Hahaha, jag älskar också såna här trådar, och eftersom jag så gärna vill läsa om andras katastrof-dejter så får jag väl lov att bjuda på några egna;
Jag träffade en supersöt kille när jag var på semester och vi klickade snabbt men inget allvarligt hände ( jag skulle resa hem dagen därpå och var ung så jag bodde hemma fortfarande), iallafall så gillade vi varandra så mycket att vi ville ses mer för att se om det kunde bli nåt.
Han satte sig i sin bil och körde 40 mil för att hälsa på mig. Jag hade klätt upp mig och sett fram emot en romantisk dejt...Det första som händer när han passerat hallen är att han kastar sig ned i vår skinnsoffa ( iklädd mysbrallor) och drar av en fjärt och sträcker sig efter TV-dosan!
En annan gång blev jag ihoptussad med en blinddate och vi skulle ses på ett café i stan.
Usch, han var verkligen inte min typ. Han såg bra ut, var vältränad och jobbade som brandman, men mer ointelligent och korkad kille fick man leta efter. Dessutom var han snål och hade pipig röst.
En annan gång var jag och en kompis och partajade i en storstad vi inte bodde i. Hastigt och lustigt fattade jag och en kille tycke för varandra och vi bytte nummer och började därefter sms:a och ringas flitigt. Efter nån vecka bestämde vi att jag skulle komma hem till honom ( jag bodde ca 2 timmars resa från honom) och allt badade gott...tills....Jag fick säkert vänta i en 40 minuter utanför hans lägenhetsdörr och inte svarade han när jag ringde för att kolla varför han inte var hemma på avtalad tid. När han sen dyker upp är han sur och tvär och hejar knappt och han har handlat mat. Jag blir väldigt förvånad av hans uppträdande och tar tacksamt emot ett glas vin för jag tänker att det kanske kan lätta upp stämningen...nej, hela middagen är skittråkig och han verkar besvärad av att jag är där. Jag skulle dessutom sova över hos honom då det inte gick nån buss eller tåg hem.
Vi har tråkigare och tråkigare och blir mer och mer onyktra, tills han säger att " Nej nu måste jag sova, ursäkta att jag inte orkar knulla ". Dagen efter så låg vi ändå med varandra ( fattar inte varför såhär i efterhand) och så gick jag och sen hördes vi aldrig mer.