussen på vägen hem satt han och gapade och skrek och slängde ur sig kommentarer om folk och till folk. Jag höll på att skämmas ihjäl och kan inte förstå hur jag ens kunde tillåta idioten att åka med mig hem. Dagen efter gick jag upp tidigt och killen fick sova tills han vaknade. Han kände nog av mitt kyliga beteende för han åkte hem rätt snabbt. Till råga på allt upptäckte jag att det fattades 500kr från min plånbok.

Det var nog den värsta dejt jag någonsin haft och jag talade om för honom i ett sms att jag inte ville träffa honom igen, för det verkade han inte förstå av sig själv... Sjukt skum och pinsam kille... Skämdes rejält efteråt som tagit med honom till mina vänner på middagen.

:D Han låter ändå skön på nåt sätt. Typ, en skön snubbe :) Synd att du inte gillade honom...
  • Anonym (Anna)

Inte en dejt, men en pinsam historia... För många år sen var jag och hälsade på min syster i staden där hon bor. Vi hade sommarlov och jag bodde hos syrran ett par veckor. Träffade där (genom syrran) en kille som blev intresserad av mig. Han var inte min typ så jag var trevlig, men inte mer än så. Han pratade hela tiden och lät ingen annan komma in i samtalet. Vid ett tillfälle var jag ensam med honom och då blev han plötsligt tyst i några sekunder (skönt ) och sen sa han: "Vad ska vi göra nu? Ska vi hångla?" ???? Jag började skratta, trodde ju att han skämtade och han bara ""Nej, seriöst, ska vi hångla?" Förklarade vänligt men bestämt att jag inte var intresserad. Trots det kom han till syrrans sommarjobb och frågade efter mig varje dag efter detta. En gång var jag verkligen där och syrran slängde ur sig "Göm dig, Anna!" när hon hörde honom närma sig. Jag gömde mig under min systers skrivbord! Där satt jag ihopkrupen och försökte låta bli att fnissa medan syrran och den här killen pratade. Eller, snarare var det bara killen som pratade som vanligt... Vet inte riktigt hur länge jag satt där men efter att han gått fick vi ett rejält skrattanfall!????

• Anonym (Katastrof)

Haha åå va roliga historier! 
    Ja vi som nätdejtat framför allt har nog en heldel att bjuda på haha..
    Berätta mer!!

Svar på tråden Värsta dejten.